Mille naurat juuri nyt?

  • 13 220 017
  • 50 379

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Mielestäni ei kannata lannistua. Lue omia kirjoituksiasi ja jos huomaat parannettavaa, muista asia seuraavassa viestissä. Mistään vittuilusta ei itseensä kannata ottaa, mutta puolensa voi kyllä pitää.

En minä sun viesteissäsi mitään ihmeempää vikaa huomannut, mutta en olekkaan kielipoliisi. Tervetuloa puolestani ja mielipiteitä kehiin.

ps.Nauran parhaillaan Satakuntalaiselle "jääkiekolle".

Kiitos! Ei tollasista jaksa välittää, jos ei oo muuta tekemistä ku etsiä ihmisten virheitä sekä valittaa niin taitaa olla itsessään jotain vialla. Aika monessa ketjussa olen huomannu, että tosi moni keskustelu menee lapselliseksi riitelyksi. Hyvänä esimerkkinä otteluketjufoorumin Hifk-Jokerit ketju.
 
Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Uskomattomia pönttöjä sitä maailmassa pyörii.

Et siis ole ainoa. Tämä oli vitsi, älä suutu. pliis .

En kyllä ymmärrä, että miksi otit samantien herneen nenään, kanssakirjoittaja nyt mainitsi (tosin ehkä hieman liian "ilkeästi") kirjoitusasussa olleet virheet. Täytyy myöntää, että vähän pisti silmään myös itsellä nuo pari viestiäsi matsiketjussa, sekä aikaisemmin TPS-puolella. Tervetuloa nyt kuitenkin.

Noniin, itse nauran nyt väkisinkin tuolle omalle selittelylleni. Jälleen yksi viesti täysin turhaa paskaa, Go Minä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Historiaa muokataan lehtien sivuilla.

http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id95912.html

IFK kavensi 1-3:een ja ja 2-3:een, mutta johti hetkeä myöhemmin 2-3???

Oliko vastustaja niin huono, että maaleja vähennettiin?

PS. Minua ette hiljennä. Menen perkele vaikka johokin ajankohtaisohjelmaan itkemään, että minä olin yksi niistä 8014:sta katsojasta, jotka näkivät ottelun.
 

Brad

Jäsen
Nauran vieläkin hifk:n säälittävälle "stöndikselle" ja varsinkin huudoille, "Ville Leino haista vittu, Ville Leino haista vittu!"

....ja tälle Ustrnulille, joka on pelaajana huonompi kuin meidän Hele.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
http://www.altarboyz.fi/

Aiheutti kyllä aikamoista putoilua.

"hengailu kirkossa"

Tuli heti mieleen Antti Tuiskusta Steven Lynchin biisi Priest

"Lead us not into temptation
Deliver us from sin
We could pretend that he was Jesus Christ
And I was Mary Magdalene

Altar boy, altar boy
Confess your sins to me
You will find the grace of god
Inside my rectory"

Hei, tuohan sopii Antille kuin nyrkki silmään!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nauran vieläkin hifk:n säälittävälle "stöndikselle" ja varsinkin huudoille, "Ville Leino haista vittu, Ville Leino haista vittu!"

Huudoista en tiedä, mutta onhan tuo stöndis sellainen rimanalitus IFK:lta, että en muista moista fanien aliarviointia nähneeni. Kauden alussa kun tuon näin, niin tulin heti IFK-osioon katsomaan sitä itkun määrää, joka tuosta syntyy. Ihmettelin suuresti, että mitään itkua ei tuntunut löytyvän.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huudoista en tiedä, mutta onhan tuo stöndis sellainen rimanalitus IFK:lta, että en muista moista fanien aliarviointia nähneeni. Kauden alussa kun tuon näin, niin tulin heti IFK-osioon katsomaan sitä itkun määrää, joka tuosta syntyy. Ihmettelin suuresti, että mitään itkua ei tuntunut löytyvän.

Hä? Nyt meni kyllä täysin ohitse. Miksi tuo oli fanien aliarviointia? Miksi fanit tuosta valittaisivat? Fanit nimenomaan ovat tätä halunneet ja mielestäni asiallista IFK:lta vastata toiveisiin. Ei siellä seisovista faneista ainakaan minun tietääkseni kukaan valita.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Satakunnan Kansan Mielipide-palstalla nimimerkki Ässäkannattaja Porista on vuodattanut sydänvertaan koskettavalla tavalla

"Ässien kannattaja siirtyy pois Isonmäen jäähallin katsomosta. Päätös oli vaikea, mutta siirtoon liittyy huomattava taloudellinen merkitys. Tämä oli yksi 90-luvun alusta alkaneen urani vaikeimpia päätöksiä. Kuitenkin kannattaja-muotoisessa toiminnassa joskus joutuu tekemään tämänkaltaisia ratkaisuja. Otteluiden taso ja pelaajien määrä joukkueessa ovat joulun jälkeen pudonneet, joten tarvitsin säästöjä, ja tähän siirtoon liittyy merkittävä taloudellinen säästö. Olin yhteydessä muiden kannattajien kanssa ja myös se vaikutti päätökseen. Tunnetasolla on päivänselvää, että tämä koskettaa meitä kaikkia. Tiemme erosivat täydellisessä yhteisymmärryksessä. Toivottavasti ne vielä joskus kohtaavat"
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Q@ULUVFC-ketju.

Helmikuussa 2006 marssin San Antoniossa pelin jälkeen Ivanasin seuran pukukoppiin tumma puku päällä, HIFK logo rinnassa ja pyysin yhteydenottoa Matikaiseen, mutta silloin siirto ei edennyt tämän kaiffarin kanssa pidemmälle.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Q@ULUVFC-ketju.
Aikamoinen sisällöntuottaja tämä Q.

Ilmeisesti nauttii jonkinlaisesta kulttistatuksesta tällä palstalla, kun vieläkään ei ole potkittu pellolle. Pienemmästäkin on näin tehty. Huumorilla vetää, ei siinä mitään, mutta joka sadas viesti olisi sentään hyvä olla asiaa.

E: Tarkennettakoon, että saa minun puolestani saa kirjoitella. Kunhan vaan ihmettelin :)
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nelosen Urheiluaamulle ja Jalosen haastatelulle, sanottiin että taustalla Kärppien treenit ja takana nuoria tyttöjä taitoluistelemassa. Ihan oikeinhan se meni, ainakin Janna Pesosen tunnisti heti.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Maikkarille. Alppihiihtolähetyksen jälkeen mainostettiin tulevia urheilulähetyksiä minuutin puffilla "Kärpät Euroopan seurajoukkueiden mestaruusturnauksessa. Mukana Sparta Praha jne. Ole mukana ja katso jännittävät ottelut Maikkarilla."

Uudestaanko ne niitä matseja alkaa pelaamaan?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On ne patasyrämmet tosissaan :) Todennäkösesti kestää vielä moonta vuotta ennenkun hopeakrapulasta toivutaan.
Kyllä siitä voi toipua, mutta aikansa se ottaa. Raumalla on toivuttu jo kohta 20 vuotta ja Porissa melkein kaksi. Siis lohtuna Ässä-faneille, että viimeistään keväällä 2026 helpottaa :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hämmentynyttä naureskelua. Johan on vihainen tyttö tämä Walls of Jerichon laulaja.
 

tutzba

Jäsen
Se on surullista kun kovinikinämissään-Ustrnul häviää yhden tappelun. Niin, varsinkin kun voittaja on paskinikinämissään-Helenius.


Mikä muu se on jos seitsemäs pakki otetaan heti alussa kentälle ja kaveri haastaa vastustajan? Nouto tai showpaini, ihan sama mutta mitään muuta tuosta ei saa.

Aika säälittävksi on entisen neh-pakin ura Suomessa kääntynyt. Seitsemäs pakki nhl:ssä on nyt seitsemäs pakki narreissa joka käy pelin aikana ottamassa yhden vastustajan pelaajan pois pelistä.

Jämänarri otti sitten runkopakin pois pelistä.

Samaa mieltä, showpainija, jonka paikka ei ole jääkiekkokaukalossa. Kuvaavaa on se, että miehen peli tuskin heikentyisi lainkaan, jos mailassa ei olisi lapaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös