Mille naurat juuri nyt?

  • 13 266 896
  • 50 459

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Suomen maastohiihtäjät ovat jälleen tänä vuonna tasasen tappavan huonoja:

YLE-STT:
Kaikki suomalaisista nappasivat mc-pisteitä oltuaan 30 parhaan joukossa. Paras oli Teemu Kattilakoski, joka sijoittui 20:nneksi, 1.12,9 minuuttia voittajalle hävinneenä. Ville Nousiainen oli 23:s (-1-13,1), Juha Lallukka 24:s (-1.13,3) ja Sami Jauhojärvi 25:s (-1.14,2).
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
fastasashark kirjoitti:
Suomen maastohiihtäjät ovat jälleen tänä vuonna tasasen tappavan huonoja:

YLE-STT:
Öö, no joo, mutta tuossahan on nähtävissä vahvaa eteenpäin menoa. Itse olen ainakin aika hemmetin innoissani. Erot kympin sakkiin marginaaliset koko nelikolla. Samoilla sijoilla maailman cupin kokonaiskisan voittajaa jne. Pelottavan hyvä avaus minusta. Magnarin rohdoskaupalla käyty?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
hannes_ko kirjoitti:
Öö, no joo, mutta tuossahan on nähtävissä vahvaa eteenpäin menoa. Itse olen ainakin aika hemmetin innoissani.
Hienoa että joku jaksaa innostua tuommoisista sijoituksista (tämä ei ole provo). Minä en ainakaan jaksa innostua ennenkuin taistellaan voitosta. Mutta hiihdon suhteen olenkin vereen ja henkeen gloryhunter.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
fastasashark kirjoitti:
Hienoa että joku jaksaa innostua tuommoisista sijoituksista (tämä ei ole provo). Minä en ainakaan jaksa innostua ennenkuin taistellaan voitosta. Mutta hiihdon suhteen olenkin vereen ja henkeen gloryhunter.
Noinko nopeasti se Lahti 2001 on unohtunut? Minusta nämä nyt saadut tulokset ovat jo vähän pelottavia, kun vertaa vaikkapa näihin: Mathias Fredriksson (paras svenski) 27., Vittoz 30., Rene Sommerfeldt 32., Giorgio Di Centa 36., Jens Arne Svartedal 45., Alexandre Rousselet 57., Christophe Perrilat 75., Mihail Botvinov 81., Martin Tauber 91. Siinä on olympiavoittajaa, maailmanmestaria ja maailman cupin kokonaiskisan voittajaa, ja koko Suomen joukkue näiden edellä. Jos Lallukka tai Nousiainen olisivat jo nyt kympin sakissa, niin se olisi liikaa, silloin epäilyttäisi ja kovasti. Silloin iloitsisit ehkä sinä, mutta en minä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ennätystehtaan kokisnörtille joka ei pystynytkään juomaan pullollista colaa kun olosuhteet eivät olleet samanlaiset kuin kotona eli lämmintä juomaa joka on ollut avoinna muutaman hetken. Eihän siinä olisi mitään haastetta. Ihme pönttö kun yllättyi colan hapokkuudesta.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
vision kirjoitti:
Ennätystehtaan kokisnörtille joka ei pystynytkään juomaan pullollista colaa kun olosuhteet eivät olleet samanlaiset kuin kotona eli lämmintä juomaa joka on ollut avoinna muutaman hetken. Eihän siinä olisi mitään haastetta. Ihme pönttö kun yllättyi colan hapokkuudesta.

Juuri olin kirjoittamassa samasta aiheesta.

Mietinkin jo siinä kun juontaja joi sen yhden lasin vaivoin, että millä joku voi juoda kylmää kokista 1,5 litraa hirveellä vauhdilla. Pitää kyllä olla aika kova jätkä jos sen tekee ja vielä irvistämättä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Justiinsa piti kirjoittaa samasta aiheesta ja yleisesti koko ohjelmasta. Eihän tuossa oikein tiedä, että itkeäkö vai nauraa.

Sunnuntaina parhaaseen katseluaikaan MTV3 näyttää kuinka Eppu Salminen juoksee Empire State Buildingin kattotasanteen ympäri ja sitten heti perään joku vähäpäinen ei pystykään juomaan puolentoista litran kokiksesta kuin reilu puoli litraa, vaan hiilihapot pääsivät yllättämään.

Ja sitten maajussille morsmaikkua hakemaan. Mieletön TV-ilta!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
vision kirjoitti:
Ennätystehtaan kokisnörtille joka ei pystynytkään juomaan pullollista colaa kun olosuhteet eivät olleet samanlaiset kuin kotona eli lämmintä juomaa joka on ollut avoinna muutaman hetken. Eihän siinä olisi mitään haastetta. Ihme pönttö kun yllättyi colan hapokkuudesta.

Sama! Eppu vielä heitti hyvin provoa kehiin!
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eero Taurulle.

Happis kirjoitti:
Tauruhan on aikaisemminkin kunnostautunut hamekiekon puolestapuhujana.
Tästä löytyy tapaukset Norton vs Saipan vaihtopenkki, Schnabel vs Kudroc ja tämä uusin. Pääsee viihdyttävyydessään lähelle jopa Viitasen legendaarista alkoholin höyryistä selostusta. Sillä erolla, että Viitanen voi laittaa kännin piikkiin, mutta tämä sankari on ihan tosissaan.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
nakkisormi kirjoitti:
Eero Taurulle.


Sama. On se kyllä uskomaton selostaja. Tullut tässä syksyn aikana kuunneltua Saipan pelejä enemmän kuin Kerhon pelejä nettiradiosta ihan Taurun takia. Melkoista tykitysta tulee jatkuvalla syötöllä.

Voi herranduudelo sentään.....
 

Kyylä

Jäsen
Iltalehti 20.11.2006

Kuinka DTM-sarjassa keskitason kuljettajaksi vajonnut 38-vuotias mies voi enää tosissaan pohtia ajavansa formula ykkösiä? Yhtälö on yhtä vakuuttava kuin Timo Jutilan come back Leijonien kapteeniksi.

Kumpaa yliarvioidaan ja kumpaa aliarvioidaan?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Porilaisuutta ei ymmärrä ketään muu kuin Porilainen.
Plus kaikki muu Pajuojasta möyhyäminen Ässä-osiossa.

Ilmeisesti viime kauden median siirappinen "hulluus"-hehkutus oli liikaa. Tuolla matskulla Ässien tuleekin taistella Kalpan kanssa.
 

Baikonur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toi Saab ysikutosketju on mukavaa luettavaa. Että osaa olla yhdellä automallilla monta nimeä ja vieläpä suht hauskoja sellaisia. Saab-ketju sai ainakin meikäläisen hyvälle tuulelle ja palleassakin tuntuu sopivasti. Onhan sitä joskus pommikoneen takapenkillä ryystetty keskiketterää. Oi niitä aikoja.
 
K

kiwipilot

Pikkasen naurattaa kuinka tosissaan jotkut nimimerkit vaahtoavat BB-ketjussa. Ei se nyt niiiiiin vakavaa voi olla.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
kiwipilot kirjoitti:
Pikkasen naurattaa kuinka tosissaan jotkut nimimerkit vaahtoavat BB-ketjussa. Ei se nyt niiiiiin vakavaa voi olla.

Onko Brigide Bardolle, joku ketju jatkoajassa? Kyllähän siinä tosissaan pitääkin olla, jos näin on. Menempä etsiskelemään, kyseistä....
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olkku kirjoitti:
Onko Brigide Bardolle, joku ketju jatkoajassa? Kyllähän siinä tosissaan pitääkin olla, jos näin on. Menempä etsiskelemään, kyseistä....
Ei se Brigitte Bardot nyt niin vaikea nimi ole kirjoittaa...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Vintsukka kirjoitti:
Ei se Brigitte Bardot nyt niin vaikea nimi ole kirjoittaa...

Aijaa, mä luulin että kyseessä oli joku uusi kotimainen bändi, mutta kyse olikin jostain vanhan liiton povipommista.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Cosmo kirjoitti:
Aijaa, mä luulin että kyseessä oli joku uusi kotimainen bändi, mutta kyse olikin jostain vanhan liiton povipommista.
Ei kylla kyseessa on ruotsalainen verkkopallon taitaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös