Mille naurat juuri nyt?

• 13 410 686
  • 50 844

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Epäuskoisen huvittuneesti pähkäilen Karalahtea. On jätkä ainakin osannut työnantajaltaan etuisuuksia vaatia:

Iltis kirjoitti:
Karalahti kertoi, että HIFK:lla oli sopimus taksifirman kanssa, että se kuskaisi Jereä suoraan harjoituksiin tai kotiin, jos hän ei ole ajokunnossa. Taksifirma lähetti laskut suoraan HIFK:lle.
Tänne kans yksi työpaikka, johon voi soittaa: "Nyt mä oon kännissä, laittakaa taksi tulemaan ja maksakaa!"

Pentille.

Tuntuu, että setä se vaan vuosi vuodelta haluaa vahvistaa tätä kokovuotisen vitsin rooliaan. Miten tuollainen on pelleily ja perseily on muuten selitettävissä?

B

Brenahan

Pentille.

Tuntuu, että setä se vaan vuosi vuodelta haluaa vahvistaa tätä kokovuotisen vitsin rooliaan. Miten tuollainen on pelleily ja perseily on muuten selitettävissä?
Pentille minäkin nauran ja lisäksi HIFK osion pelaajaliikenne ketjulle, jossa tulee todella hyviä eri skenaarioita, mitä kaikkea Penalle on voinut käydä tämän puuttuvan puolustajan etsinässä.

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Epäuskoisen huvittuneesti pähkäilen Karalahtea. On jätkä ainakin osannut työnantajaltaan etuisuuksia vaatia:

Tänne kans yksi työpaikka, johon voi soittaa: "Nyt mä oon kännissä, laittakaa taksi tulemaan ja maksakaa!"

jatkoa:

Oikeus kuuli todistajana HIFK:n toimitusjohtajaa Pentti Matikaista. Matikainen vahvisti, että Karalahden Helsingin yössä tehtailemia laskuja on tippunut vuosien varrella HIFK:n toimistolle. Laskut on kuitattu suoraan Karalahden palkasta.

http://kiekko.kaleva.fi/kiekkoal/index.cfm?p=juttu&id=708786

rinkeli22

Jäsen
Naurettavan näköisissä asennoissa nämä "ruusberit" seuraavassa kuvassa poseeraavat. Ainoa syy minkä nopeasti keksin on se, että näin autosta näkyy mahdollisimman suuri osa mainoksista. Toisaalta olisihan siinä voitu keikistellä vaikka auton sivulla mieluummin.

http://static.iltalehti.fi/formulat/alonsonjulkistusLL_fo.jpg

Siis ainoa syy minkä keksit on mainosten näkyvyys? Kävikö mielessä, että silmäsi eivät hahmota tuota kuvaa ollenkaan kunnolla ja nuo heebot istuvat renkaiden päällä, eivätkä mitään poseeraa..

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nauran Mr Jäähyaitiolle sekä itselleni, joka ensin tuon otsikon nähdessään luuli tätä ihan todeksi : )

http://www.jaahyaitio.net/voimaluistelu.php

Kolmipäiväisen leirin hinta on vain 600€ + alv. (ei sisällä majoituksia, pelipaitoja, varusteita, mailoja, kiekkoja, vakuutuksia tai pelaajien nimikirjoituksia). Pyydämme maksusuorituksen tapahtuvaksi välittömästi ilmoittautumisen jälkeen. Mikäli lapsellesi sattuu jokin este (jääminen luokalle, murtunut nilkka yms), niin ikävä kyllä emme voi palauttaa rahoja, joten toivottavasti vakuutukset ovat kunnossa.
Sorry jos on jo ollut...

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nauran porilaisille "Ässä-faneille". Täytyy sanoa ettei ole koskaan hävettänyt olla Porin jäähallissa katsomassa kiekkoa, mutta nyt tuli sekin ihme nähtyä.

Mikähän siellä hävetti?

Itse olin aika ylpeä siitä, miten yleisö osoitti kunnioitustaan Nickersonia kohtaan. Harvemmin on muualla näkynyt tällaista sitoutumista pelaajaan. Takki ei kääntynyt, sielläpäinhän sitä on ollut liikkeellä.

Nauretaan nyt sitten vaikka tamperelaisille.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Iltasanomille;

Pasi Saarelan päästämisellä Lukkoon lämmitellyt Ässät lähetti yleisön suursuosikin Matt Nickersonin Ilvekseen ja antoi alkuviikolla ykkössentterinsä Toni Häppölän lähteä Sveitsiin. Patapaitojen seurajohto pisti eilen lisää kierroksia myllyyn lähettämällä kanadalaispuolustaja Nick Kuiperin Ruotsiin ja Tero Konttisen TPS:aan. Reilun viikon sisään Ässätkin siis pisti mäkeen viisi kärkipelaajaansa.

Olin erehtynyt. Luulin, että pääsimme viimein Konttisesta eroon, mutta nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että kärkipelaajahan sieltä karkasi.

Hirsimäki vittuun.

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Olin erehtynyt. Luulin, että pääsimme viimein Konttisesta eroon, mutta nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että kärkipelaajahan sieltä karkasi.

Samaa naureskelin itsekin. Ihmettelin kun HPK:n osalta Olli Korkeavuorta ei mainostettu vastaavalla tavalla. Jotenkin se olisi kruunannut tuon asiantuntevan tekstin.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis ainoa syy minkä keksit on mainosten näkyvyys? Kävikö mielessä, että silmäsi eivät hahmota tuota kuvaa ollenkaan kunnolla ja nuo heebot istuvat renkaiden päällä, eivätkä mitään poseeraa..

Heh. Voi vittu. No nyt nauran ainakin omien silmieni hahmotuskyvylle.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Naureskelen Ässät-ketjuun kirjoitetulle yölliselle viestille. Kovaa provoa, vaikka kyllä pieni totuudensiemenkin siinä piilee. Persetifot ja kausareiden heittelyt olivat pelkkää uhoa. Ennemminkin naurattavat nuo hupaisat vastaukset tuohon viestiin - joskus on parempi olla vastaamatta ollenkaan.

Ainiin. Nelosen urheilu-uutisissa näkynyt poika "Missing you already Nickerson" tms lakanallaan oli kerrassaan hellyyttävä näky. Toivottavasti Lindholmin Olli päivysti eilen kännykkänsä äärellä.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

Olen pistänyt merkille jotta yksi ja sama aihe tuntuu naurattavan teikeläistä enemmissäkin määrin. Ei sillain etteikö pystyynkuolleet vitsit osoittaudu joskus kaikista nerokkaimmiksi. Ei siinä mitään väärää ole.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olen pistänyt merkille jotta yksi ja sama aihe tuntuu naurattavan teikeläistä enemmissäkin määrin. Ei sillain etteikö pystyynkuolleet vitsit osoittaudu joskus kaikista nerokkaimmiksi. Ei siinä mitään väärää ole.

Kyllä, ihmisten tyhmyys, naivius ja henkilöpalvominen jaksaa todellakin naurattaa minua yhä uudelleen ja uudelleen. Vitsiä en kyllä huomannut.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Johan oli tyhjää. Huvittavaksi/säälittäväksi tämän mtv3:n uutispommin tekee se, että luin juuri hetki sitten saman uutisen yahoon etusivulta englanniksi. Nyt joku näppärä uutisharjoittelija on sitten mennyt sen kääntämään.

Jupster. Sillehän tässä nauretaan.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joku on krapulavitutuksissaan päättänyt tekaista tällaisen uutispommin:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/02/606623

Lopussa vielä seisoo aina niin asiapitoisen uutisoinnin tae ja pyhä kolminaisuus MTV3-STT-Reuters.
Ei jumalauta-nauta... Hei auta!

Tätä ei todellakaan pitänyt laittaa tänne palstalle.
En ole sitten ihan äskettäin tippunut tuolilta lattialle nauramaan viideksi minuutiksi aivan kippurassa.

Kyllähän ne on tyhmiä, mutta että noin tyhmiä...

Voihan Jesus ja Jane.

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Nauretaan täältäkin sitten MTV3:n toimitukselle. Alkanut yleistyä maikkarillakin uutisten otsikoissa sanat "Katso kuva!" tai "Katso video!".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy