Mille naurat juuri nyt?

  • 13 305 614
  • 50 550

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Naurettavaa taas tämmöinen..

HCM joutuu KK-kirjoittelijoiden uhriksi ja tulee tänne hakemaan myötätuntoa. Ehkä kuitenkin olisi järkevintä jättää jälleen kerran HCM omaan arvoonsa.

No, älä..Tässä on vaikea päättää kumpi on tyhmempää, HCM:n provoilu keskellä kesää KK:n ketjussa vai kouvolalaisten kirjoittajien tarttuminen syöttiin keskellä kesää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli tuossa edellisestä mieleen, että todistetusti olen nähnyt tietokoneen mielestäni järkevän miehen hallussa, jossa oli kotisivuna www·mtv3·fi/urheilu/porttila.shtml...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Loistava "pullukka" buldoggi skeittasi äske jossain ohjelmassa musiikki kanavalla, nauratti kun koira otti ihan vauhtia ja hyppäsi kyytiin. Kyllä sitä kaikkea tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nauran muutamille jääkiekkoihmisille. Joko aktiiviuraansa eläville, päättäville tai jo päättäneille. Ihmetys on suuri, kuinka kauas se järki siitä päästä katosikaan. Kaukalonlaidat, ne kaukalonlaidat, sitä päätä ei niin useasti niihin pitäisi lyödä...

Hieno laji sinänsä, jääkiekko. helevetillisen pirullinen ja naurava hymiö tähän.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
FF2:n nimimerkki Arto92:n matkaraportille ottelusta Fulham-Tottenham. Aivan uskomatonta settiä jolle ei voi olla nauramatta! Raportti kokonaisuudessaan löytyy täältä, mutta seuraavassa joitakin valittuja paloja niille jotka eivät jaksa lukea koko massiivista rapsaa:

Metro-asemalla bongasin Emmanuel Adebayorin 2 olennon sillä olin varma ettei se ollut Adebayor itse joten suljin ajatuksen että se olisi Adebayor
Bussissa oli todella kaunis nainen jonka kanssa flirttailin koko matkan. Ja nukuin hetken ja näin unta hänestä. Hän kostautuikin ulkomaalaiseksi. Muuten hyvä. Bussi kesti ajaa tunnin kentälle.

Arto92 oli myös kuvannut videoita matkaltaan:
Videojen taso oli aika paska, mutta laatu korvaa tason varmasti
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Espanjalaisille jalkapallojoukkueille Valencialle ja Real Sociedadille. Joukkueet tekivät 3-3 päättyneessä ottelussa vaatimattomat kolme omaa maalia, vierasjoukkue kahdesti ja kotijoukkue kerran. Valencia mokasi voittonsa viimeisen minuutin omalla maalillaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Espanjalaisille jalkapallojoukkueille Valencialle ja Real Sociedadille. Joukkueet tekivät 3-3 päättyneessä ottelussa vaatimattomat kolme omaa maalia, vierasjoukkue kahdesti ja kotijoukkue kerran. Valencia mokasi voittonsa viimeisen minuutin omalla maalillaan.

Kuulostaa ihan pari vuotta sitten pelaamaltani toistaiseksi viimeiseltä puulaakimatsilta. Jouduin hätäavuksi peliin, matsi taisi päättyä 4-4. Oma saldo oli oma maali ja syöttö yhteen meidän tekemään maaliin, lisäksi toinen joukkutoveri teki myös omiin. Surkuhupaisan matsin kruunasi vastustajien tekemä oma maali (yritti purkaa pallon, pallo lähtikin oman maalin suuntaan, pomppasi hiekkakentällä maalivahdin yli ja maaliin) joka tasoitti pelin 4-4:ään.
 
Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja sitten toiset pitävät jalkapallosta. Toivotaan, että sitä pelataan Suomessakin jo lähivuosina.
Tasoa ei ainakaan vie eteenpäin Suomessa se, että kotimaiselle jalkapallolle pyllistetään, eikä käydä matseissa. Todellinen laji-ihminen käy katsomassa Veikkausliigaa, jos siihen on mahdollisuus. Minun puolestani jokainen saa kyllä kannattaa ulkomaalaista seuraa ja jättää seuraamatta/käymättä Veikkausliigan peleissä, mutta itse en näitä pidä aitoina futisihmisinä. Minun mielipiteeni.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pienehkön naurun meikäläisessä sai aikaan tämän jutun http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/id62813.html kirjoitusvirhe aivan lopussa
Avustusjärjestöjen mukaan Israelin päätöksellä on erittäin synkät vaikutukset Gazan alueella asuvien 1,5 ihmisen elämälle. Varsinkin alueella asuvat pakolaiset tulevat kärsimään vientikiellosta.
. Aika pienet vaikutukset joku sanois.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pienehkön naurun meikäläisessä sai aikaan tämän jutun http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/id62813.html kirjoitusvirhe aivan lopussa . Aika pienet vaikutukset joku sanois.


Siellä on räjähdellyt niin paljon, että väestö lasketaan puolen ihmisen tarkkuudella.

Nyt nauran Macnevikselle koska hän olisi voinut pistää viestinsä Hupaisat Virheet Mediassa tjsp -ketjuun ja moderaattorit tulevat rankaisemaan näin maanantai-illan ratoksi...buahahaha
 

Hack

Jäsen
Kolmas asia. Katsoin äsken yhdestä syystä wikipediasta tietoa kunnasta nimeltä Tervola, joka sijaitsee jonkin verran Oulun yläpuolella. Kuka sen osuvan kuvan on sinne wikipediaan keksinyt lisätä. Huvittaa.

Tämä viesti on siis ihmettelyketjusta, eikä siinä ole mitään hauskaa. Tämän luettuani minun oli pakko mennä wikipediaan kuitenkin katsomaan kyseistä kuvaa ja se aiheutti naurukohtauksen. Kuva kuvaa varmasti hyvin Tervolan kylää.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siellä on räjähdellyt niin paljon, että väestö lasketaan puolen ihmisen tarkkuudella.

Nyt nauran Macnevikselle koska hän olisi voinut pistää viestinsä Hupaisat Virheet Mediassa tjsp -ketjuun ja moderaattorit tulevat rankaisemaan näin maanantai-illan ratoksi...buahahaha

Itse asiassa tuo viesti sopii myös tänne, koska nauroin sillä hetkellä kyseiselle linkille, vai määritelläänkö säännöissä, että mitkä sopivat tänne ja mitkä toisiin ketjuihin? Hehheh
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FlamesFanin postailuille Bergenheimin sopparista islandersin kanssa. Kahdessa ketjussa joissa molemmissa sopimus kerrottu jo samalla sivulla. Hyvin sä vedät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös