Mille naurat juuri nyt?

• 13 410 574
  • 50 843

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
http://www.altarboyz.fi/

Aiheutti kyllä aikamoista putoilua.

"hengailu kirkossa"

Hetken aikaa kelailin ja ajattelin, että voi kai tuollaistakin tulla Atlantin takaa. Sitten tunnistin Matthewin, ja lopulta homma kirkaistui, kun luin etusivun pikkutekstin. Saa nähdä, millainen on lopputulos.

Sen verran on pakko korjata Tediä, että toki kirkko voi olla hengailumesta siinä missä muutkin paikat. Tietysti jumalanpalvelukset ovat asia erikseen, mutta on niissä paljon muutakin toimintaa esim. nuorisolle, bänditiloja sun muita, ja silloinhan siellä aika pitkälti hengaillaan.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kaisa Varikselle ja Ässille!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen verran on pakko korjata Tediä, että toki kirkko voi olla hengailumesta siinä missä muutkin paikat.
Takuulla voi olla, mutta tuossa yhteydessä ja noihin tyyppeihin yhdistettynä aiheutti vaan naurunpurskahduksia. Tajutonta läppää, varmaan tarkoituskin, mutta yhtä kaikki huvittavaa.

J.Petke

Jäsen
Eihän sitä nyt voida myydä kun on se faniristeilykin ja kaikkee....

Erittäin hyvää viihdettä koko ketju. Ihan kuin 15-v tytöt kirjoittelisi heppapalstalle..

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
HIFK-Jokerit -otteluketjussa pari nimimerkkiä antaa aika "vahvoja näyttöjä". Näyttää vastasaapunut suurikokoinen konsonanttihenkilö saaneen teiniuhon valloilleen.

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Muutamalle TPS fanille täällä jatkoajassa. Heti avautumassa kirjoitustaidoista yms. Olen uusi käyttäjä jatkoajassa, vaikka kyllä jo monta vuotta lueskellut muiden juttuja, heti meni into ku huomas mitä pellejä tuolla liikkuu.

Uskomattomia pönttöjä sitä maailmassa pyörii.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Muutamalle TPS fanille täällä jatkoajassa. Heti avautumassa kirjoitustaidoista yms. Olen uusi käyttäjä jatkoajassa, vaikka kyllä jo monta vuotta lueskellut muiden juttuja, heti meni into ku huomas mitä pellejä tuolla liikkuu.

Mielestäni ei kannata lannistua. Lue omia kirjoituksiasi ja jos huomaat parannettavaa, muista asia seuraavassa viestissä. Mistään vittuilusta ei itseensä kannata ottaa, mutta puolensa voi kyllä pitää.

En minä sun viesteissäsi mitään ihmeempää vikaa huomannut, mutta en olekkaan kielipoliisi. Tervetuloa puolestani ja mielipiteitä kehiin.

ps.Nauran parhaillaan Satakuntalaiselle "jääkiekolle".

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, ei pidä lannistua. Uusia kirjoittajia kyllä tarvitaan ja ovat tervetulleita. Ettei samat naavaparrat ole koko ajan äänessä. Kyllä se siitä. Loppujen lopuksi Moderaattorit on ne, jotka todella puuttuu asiaan, jos ilmaisukyky ei ole riittävää. Muilla ei pitäisi olla suuremmin varaa ryhtyä kielipoliiseiksi.

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Mielestäni ei kannata lannistua. Lue omia kirjoituksiasi ja jos huomaat parannettavaa, muista asia seuraavassa viestissä. Mistään vittuilusta ei itseensä kannata ottaa, mutta puolensa voi kyllä pitää.

En minä sun viesteissäsi mitään ihmeempää vikaa huomannut, mutta en olekkaan kielipoliisi. Tervetuloa puolestani ja mielipiteitä kehiin.

ps.Nauran parhaillaan Satakuntalaiselle "jääkiekolle".

Kiitos! Ei tollasista jaksa välittää, jos ei oo muuta tekemistä ku etsiä ihmisten virheitä sekä valittaa niin taitaa olla itsessään jotain vialla. Aika monessa ketjussa olen huomannu, että tosi moni keskustelu menee lapselliseksi riitelyksi. Hyvänä esimerkkinä otteluketjufoorumin Hifk-Jokerit ketju.

Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.

Et siis ole ainoa. Tämä oli vitsi, älä suutu. pliis .

En kyllä ymmärrä, että miksi otit samantien herneen nenään, kanssakirjoittaja nyt mainitsi (tosin ehkä hieman liian "ilkeästi") kirjoitusasussa olleet virheet. Täytyy myöntää, että vähän pisti silmään myös itsellä nuo pari viestiäsi matsiketjussa, sekä aikaisemmin TPS-puolella. Tervetuloa nyt kuitenkin.

Noniin, itse nauran nyt väkisinkin tuolle omalle selittelylleni. Jälleen yksi viesti täysin turhaa paskaa, Go Minä.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Historiaa muokataan lehtien sivuilla.

http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id95912.html

IFK kavensi 1-3:een ja ja 2-3:een, mutta johti hetkeä myöhemmin 2-3???

Oliko vastustaja niin huono, että maaleja vähennettiin?

PS. Minua ette hiljennä. Menen perkele vaikka johokin ajankohtaisohjelmaan itkemään, että minä olin yksi niistä 8014:sta katsojasta, jotka näkivät ottelun.

Brad

Jäsen
Nauran vieläkin hifk:n säälittävälle "stöndikselle" ja varsinkin huudoille, "Ville Leino haista vittu, Ville Leino haista vittu!"

....ja tälle Ustrnulille, joka on pelaajana huonompi kuin meidän Hele.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
http://www.altarboyz.fi/

Aiheutti kyllä aikamoista putoilua.

"hengailu kirkossa"

Tuli heti mieleen Antti Tuiskusta Steven Lynchin biisi Priest

"Lead us not into temptation
Deliver us from sin
We could pretend that he was Jesus Christ
And I was Mary Magdalene

Altar boy, altar boy
Confess your sins to me
You will find the grace of god
Inside my rectory"

Hei, tuohan sopii Antille kuin nyrkki silmään!

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Nauran vieläkin hifk:n säälittävälle "stöndikselle" ja varsinkin huudoille, "Ville Leino haista vittu, Ville Leino haista vittu!"

Huudoista en tiedä, mutta onhan tuo stöndis sellainen rimanalitus IFK:lta, että en muista moista fanien aliarviointia nähneeni. Kauden alussa kun tuon näin, niin tulin heti IFK-osioon katsomaan sitä itkun määrää, joka tuosta syntyy. Ihmettelin suuresti, että mitään itkua ei tuntunut löytyvän.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huudoista en tiedä, mutta onhan tuo stöndis sellainen rimanalitus IFK:lta, että en muista moista fanien aliarviointia nähneeni. Kauden alussa kun tuon näin, niin tulin heti IFK-osioon katsomaan sitä itkun määrää, joka tuosta syntyy. Ihmettelin suuresti, että mitään itkua ei tuntunut löytyvän.

Hä? Nyt meni kyllä täysin ohitse. Miksi tuo oli fanien aliarviointia? Miksi fanit tuosta valittaisivat? Fanit nimenomaan ovat tätä halunneet ja mielestäni asiallista IFK:lta vastata toiveisiin. Ei siellä seisovista faneista ainakaan minun tietääkseni kukaan valita.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy