Mille naurat juuri nyt?

  • 13 262 582
  • 50 455

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vääntöä vääntöä...

Pysytään asiassa Saikka. Tästä on vääntö kaukana. Kouvolalaiset vääntää (kun eivät aikuisten oikeasti pysty hyväksymään, että jossain päin maailmaa joku ei tykkää kaikista heidän pelaajistaan) ja minä täällä naureskelen näiden sankareiden reagoimiselle. Ja vielä varmistus = en provoa, jokainen teksti jonka olen kirjoittanut, olen 100 % sitä mieltä. Jos Kouvolassa ei kestetä suoraa tekstiä, I don't give a...

Joo, vika viesti tähän aiheeseen, oikeasti. Valtti Cupin finaalissa elokuussa mahdollisesti nähdään. Ja toivottavasti nähdään myös puhtaita taklauksia eikä yksikään pelaaja loukkaannu. Tosin jos loukkaantuminen tapahtuu puhtaan taklauksen seurauksena = elämä on.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Vantaalaisille työttömille, joilla on aikaa vääntää jatkiksessa ja niitä otteluohjelmia...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hah hah, DAF kaivautui kiven alta ja päätti hauskuutta itseään : ) ei puutu enää kuin hannes ko sekä alamummo... ; )
 

Fordél

Jäsen
Kouvolalaiset vääntää (kun eivät aikuisten oikeasti pysty hyväksymään, että jossain päin maailmaa joku ei tykkää kaikista heidän pelaajistaan) ja minä täällä naureskelen näiden sankareiden reagoimiselle. Ja vielä varmistus = en provoa, jokainen teksti jonka olen kirjoittanut, olen 100 % sitä mieltä. Jos Kouvolassa ei kestetä suoraa tekstiä, I don't give a...

Tässä näkee sun koko kirjoitusten ja ymmärryksen tason. Lue noita KooKoo-kirjoituksia vähän tarkemmin niin huomaat, että KooKoo-leirissä kyllä kritisoidaan omia pelaajia. Veikkaanpa, että meillä omat pelaajat saavat eniten Mestisosiossa lokaa niskaansa. Mutta lähinnä tässä on kyse argumenteistasi , joilla ei viitsi edes heittää vesilintua, sillä se olisi luonnon raiskaamista...ELi tällä hetkellä naurut kohdistuu vielä suhun, mutta katotaan jos pystyisit suoltamaan joskus jotain järkevääkin niin ehkä se muuttuu.
 

cleanhit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Ducks
Tässä näkee sun koko kirjoitusten ja ymmärryksen tason. Lue noita KooKoo-kirjoituksia vähän tarkemmin niin huomaat, että KooKoo-leirissä kyllä kritisoidaan omia pelaajia. Veikkaanpa, että meillä omat pelaajat saavat eniten Mestisosiossa lokaa niskaansa. Mutta lähinnä tässä on kyse argumenteistasi , joilla ei viitsi edes heittää vesilintua, sillä se olisi luonnon raiskaamista...ELi tällä hetkellä naurut kohdistuu vielä suhun, mutta katotaan jos pystyisit suoltamaan joskus jotain järkevääkin niin ehkä se muuttuu.

tälle on pakko nauraa.

Kaveri on YLPEÄ siitä, että kouvolassa pelaajat saavat eniten lokaa omilta kannattajiltaan...
 

Fordél

Jäsen
tälle on pakko nauraa.

Kaveri on YLPEÄ siitä, että kouvolassa pelaajat saavat eniten lokaa omilta kannattajiltaan...

Kyllä. Olen ylpeä siitä, että kun aihetta avautumiselle on niin silloin sitä saa kritisoida myös omiaan. Liiallinen hyssyttely ja jee jee meininki kun ei oikein maistu. Eikä se tarkoita, etteikö omia kannusteta loppuun asti. Toki jos sulle maistuu hyssyttely niin sillehän en mitään mahda No HIFK:ssähän tykätään katsoa kaikkea vähän sormien läpi....
 

ditrim

Jäsen
Täällä jengi haukkoo hei happee ku te ootte niin hauskoja. Menkää vittuun
 
Naurettavaa taas tämmöinen..

HCM joutuu KK-kirjoittelijoiden uhriksi ja tulee tänne hakemaan myötätuntoa. Ehkä kuitenkin olisi järkevintä jättää jälleen kerran HCM omaan arvoonsa, jospa hän vaikka tekee tälläkin hetkellä Koskelaisen omaa voodoo-nukkea.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Naurettavaa taas tämmöinen..

HCM joutuu KK-kirjoittelijoiden uhriksi ja tulee tänne hakemaan myötätuntoa. Ehkä kuitenkin olisi järkevintä jättää jälleen kerran HCM omaan arvoonsa.

No, älä..Tässä on vaikea päättää kumpi on tyhmempää, HCM:n provoilu keskellä kesää KK:n ketjussa vai kouvolalaisten kirjoittajien tarttuminen syöttiin keskellä kesää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli tuossa edellisestä mieleen, että todistetusti olen nähnyt tietokoneen mielestäni järkevän miehen hallussa, jossa oli kotisivuna www·mtv3·fi/urheilu/porttila.shtml...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Loistava "pullukka" buldoggi skeittasi äske jossain ohjelmassa musiikki kanavalla, nauratti kun koira otti ihan vauhtia ja hyppäsi kyytiin. Kyllä sitä kaikkea tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nauran muutamille jääkiekkoihmisille. Joko aktiiviuraansa eläville, päättäville tai jo päättäneille. Ihmetys on suuri, kuinka kauas se järki siitä päästä katosikaan. Kaukalonlaidat, ne kaukalonlaidat, sitä päätä ei niin useasti niihin pitäisi lyödä...

Hieno laji sinänsä, jääkiekko. helevetillisen pirullinen ja naurava hymiö tähän.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
FF2:n nimimerkki Arto92:n matkaraportille ottelusta Fulham-Tottenham. Aivan uskomatonta settiä jolle ei voi olla nauramatta! Raportti kokonaisuudessaan löytyy täältä, mutta seuraavassa joitakin valittuja paloja niille jotka eivät jaksa lukea koko massiivista rapsaa:

Metro-asemalla bongasin Emmanuel Adebayorin 2 olennon sillä olin varma ettei se ollut Adebayor itse joten suljin ajatuksen että se olisi Adebayor
Bussissa oli todella kaunis nainen jonka kanssa flirttailin koko matkan. Ja nukuin hetken ja näin unta hänestä. Hän kostautuikin ulkomaalaiseksi. Muuten hyvä. Bussi kesti ajaa tunnin kentälle.

Arto92 oli myös kuvannut videoita matkaltaan:
Videojen taso oli aika paska, mutta laatu korvaa tason varmasti
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Espanjalaisille jalkapallojoukkueille Valencialle ja Real Sociedadille. Joukkueet tekivät 3-3 päättyneessä ottelussa vaatimattomat kolme omaa maalia, vierasjoukkue kahdesti ja kotijoukkue kerran. Valencia mokasi voittonsa viimeisen minuutin omalla maalillaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Espanjalaisille jalkapallojoukkueille Valencialle ja Real Sociedadille. Joukkueet tekivät 3-3 päättyneessä ottelussa vaatimattomat kolme omaa maalia, vierasjoukkue kahdesti ja kotijoukkue kerran. Valencia mokasi voittonsa viimeisen minuutin omalla maalillaan.

Kuulostaa ihan pari vuotta sitten pelaamaltani toistaiseksi viimeiseltä puulaakimatsilta. Jouduin hätäavuksi peliin, matsi taisi päättyä 4-4. Oma saldo oli oma maali ja syöttö yhteen meidän tekemään maaliin, lisäksi toinen joukkutoveri teki myös omiin. Surkuhupaisan matsin kruunasi vastustajien tekemä oma maali (yritti purkaa pallon, pallo lähtikin oman maalin suuntaan, pomppasi hiekkakentällä maalivahdin yli ja maaliin) joka tasoitti pelin 4-4:ään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös