Mille naurat juuri nyt?

  • 13 208 693
  • 50 365

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Finaaliketjun Jokeriosaston itkupotkuraivareille. Käy vissiin luonnon päälle ja pahasti kun Kärpät on selkeesti parempi joukkue.
 

scholl

Jäsen
Rättipäät vittuuntuivat mohamed-casessa Tanskalle ja polttivat itsetehdyn Norjan lipun (kuvakatkelmia äsken tv-uutisissa). No joskus se pussi on tyhjä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vitutusketjusta kyynelehtivä Jokerien kannattaja

nakkisormi kirjoitti:
MIKÄ VITUN OULUN KÄRPÄT? ME TEITÄ VIHATAAN!! TE OOTTE PELKKÄ PASKA SUSIRAJAN TAKANA!!!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Meikku kirjoitti:
Finaaliketjun Jokeriosaston itkupotkuraivareille. Käy vissiin luonnon päälle ja pahasti kun Kärpät on selkeesti parempi joukkue.

Voitko näyttää minulle nämä viestit. Itse ole huomannut vielä yhtään itkupotkuraivaria, ainakaan Jokeriosiossa?
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ikijokeri kirjoitti:
Voitko näyttää minulle nämä viestit. Itse ole huomannut vielä yhtään itkupotkuraivaria, ainakaan Jokeriosiossa?
Siinä taitaa lukee osasto ei osio.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tällä hetkellä neloselta tulevaa South Parkin jaksoa. Kyl on taas käsikirjoittajilla välähtänyt.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ikijokeri kirjoitti:
Voitko näyttää minulle nämä viestit. Itse ole huomannut vielä yhtään itkupotkuraivaria, ainakaan Jokeriosiossa?

No tuota otteluseurantaketjua tarkoitin jos se sinua kiinnostaa. Ensimmäiset 10sivua varsinkin varsin jäätävää tavaraa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sony BMG otti tuoreen Idols voittaja Ari Koivusen talliinsa ja antoi samalla kenkää viime vuoden voittajalle, Ilkka Jääskeläiselle!!! Toivottavasti ei tarvitse tuosta viimeksi mainitusta kaverista tämän jälkeen enää musiikin saralla kuullakaan..

Katsotaan iskeekö yksikään levy-yhtiö kultasuoneen ja tekee sopimuksen tämän tähden (ja hänen veljensä) kanssa..
 

Anturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tiedä sitten johtuuko väsymyksestä vaiko mistä, mutta seuraava kommentti pakotti päästämään ilmoille keskikokoisen hekotuksen.
Greffin ihmettelyketjussa kirjoitti:
Enpä voisi enempää samaa mieltä olla. Todelliset äijät ovat juuri noita mitä kuvasit. Monesti hymyssä suin tulee katsottua työmatkalla jotain rakennustyömaita, joista äijäenergia meinaa pursuta yli. Nortti hampaissa huudellaan Veskulle, ettei kakkosnelonen voi saatana riittää millään.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Orman Mollis kirjoitti:
Sony BMG otti tuoreen Idols voittaja Ari Koivusen talliinsa ja antoi samalla kenkää viime vuoden voittajalle, Ilkka Jääskeläiselle!!! Toivottavasti ei tarvitse tuosta viimeksi mainitusta kaverista tämän jälkeen enää musiikin saralla kuullakaan..

Katsotaan iskeekö yksikään levy-yhtiö kultasuoneen ja tekee sopimuksen tämän tähden (ja hänen veljensä) kanssa..

En tiedä nauranko mä tälle nyt, mutta toi BMG on kyllä kohtalaisen paska firma muusikon kannalta. Niiden ajatus on jo vuosia ollu kiinnitellä noita palokuntajuhlien laulukilpailuiden voittajia, antaa niiden tehdä levy satsaamatta itte paskaakaan artistiin, toivoen, että breikkais ja tulis nannaa taloon ja kun se ei panostamatta toimi niin monoo perseelle vaan, vaikka heikoin lenkki onkin sony itte.

No, nää on näitä...
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Niille muutamalle nuorelle tsekkipelaajille mitkä raumalla hesessä näyttivät persettä ruokailijoille. Arvatkaa vaan oliko jolpit kännissä?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
http://www.youtube.com/watch?v=n5Jk94RuGKs

Tälle ei voi kyllä kuin nauraa. Hahah. Joukkueen kapteenin pitää käydä kertomassa lapsille miten käyttäydytään. Voi vittu miten lapsellisia voi ihmiset olla. Noh, ei kai kukaan täysjärkinen kyllä Jokereita kannattaisi...
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienen pyörälenkin lopussa kohdalle osunut hieman maistanut kanssapyöräilijä hymyilyttää hitusen. Satuttiin valoihin samaan aikaan, tien vastakkaisille puolille, kaveri ajeli hissukseen valoihin eikä muistanut/tajunnut laittaa jalkaa maahan kun vauhti loppui, turvathan se veti, vaarattomat semmoiset. Työnteli pyöränsä tien yli ja minä samaan aikaan poljin omaan suuntaani saman tien yli, yli kerkesin kun rysähti, äijä oli taas silmällään. En jäänyt seuraamaan muuta kuin sen että kunnossa oli ja yritti edelleen päästä pyöränsä päälle. Kannattaisi työntää ihan suosiolla, se meni hyvin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
scholl kirjoitti:
Juoksin tuossa puolimaratonin ja ajelin avoautolla.
Ei voi käsittää ,miksi tämäkin naurattaa, mutta kun tässä on näitä ko. nimimerkin kirjoituksia lueskellut, niin jotenkin vaan aavistuksen väsyneenä tämä sai naurun aikaiseksi. Erittäin vaatimatonta esiintymistä.
 

d2uce

Jäsen
Aeroman kirjoitti:
Ei voi käsittää ,miksi tämäkin naurattaa, mutta kun tässä on näitä ko. nimimerkin kirjoituksia lueskellut, niin jotenkin vaan aavistuksen väsyneenä tämä sai naurun aikaiseksi. Erittäin vaatimatonta esiintymistä.

Itse naurahdin ko. nimimerkin hienoille päätelmille. Vapiskaa Sherlock Holmes, Ben Matlock sekä Jessica Fletcher!

scholl kirjoitti:
Vammaisten epäonni on asia, jolle ei pitäisi naureskella, mutta kyllä ihmettelen Iltalehden uutista siitä, että sokea jokerifani sai helsinkiläisravintolassa kuonoonsa Kärppä-faneilta. Otteluhan pelattiin Oulussa, joten miksi oululaiset olisivat muka lähteneet Helsinkiin ravintolaan. Ja toisekseen yhtä epätodennäköistä että sokeat katsoisivat jääkiekkoa kuin että kuurot kuuntelisivat kolmea tenoria. Lisäksi jos on kerran sokea niin mistä tietää, että onnittelee baarin tungoksessa oululaisia. Hänhän on voinut onnitella toista jokerifania, joka täräyttänyt nyrkillä. Jotenkin ei jaksa uskoa enää tänä päivänä noihin iltapäivälehtien juttuihin. Sen verran epäuskottavia ovat.
 

Kaivanto

Jäsen
Kympin uutisten loppukevennykselle. Ankkurit jaarittelevat pantterin juoksukyvyistä ja ruudussa kirmailee gepardi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös