Mille naurat juuri nyt?

  • 13 250 947
  • 50 435

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Nimimerkki douppi ketjussa T. Kovanen jättää JYP:n
Pitääkin tänään soittaa Kovaselle ja kysyä, että olisiko hänellä enemmän annettavaa IFK:lle :)
Ja allekirjoituksena kyseisellä nickillä:
Just nyt ei oo tarvetta ton tyyliselle pelaajalle...
Repesin :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nimimerkille kummitus. Astuu 100%:n varmuudella kaikkiin miinoihin Tommi Kovanen -tapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Koska asiani ei oikein uppoa tuonne Vitutusketjun tai Naiasioiden alle, laitetaan sitten tänne.

Nauran tällä hetkellä itselleni. Olen koko tänä päivänä hereillä vietetyn ajan (eli DAL-DET matsia seuraavan yön jälkeen), ollut korvatulpat korvissa. Muija se tuossa iloisesti illalla veteli herneitä nenäänsä, jotta oikein takaraivossa ropisi, eikä se ollut niitä saanut varistettua päästään aamuun mennessä. Ihme rähinä ja reuhaaminen jatkui aamulla, enkä nyt jaksa millään alkaa tappelemaan. Ratkaisinpas siinä pikku krapuloissani tilanteen, jättämällä korvatulpat korviini, eipä tarvitse kuunnella mitään ylimääräisiä ääniä...

Huvittava tilanne, kyl kyl.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
MTV3:n uutiset

Satuin juuri kääntämään kolmoselle, kun haastateltiin Tallinnaan jumiutuneita suomalaisia. Haastattelussa parikymppinen jannu, joka oli sellaisessa perinteisessä Tallinnasumussa... Nimenä loisti: "Janis Petke"
 

J.Petke

Jäsen
JiVe kirjoitti:
Satuin juuri kääntämään kolmoselle, kun haastateltiin Tallinnaan jumiutuneita suomalaisia. Haastattelussa parikymppinen jannu, joka oli sellaisessa perinteisessä Tallinnasumussa... Nimenä loisti: "Janis Petke"

Ja tarkennuksena sanottakoon että se en ollut minä. Minä juon vaan kotimaassa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JiVe kirjoitti:
Satuin juuri kääntämään kolmoselle, kun haastateltiin Tallinnaan jumiutuneita suomalaisia. Haastattelussa parikymppinen jannu, joka oli sellaisessa perinteisessä Tallinnasumussa... Nimenä loisti: "Janis Petke"
Samalle nauroin minäkin. Hienosti on mennyt läpi.
- "Mikäs sun nimi olikaan?"
- "Janis Petke"
- "Eiku oikeesti?"
-"Janis Petke!"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Nauran tällä hetkellä itselleni. Olen koko tänä päivänä hereillä vietetyn ajan (eli DAL-DET matsia seuraavan yön jälkeen), ollut korvatulpat korvissa. Muija se tuossa iloisesti illalla veteli herneitä nenäänsä, jotta oikein takaraivossa ropisi, eikä se ollut niitä saanut varistettua päästään aamuun mennessä. Ihme rähinä ja reuhaaminen jatkui aamulla, enkä nyt jaksa millään alkaa tappelemaan. Ratkaisinpas siinä pikku krapuloissani tilanteen, jättämällä korvatulpat korviini, eipä tarvitse kuunnella mitään ylimääräisiä ääniä...

Huvittava tilanne, kyl kyl.
Pitkä lainaus mutta minkäs teet. Minua naurattaa Jääkoneenkuljettajan nerokas idea. Onko emäntä jo huomannut korvatulpat?
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Nauran psychodadin viesteille Blues - Lukko otteluketjussa. Uskomatonta. :D

Penis Jatke kuvassa.
 

Liitteet

  • petke.jpg
    petke.jpg
    17,8 KB · kertaa luettu: 4 642

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
JuVii kirjoitti:
Nauran psychodadin viesteille Blues - Lukko otteluketjussa. Uskomatonta. :D
Psychodadin eduksi kyllä lasken Jatkoajassa sen, että kaverilla on oma mielipide ja näkemys. 80% foorumeihin kirjoittavista erään turhan tutkimuksen mukaan "tutkimus ja sen teettäjä unohtunut turhuutensa vuoksi" eivät kirjoita elämässään yhtään ainoaa ihan omaa ajatusta tai edes eivät pysty luomaan omaa mielipidettä, mikä ei olisi jostakin lainattua tai jonkun jo kirjoittamaa. Jatkoaikaa luettuani vuosia; tämä 80% arvio ihan oikeastikaan ei voi olla kaukana.

Nauramme milloin millekin, mutta onneksi Jatkoajassa on joitakuita kirjoittajia, jotka pystyvät myös omatoimiseen ajatteluun :D.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Itse arvostan psychoa kirjoittajana, mutta pakko myöntää että tänään kirjoitukset ovat vain mennyt naurettavuuksiin. Taisi mm. kirjoittaa Topon pelinviivyttämisjäähyssä kiekon osuneen Blues-pelaajan mailaan jne.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Heehehe, naureskelen tässä oluen vahvistamana Ässät-Jyp pelin tilanteelle, jossa Rahikainen onnistui laitataklaamaan itsensä ulos pelistä, eli sai jäähyn ja loukkaantui samalla. Melkoinen suoritus...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hymähtelen Ville Niemisen vastaukselle Hesarin Kapean kaukalon laidalta -blogissa. Meiltä barbaarisen kaukaloväkivallan puolustajilta on kulunut tuhottamasti aikaa pohtia eri näkökulmia, mutta Ville heittää ässän hihasta ihan lonkalta ja kertoo kuinka asiat on.

Mitä mieltä olet tappelemisesta SM-liigassa:

Ville Nieminen
: Jääkiekko on peräisin Kanadasta, ja tappelut ovat siellä aina olleet osa peliä. Jos kaksi miestä haluaa tapella keskenään, niin sehän on pelkästään vaan hyviä asia jos jääkiekkoa katsoo viihteelliseltäkin kannalta.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Olin tuossa kaupassa käymässä kun pääsin kassalle niin siinä minun edessä oli nuoripari joilla oli kaksi noin 4 vuotiasta kersaa ja nainen jotain selitteli siinä, että hänellä on kova vessahätä noh heidän pikku poikansa tokaisi legendan "pissaako muka tytötkin". No siinä sitten kassanmyyjä ja kaikki muutkin repesivät täysin.

Voi noita lapsia kun osaavat olla niin leppoisia.
 

M10

Jäsen
Nimimerkki Glokin ensiviesti saapui äsken "Mäkkäri palaa Kerhoon" -ketjuun;

Glok kirjoitti:
Kyllähän se näin on, kuten clayman jo sanoikin, että jos mäkkäri on tosiaan takaisin tulossa, niin joku kovanluokan pelaaja putoaa kokoonpanon ulkopuolelle, ja mitä luultavammin juuri tuosta lappalaisen kentällisestä, jonka kaikki pelaajat ovat kyllä liigamateriaalia, mutta jäädäänpäs odotteleemaan mäkkäriä.. -Glok
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Morrow10 kirjoitti:
Nimimerkki Glokin ensiviesti saapui äsken "Mäkkäri palaa Kerhoon" -ketjuun;
Tuo voisi olla hauskempi jos katsoisi ja huomaisi, että se oli Glokin ensimmäinen viesti palstalle.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Trenchtown kirjoitti:
Tuo voisi olla hauskempi jos katsoisi ja huomaisi, että se oli Glokin ensimmäinen viesti palstalle.
Ja vielä enemmän naurattaisi ihan pelkästään ilosta, jos se olisi myös viimeinen.

Ei vaan. Humoristeja tarvitaan aina.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Lorvi kirjoitti:
Olin tuossa kaupassa käymässä kun pääsin kassalle niin siinä minun edessä oli nuoripari joilla oli kaksi noin 4 vuotiasta kersaa ja nainen jotain selitteli siinä, että hänellä on kova vessahätä noh heidän pikku poikansa tokaisi legendan "pissaako muka tytötkin". No siinä sitten kassanmyyjä ja kaikki muutkin repesivät täysin.

Voi noita lapsia kun osaavat olla niin leppoisia.

Meillä taas 5-v jannu hoitaa pienemmän tarpeensa aina seisaaltaan. Joskus oltiin lähdössä kiirellä jonnekin ja vaimo sanoi käyvänsä pissalla. Jostain syystä 5-vee meni vessaan hetken päästä perässä ja alkoi protestoimaan :"Juksasit, sä menit äiti kakkalle!". Ajomatkalla sitten selviteltiin mies- ja naissukupuolen eroja urinointiasioissa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Morrow10 kirjoitti:
Niin, tuota juuri tarkoitin ensiviestillä.
Niin, juurikaan en tuota huomannut, kahdella puusilmällä ei näe lähelle hyvin. My bad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös