Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 604
  • 50 455

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
JIMin "Rollergirls" ohjelmalle, ihan "nättejä" taklauksia siellä jaellaan. Kaikinpuolin aikamoinen ohjelma...
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Getz-laf kirjoitti:
Kyllä ne jenkit osaa. Suomessa katottais vähän pitkää jos joku kaljupää pomppais perseeltään ylös ja alkais heittää tommosta settiä kesken pelin. wau :D

Jenkit osaavat myös esityksen jälkeiset suosionosoitukset http://www.youtube.com/watch?v=w7al8luJRY4.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajoitus oli kohdallaan, kun lueskelin vapaan puolella 'romanit' -viestiketjua ja samaan aikaan töllössä naisääni sanoi "it's the race they love to hate". Havahduin siihen ja mietin, että mitä vit... , kunnes tajusin Eurosportin pauhaavan ja siellähän mainostettiin jotain pyöräilyskabaa.
 

M10

Jäsen
Vuokralainen kirjoitti:
Tämä uutinen olisi sopinut aprillipäivälle, nyt se on kai uskottava.

Jos joku poke joskus pyytää minua loruilemaan, niin ei mua sen ravintolan palvelut kiinnoistaisikaan. Kannoillani käännyn ympäri samontein.

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=53486

Kyllä tällainen pelleily vetää aika hiljaiseksi.

Tätä se sitten on, kun ei ole mukamas oikeita ongelmia vaan on liikaa aikaa miettiä asioita.

Mustan kissa paksut posket my ass.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Morrow10 kirjoitti:
Tätä se sitten on, kun ei ole mukamas oikeita ongelmia vaan on liikaa aikaa miettiä asioita.
Juuri näin. Eikä tuolla kokeilulla ole mitään mahdollisuutta saada muutosta mihinkään suuntaan aikaan. Ennemmin menee ravintelit konkkaan kuin suomalainen luopuu juomatavoistaan.

Vähän käy pokejakin sääliksi. Luultavasti "muutama" tilanne tulossa ovilla.

Paluu wanhoihin hyviin aikoihin ja Kirkkopuistoon pussikaljalle! http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?Keywords=&kunta=H%E4meenlinna&param=T&neito=1
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Vuokralainen kirjoitti:
Tämä uutinen olisi sopinut aprillipäivälle, nyt se on kai uskottava.

Jos joku poke joskus pyytää minua loruilemaan, niin ei mua sen ravintolan palvelut kiinnoistaisikaan. Kannoillani käännyn ympäri samontein.

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=53486

Kas kun eivät hämä-hämä-häkkiä pyydä laulamaan ja sitten voisi vielä ottaa erä "Poliisi ja Rosvo"-leikkiä sekä juoda painikkeeksi pillimehut ennen kuin on kelvollinen pääsemään heidän palatsiinsa sisään maksamaan heille riistohintoja.

Joo, käyttäytyisin samalla tavoin, joku roti.


Teekkari-iltamiin tällaiset leikit.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jumala vihaa Ruotsia

Keskilännen hihhuleilla on Sanomaa...

(Tosin melko surullista luettavaa nuo sivut sinällään olettaen, että jengi uskoo tuohon vielä.)
 

Rocco

Jäsen
Vuokralainen kirjoitti:
Tämä uutinen olisi sopinut aprillipäivälle, nyt se on kai uskottava.

Jos joku poke joskus pyytää minua loruilemaan, niin ei mua sen ravintolan palvelut kiinnoistaisikaan. Kannoillani käännyn ympäri samontein.

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=53486

Mitäs jos on puhevipainen tai on vaikkapas ruotsinkielinen? HÄ??
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
scholl kirjoitti:
Melko mauton otsikko miehelle, jolla on kivessyöpä.

Samaa mietin aamulla, kun otsikon näin. Googletuksen jälkeen selvisi kuitenkin, että Jungnerilla oli eturauhassyöpä.
 

Rocco

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
No se on vaasalaisten ongelma.
Niin no, Vaasan yli 40.000:sta suomalaisesta varmasti osa on puhevipaisia, ei auta. Onneksi itse en ole.
 

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.
En ainakaan huomannut, että tälle olisi aiemmin naureskeltu. Helsingin Sanomien Heikki Miettinen kertoo 11.4. toissailtaisesta Jokerit-Kärpät-ottelusta mm. näin:

"Hannes Hyvönen tuli esille harhautuksillaan ja hienolla hermojen hallinnallaan. Joskus on Hyvönen polttanut päreitä kuin vanha vasemmistopoliitikko Aarne Saarinen piippuaan"
 

TML

Jäsen
Juuri nyt nauran itselleni. Eilen keskiviikkona heräsin puoli yhdeksän kotona nukuttuani sellaiset rapiat 6 tuntia ja lähdin siitä päivän askareisiin. Nukuin puolentoista tunnin päiväunet ennen Suomen nuorten koostetta. Siitä asti olen valvonut putkeen 21 tuntia katsellen NHL jääkiekkoa tuutin täydeltä.
Yöni meni näin:
Kahdelta streami auki ja Sens-Pens.
Kolmelta TV auki ja Preds-Sharks, samalla Sens-Pens peliä.
Aina kun oli erätauko tai katko niin toinen peli tarkempaan syyniin.
Viideltä Canucks-Stars ottelun avaushetket, ja sen jälkeen Preds-Sharks ottelun jännä loppu (ja jatkoaika).
Puoli viis Ducks-Wild pelin alku ja sen jälkeen Preds-Sharks jatkoaika.
Preds-Sharks pelin jälkeen ryhdyin seuraamaan Ducks-Wild peliä kunnes Canucks-Stars peli siirtyi jatkoajalle.
Ducks-Wild pelin viimeiset 10 min tarkempana katseluna.
Ja kun Ducksien peli oli ohitse, seurasin aamupäivään asti Canucks-Stars jännäriä ja sen jälkeen lähdin päivän askareisiini.

Nyt saavuin kotio jälleen ja ehdin sellaiset kaksi tuntia nukkuun ennen Kärppien mestaruusjuhla ottelua. Sen pelin jälkeen ehtii vielä noin reiluun kymmeneen asti katsoa elitserienin viidettä finaalia.
Vielä en ole päättänyt mitä teen 22.00-02.00 välisenä aikana. 02.00 pitää kuitenkin aloittaa taas matsien seuranta ja siinähän se aika vierähtää noin kuuteen, ellei sitten nähdä maratooni matseja.

Hieno aikaa tämä on, mutta nyt nukkumaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös