Mille naurat juuri nyt?

  • 13 219 382
  • 50 377

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
JuVii kirjoitti:
"Case 2.11.2006: Eskelinen, Ben-Amor, Jouhkimainen, Schnabel" ketjulle. Aivan huikeaa settiä. :D

Milloin fanit tiputtavat hanskat keskenään? Siis oikeasti.
Erityisesti nimimerkki tiki10:n viestit naurattivat. Kaverilla viiden sentin värilasit päässä.
 

Cube

Jäsen
Lauri kirjoitti:
Erityisesti nimimerkki tiki10:n viestit naurattivat. Kaverilla viiden sentin värilasit päässä.
"Millä oikeudella kutsut Jouhkimaista nobodyksi? Montako SM-liiga ottelua sulla on tilillä?"

Huikeaa meininkiä. On tässä joillain tosiaan elämä linjalla.
 

Jeffrey

Jäsen
Cube kirjoitti:
"Millä oikeudella kutsut Jouhkimaista nobodyksi? Montako SM-liiga ottelua sulla on tilillä?"

Jesjes... Ilmeisemmin tällä foorumilla monikaan ei saa enää arvostella minua. Onhan mulla sentään viimekaudella muutama matsi kakkos-divaria ja jopa hattutemppu tehtynä kyseisessä sarjassa. Kuka aukoo mulle, hä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rocco kirjoitti:
Tälle kuvalle.
Onko tuonne oikealle lisätty kuvamanipulaatiolla joku f-junnu?
Äläs nyt viitsi. Onhan se hyvä junnullekkin näyttää miten aikuiset oikeasti pelaavat korkeimmalla tasolla. Kuvassa kaksi isoa miestä ottaa toisistaan mittaa... Kyllä mäkin muistan kun kymmenen vuotiaana pääsin iskän mukaan sen työpaikalle. Oli se jännää ja opettavaa. Tostakin kuvan jampasta voi vielä tulla vaikka mitä. Vapiskaa!
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Veijari

Jäsen
Jortikan kommentti Ässät-Tps ottelun raportissa:

- Emmää vieläkään tajua, miten se meidän pakki onnistui kaatumaan yksin rännissä sen aikalisän jälkeen, Jortikka hämmästeli.

Olikohan Pukka vai Backman?
 
Viimeksi muokattu:

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valitettavasti ei ole antaa linkkiä, mutta novalta tulleelle Lidlin mainokselle, jonka kuulin hieman väärin.....mainostetaan italialaisia tuotteita:
....nyt hyvä paska teille.......tms.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pala kirjoitti:
Jarkko Nieminen-ketjun itkuraivareille. Jarkon tappio tosin ei naurata.
Tismalleen samat ajatukset.

Nieminen on varmaan syönyt kyseisten kirjottajien eväät tai on muuten vaan heille jotain velkaa, sen verran henkilökohtaisena vittuiluna Jarkon tappion tuntuvat ottavan.

"Vitun vittu, tää oli tässä!"
 

Kaivanto

Jäsen
Jack's wasted life kirjoitti:

Hah, tuo tyyppi sanoo paremmin sen, mitä yritin selittää viime viikolla yhdelle kaverille. Olen yo. bloggaajan tavoin katsonut "up in the ass of Timo"-videopätkän kymmeniä kertoja ja rupesin jopa virnuilemaan sille kaupungilla kävellessäni. Se ei kulu katsomalla vaan päinvastoin paranee kerta kerralta kuin paraskin proge-ooppera.

Grönholm ansaitsisi paljon enemmän prime time -aikaa, vaikka Räkän kustannuksella. "I'm fed up with this car!"
 

SoD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Axl Rose
Pisti nauruksi tuo Tuomo Ruudun kuva uusimman jääkiekkolehden sivulla 5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös