Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 938
  • 50 465

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nauran Hoopolle. Vittu että voi mies olla sekaisin :D
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nimimerkin Moderaattorit sinällään ansiokkaalle otteluraportille finaalipeli-ketjussa.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pala kirjoitti:
Nimimerkin Moderaattorit sinällään ansiokkaalle otteluraportille finaalipeli-ketjussa.
Sama nauratti itseänikin, mutta nythän se on jo poistettu. Asiallinen kirjoitus tuo kyllä oli kaikin puolin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HCM kirjoitti:
Villellä kädessään ilmeisesti pussi, jossa putkaan tuodessa mieheltä kerätyt irtotavarat mm. kello, kapula jne.
Ei, siellä on Villen hampaat.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Meikku kirjoitti:

Kyllä tässä menee paremmaksi, huomatkaa "gettomainen" kielenkäyttö:

I still remember how Foppa performed against us last time in the playoffs. He got outsmarted, outplayed and he got thrown out of the playoffs. Hannan did his thang then, now even somebody else can check his nutz to the boards. I ain't worried at all, we should all just relax and play our game, its a beautiful thang. Foppa doesn't compete the way he did back in tha dayz. By the way, imagine if Trotz and RW play Joe and Foppa against each other, Joe would crush that sucker like a bug, like a bug I say, remember that last Vancouver game, wou. It's great that Joe really stepped up in that last game, great to see, it was like....like some prophecy man. Remember how he carried himself on the ice, hands up and so on.....

http://hfboards.com/showthread.php?p=8854643#post8854643

lol
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tässä ei välttämättä mitään hauskaa muiden mielestä ole, itse tosin nauroin vedet silmissä. Johtunee väsymyksestä.

Lambada
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Simon kirjoitti:
Itse ainakin koin melkoista myötähäpeää noita kuvatekstejä lukiessani.

Ei niissä minustakaan mitään ennakkomainostuksen lunastavaa ollut. Aika lapsellista itse asiassa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Simon kirjoitti:
Itse ainakin koin melkoista myötähäpeää noita kuvatekstejä lukiessani.

Juu ehkä yksi kuvateksti jaksoi naurattaa.

Itseäni naurattaa nyt sellainen tapahtuma kun eräs näppärän näköinen naikkonen joka varmasti katsoi vain ikkunasta auringon paistetta ja lähti paahtamaan löysähkössä hameessa kohti mukavia seikkailuja, noh ainakin miehille tuli mukavia hetkiä kun eka tuulenpuuska sai naisen hameen helähtämään melkeinpä korville saakka. Itse olin kärppänä ja näin vilauksen stringeistä. Naista nolotti.
 

TML

Jäsen
Eikös losilla vai Coloradolla ole se yks äijä joka useissa peleissä nousee ylös jollekkin omalle (tanssi)paikalleen, ja rupea vetäämään omaa showta. Yleisö tuntee äijän ja hän saa raikuvat ablodit joka kerta ja päätyy joka kerta jumbotronille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös