Mille naurat juuri nyt?

  • 13 268 480
  • 50 460

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Naurattaa nuo Suomen potkisfanit. Täristään hullunlailla jostain Azerbaidzanin voitosta, ja säilytetään 3,5% mahdollisuus päästä kisoihin. Enää pitäisi voittaa jalkapallon pikkumaa Portugali, piece of cake. Niskalaukaus niille jotka Suomea morkkaavat tai eivät usko koko hommaan. No jos jostain on pakko hakea jännistysmomenttia niin käyhän nämäkin.

Asenteenko kuuluisi olla perussuomalainen: "ei me kuitenkaan sinne selvitä, mitä turhaan edes toivoa." Suomessa on kasvamassa uusi sukupolvi, joka ei suhtaudu kaikkeen niin pessimistisesti kuin edeltäjänsä. Omiin uskotaan loppuun asti, kävi miten kävi.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naurattaa nuo Suomen potkisfanit. Täristään hullunlailla jostain Azerbaidzanin voitosta, ja säilytetään 3,5% mahdollisuus päästä kisoihin. Enää pitäisi voittaa jalkapallon pikkumaa Portugali, piece of cake. Niskalaukaus niille jotka Suomea morkkaavat tai eivät usko koko hommaan. No jos jostain on pakko hakea jännistysmomenttia niin käyhän nämäkin.

On se kumma, että ei saa uskoa omiinsa, kun on vielä mahdollisuudet kisoihin. En mä ainakaan jaksa enää tota perisuomalaista mentaliteettia, että ei me vittu sinne kisoihin päästä kumminkaan.

Vai pitäiskö vaan odottaa jokavuotisia lätkän keväthöntsiä, joihin ne 6-7 tosissaan lätkää pelaavaa maata osallistuu b-miehistöllään, ja juhlia kun Suomi on sijoittunut kolmanneksi näissä? EVVK.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Vai pitäiskö vaan odottaa jokavuotisia lätkän keväthöntsiä, joihin ne 6-7 tosissaan lätkää pelaavaa maata osallistuu b-miehistöllään, ja juhlia kun Suomi on sijoittunut kolmanneksi näissä? EVVK.

Pitäisi.

Jotenkin huvittavaa tää aika ajoin toistuva ilmiö - futismaajoukkue voittaa yhen matsin ja sitten alkaa valtaisa pullistelu, dissailu ja jääkendottelu. Periaatteessa ovat tietävinään, että tää toinen laji on aivan eri planeetalta, mutta kuitenkin ovat jotenkin alisteisessa asemassa ja katkeria tätä toista lajia kohtaan. Toisessa lajissa on aivan eri planeetalta oleva kannattajakulttuuri, mutta sitten jos siinä toisessa lajissa joku vähän repäisee, on värikäs ja äänekäs niin leimataan heti juntiksi ja karjalalippikseksi. Noinkohan olisi ettei siinä kuningaslajissakin riitä karjalalippiksiä näkymässä ja kuulumassa, all over the world. Näkyminen ja kuuluminen ruokkii itseään ja tempaa mukaansa.

Jos joku haluaa riehaantua IIHF:n jokakeväisessä rahastusturnauksessa, kokea onnistumisen ja pettymyksen hetkiä, pukeutua värikkäästi ja pitää ääntä, ja vieläpä nauttii tilanteesta, niin keneltä se on pois? Mutta ei, niin vaan tulee joku naama kurtulla oleva kannatuskulttuuri-poliisi kertomaan että ihan väärin mukana eletty. On se, on se hurjaa.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäisi.


Jos joku haluaa riehaantua IIHF:n jokakeväisessä rahastusturnauksessa, kokea onnistumisen ja pettymyksen hetkiä, pukeutua värikkäästi ja pitää ääntä, ja vieläpä nauttii tilanteesta, niin keneltä se on pois? Mutta ei, niin vaan tulee joku naama kurtulla oleva kannatuskulttuuri-poliisi kertomaan että ihan väärin mukana eletty. On se, on se hurjaa.


No antaa vaan riehaantua, ei se multa ole pois. Ja provomielessä tuon heittoni heitin, vituttaa vaan suunntattomasti tää suomalainen mentaliteetti, että luovutetaan jo ennen kuin mahdollisuudet on mennyt... "Ei Suomi mihinkään kisoihin pääse, suomalainen jalkapallo on potkista, turha on edes kuvitella mitään jne. jne."..

Ja niin, itsehän olen ollut kaksi kertaa lätkän mm-kisoissa paikanpäällä, mutta eipä ne nykyään pelillisesti kiinnosta yhtään, maku mennyt kun on joka vuosi, eikä parhaat pelaajat edes osallistu niihin, ja aivan liikaa osallistujia ja näin ollen aivan turhia pelejä. Mutta joo, menee ohi otsikon niin pahasti, että jääköön tähän...
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja jotta pysytään aiheessa, niin nauran Buffonille Skotlanti - Italia pelissä, näyttää pipossa enemmänkin "alan mieheltä" kuin maalivahdilta.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK

-Sen logon voisi kääntää toisinpäin ja värjätä punaiseksi niin se näyttäisi sydämeltä.

Alpo Suhonen 17.11.2007.

...hauska mies.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo acemanin kommentti on kyllä ihan täyttä asiaa joka sana! Ja tuo "kannatuskulttuuri-poliisi" sai kyllä repeämään!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä.
Moinen vastustaja täytyy murskata kotikentällä.
Montako pistettä enemmän olisi tullut 7-0 -voitosta?

Ja väärin kannattamista on olemassa. En suosittele perheen pienimmille Etäkärppien videoiden katsomista....
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tuo acemanin kommentti on kyllä ihan täyttä asiaa joka sana! Ja tuo "kannatuskulttuuri-poliisi" sai kyllä repeämään!

Ei ole täyttä asiaa. Suomen jalkapallomaajoukkue on nimittäin voittanut enemmän kuin yhden ottelun näissä karsinnoissa ja sillä on mahdollisuus päästä EM-kisoihin. Ja ainoastaan yksi ottelukierros karsintoja jäljellä. Tilanne ei ole ihan jokavuotinen.

Toivoisin pientä arvostusta jalkapallomaajoukkuettamme kohtaan. Sen menestys ei ole jääkiekolta pois.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Toivoisin pientä arvostusta jalkapallomaajoukkuettamme kohtaan. Sen menestys ei ole jääkiekolta pois.
Samaa mieltä vaikka ehkä jotkut futisforumistit niin toivoisivatkin. Silti, pitkästä aikaa Suomen jalkapallon A-maajoukkueella on mahdollisuus päästä lajin suurtapahtumaan johon se ei ole ikinä päässyt. Toivottavasti pääsevät kisoihin. Muutamat pelaajat tuossa joukkueessa ovat vähintäänkin ansainneet pääsyn turnaukseen.
 
Viimeksi muokattu:

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ja niin, itsehän olen ollut kaksi kertaa lätkän mm-kisoissa paikanpäällä, mutta eipä ne nykyään pelillisesti kiinnosta yhtään, maku mennyt kun on joka vuosi, eikä parhaat pelaajat edes osallistu niihin, ja aivan liikaa osallistujia ja näin ollen aivan turhia pelejä.

Jotenkin sitä kiekkokulttuuria pitää kasvattaa ja levittää.
Muistat varmaan, että ennen jalkapallon MM-kisoihin ilmoittauduttiin ja kaikki halukkaat pääsivät mukaan. Suomi unohti ilmoittautua ja näinollen ainutlaatuinen tilaisuus jäi käyttämättä.
Eli pointtina jääkiekko leviää kokoajan ja nyt sitä pelataan jo muutamassa kymmenessä maassa. Jalkapallo on kehittynynyt tähän asemaan kansainvälisesti sadassa vuodessa, joten annetaan jääkiekollekin aikaa.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Jos joku haluaa riehaantua IIHF:n jokakeväisessä rahastusturnauksessa, kokea onnistumisen ja pettymyksen hetkiä, pukeutua värikkäästi ja pitää ääntä, ja vieläpä nauttii tilanteesta, niin keneltä se on pois? Mutta ei, niin vaan tulee joku naama kurtulla oleva kannatuskulttuuri-poliisi kertomaan että ihan väärin mukana eletty. On se, on se hurjaa.

Tästähän juuri oli kyse. Monet Suomessa tärisevät Azerbaidzan-voitosta, mutta pelkästään tässä ketjussa on heille sekä koko joukkueelle naurettu joka helkkarin pelin jälkeen (jopa voitettujen). Ihan samaa se minusta on kuin jääkiekon MM-kisojen vähättely ja niitä seuraaville naureskelu. Samalla lailla se myös ottaa ihmisiä aivoon.

Se, mitä kukin pitää tärkeänä, lienee jokaisen oma valinta? Jos haluaa seurata jalkapallomaajoukkuetta huolimatta siitä, että he eivät ikinä voita yhtään mitään, ei se minusta ole sen kummempi pilkan aihe kuin aikuiset äijät heittelemässä telkkareitaan pihalle jonkun Ruotsille 5-6 hävityn lätkämatsin jälkeen.

Itse nauran koko aiheelle. Ei luulisi olevan keneltäkään pois, jos suomalainen joukkue menestyy lajista riippumatta.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Tääkin on ollu palstalla ties kuinka monta kertaa varmaan, kun on niin suosittu video näemmä, mutta laitetaan nyt:

HIFK:n maalilaulu
 

Cassu

Jäsen
Miehille ja miesten avoimuudelle! Tässä kun hyvin tiedettyä viestiketjua lukee ja nauraa niin hatunnosto niille jotka avoimesti asioista puhuvat. Olen minä paljon juttuja kiekkokopissa kuullu, mutta tämä kusemisen kertominen vie voiton helposti! Jatkakaa vaan niin saa taas nauraa
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/583383?sievinen_susanna

Ensin uutisoidaan, että Susannalla on vihdoinkin nälkä ja sitten, kun uutisiin pääsee janon sammuttaminen niin se on noitavainoa. Kiits.

"- Siinä ei ole sinällänsä mitään perää. Se, että mä olisin muka kaatunut jonkun päälle, niin yks henkilö kyllä kaatui mun päälle. Kyllähän se on totta, että siellä on yks henkilö kaatunut, mutta mä en ole itse kaatuillut, Susanna painotti."

Ei vittu!
Susanna kaatui/ei kaatunut kännissä??!! Mikä mahtava uutisarvo!!

Näyttäkää nyt mulle se ihminen ketä tää ihan vilpittömästi kiinnostaa??!!

No jonkinlaiset naurut tästä kyllä irtosi...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Näyttäkää nyt mulle se ihminen ketä tää ihan vilpittömästi kiinnostaa??!!

Määrittele "vilpittömästi kiinnostaa"?

Mielenkiinnosta kysyisin, sillä vaikken ole kerennyt ko. uutista lukea, väittäisin että ainakin sinua ja minua...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tämä oli kyllä piristävä. Kiitos. Charlestown Chiefs rules!

Lämäristä tuli mieleen mm. Iron-league joka vähän pisti hymyilyttämään, sitten kun näin LNAH (=Lique Nord Americaine de Hockey) joukkueen Summum Chiefsin ns. combat-sivut. Näitäkin näköjään löytyy ja itseäni pisti naurattamaan ainakin tämä "fair play-'kaveri'". Olkaa hyvä kaikki "vastustajaa pitää kunnioittaa-heput" ;-D

Tuo "Pipi" Charbonneaun "jäpätys" kohtaus naurattaa, on se tavan jannu.

edit. http://www.youtube.com/watch?v=Gmf-X4KVd4w lisää saman kaverin edesottamuksia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tuolla oleville musiikkivideoille! Ehkä menee kännin piikkiin, mutta silti.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvostatko sairaanhoitajia ? -ketjulle. Harmi kun ei ennätä lukemaan kokonaan, mut kyllähän tuolla on hyvää settiä.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Määrittele "vilpittömästi kiinnostaa"?

Mielenkiinnosta kysyisin, sillä vaikken ole kerennyt ko. uutista lukea, väittäisin että ainakin sinua ja minua...
Määritellää määritellään...

Uhraan enemmän kuin 0,5 sekuntia aivotyöskentelyä em. "kohu-uutiselle".

Ja ihan oikeesti Awe.Minua ei jostain syystä kiinnosta Susanna Sievisen biletys ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös