Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ja niin, itsehän olen ollut kaksi kertaa lätkän mm-kisoissa paikanpäällä, mutta eipä ne nykyään pelillisesti kiinnosta yhtään, maku mennyt kun on joka vuosi, eikä parhaat pelaajat edes osallistu niihin, ja aivan liikaa osallistujia ja näin ollen aivan turhia pelejä.

Jotenkin sitä kiekkokulttuuria pitää kasvattaa ja levittää.
Muistat varmaan, että ennen jalkapallon MM-kisoihin ilmoittauduttiin ja kaikki halukkaat pääsivät mukaan. Suomi unohti ilmoittautua ja näinollen ainutlaatuinen tilaisuus jäi käyttämättä.
Eli pointtina jääkiekko leviää kokoajan ja nyt sitä pelataan jo muutamassa kymmenessä maassa. Jalkapallo on kehittynynyt tähän asemaan kansainvälisesti sadassa vuodessa, joten annetaan jääkiekollekin aikaa.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Jos joku haluaa riehaantua IIHF:n jokakeväisessä rahastusturnauksessa, kokea onnistumisen ja pettymyksen hetkiä, pukeutua värikkäästi ja pitää ääntä, ja vieläpä nauttii tilanteesta, niin keneltä se on pois? Mutta ei, niin vaan tulee joku naama kurtulla oleva kannatuskulttuuri-poliisi kertomaan että ihan väärin mukana eletty. On se, on se hurjaa.

Tästähän juuri oli kyse. Monet Suomessa tärisevät Azerbaidzan-voitosta, mutta pelkästään tässä ketjussa on heille sekä koko joukkueelle naurettu joka helkkarin pelin jälkeen (jopa voitettujen). Ihan samaa se minusta on kuin jääkiekon MM-kisojen vähättely ja niitä seuraaville naureskelu. Samalla lailla se myös ottaa ihmisiä aivoon.

Se, mitä kukin pitää tärkeänä, lienee jokaisen oma valinta? Jos haluaa seurata jalkapallomaajoukkuetta huolimatta siitä, että he eivät ikinä voita yhtään mitään, ei se minusta ole sen kummempi pilkan aihe kuin aikuiset äijät heittelemässä telkkareitaan pihalle jonkun Ruotsille 5-6 hävityn lätkämatsin jälkeen.

Itse nauran koko aiheelle. Ei luulisi olevan keneltäkään pois, jos suomalainen joukkue menestyy lajista riippumatta.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Tääkin on ollu palstalla ties kuinka monta kertaa varmaan, kun on niin suosittu video näemmä, mutta laitetaan nyt:

HIFK:n maalilaulu
 

Cassu

Jäsen
Miehille ja miesten avoimuudelle! Tässä kun hyvin tiedettyä viestiketjua lukee ja nauraa niin hatunnosto niille jotka avoimesti asioista puhuvat. Olen minä paljon juttuja kiekkokopissa kuullu, mutta tämä kusemisen kertominen vie voiton helposti! Jatkakaa vaan niin saa taas nauraa
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/583383?sievinen_susanna

Ensin uutisoidaan, että Susannalla on vihdoinkin nälkä ja sitten, kun uutisiin pääsee janon sammuttaminen niin se on noitavainoa. Kiits.

"- Siinä ei ole sinällänsä mitään perää. Se, että mä olisin muka kaatunut jonkun päälle, niin yks henkilö kyllä kaatui mun päälle. Kyllähän se on totta, että siellä on yks henkilö kaatunut, mutta mä en ole itse kaatuillut, Susanna painotti."

Ei vittu!
Susanna kaatui/ei kaatunut kännissä??!! Mikä mahtava uutisarvo!!

Näyttäkää nyt mulle se ihminen ketä tää ihan vilpittömästi kiinnostaa??!!

No jonkinlaiset naurut tästä kyllä irtosi...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Näyttäkää nyt mulle se ihminen ketä tää ihan vilpittömästi kiinnostaa??!!

Määrittele "vilpittömästi kiinnostaa"?

Mielenkiinnosta kysyisin, sillä vaikken ole kerennyt ko. uutista lukea, väittäisin että ainakin sinua ja minua...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämä oli kyllä piristävä. Kiitos. Charlestown Chiefs rules!

Lämäristä tuli mieleen mm. Iron-league joka vähän pisti hymyilyttämään, sitten kun näin LNAH (=Lique Nord Americaine de Hockey) joukkueen Summum Chiefsin ns. combat-sivut. Näitäkin näköjään löytyy ja itseäni pisti naurattamaan ainakin tämä "fair play-'kaveri'". Olkaa hyvä kaikki "vastustajaa pitää kunnioittaa-heput" ;-D

Tuo "Pipi" Charbonneaun "jäpätys" kohtaus naurattaa, on se tavan jannu.

edit. http://www.youtube.com/watch?v=Gmf-X4KVd4w lisää saman kaverin edesottamuksia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tuolla oleville musiikkivideoille! Ehkä menee kännin piikkiin, mutta silti.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvostatko sairaanhoitajia ? -ketjulle. Harmi kun ei ennätä lukemaan kokonaan, mut kyllähän tuolla on hyvää settiä.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Määrittele "vilpittömästi kiinnostaa"?

Mielenkiinnosta kysyisin, sillä vaikken ole kerennyt ko. uutista lukea, väittäisin että ainakin sinua ja minua...
Määritellää määritellään...

Uhraan enemmän kuin 0,5 sekuntia aivotyöskentelyä em. "kohu-uutiselle".

Ja ihan oikeesti Awe.Minua ei jostain syystä kiinnosta Susanna Sievisen biletys ;)
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Pikkuisen nauratti oma huolimaton lukeminen. Testialueella on ketju otsikolla: Hirssi ei ole vihannes. Ajattelin, että joku innokas jokerifani oli jo tullut puolustamaan ikijokeria ketjussa Hirso ei ole vihannes.

Jälkimmäisestä väittämästä olen kyllä eri mieltä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tobiaksen itkupotkuille sairaanhoitajaketjussa.

Edit: Tässähän meinaa tikahtua:

Poliisi tietää jo tarkasti Jokelan surmaajan liikkeet koulukeskuksessa. Surmaaja ampui itseään lähes heti sen jälkeen, kun poliisi oli huomannut hänet. Poliisikontaktin jälkeen nuorukainen ei ampunut enää ulkopuolisia ihmisiä.

(IS)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
BB-Extrassa jäi äänet päälle, kun alko mainokset ja Sarin "Voi vittu!" aiheutti kyllä makoisan repeemisen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis voi jumaleissön näitä Nelosen "dokkareita"! Huomasin äsken, että kanavalta tulee ohjelma 4D: Miesten läskitissit. Tunnin mittainen asiaohjelma. Ei voi muuta kuin nauraa. Pyydän anteeksi, jos joku tätä lukeva läskitissinen uroshenkilö loukkaantui minun nauruistani.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös