Mille naurat juuri nyt?

  • 13 274 789
  • 50 470

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viimeiset puoli tuntia on tullut naurettua kaverin lähettämälle tekstiviestille: "Mikä on kaksijalkainen ja vuotaa verta? Puolikas gerbiili." Ja nyt naurattaa taas. Ehkä tämä helle ei tee hyvää. Tai sitten se tekee todella hyvää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuosta gerbiilistä jostain syystä mieleen:

Nekrofiili, sadisti, eläimiinsekaantuja ja extreme-urheilija olivat joutuneet samaan selliin. Tylsyyden välttämiseksi he alkoivat keskustella:
Eläimiinsekaantuja: "Jos täällä ois kissa mä naisin sitä."
Sadisti: "Jos täällä ois kissa mä tappasin sen."
Nekrofiili: "Jos täällä ois kuollut kissa, niin mää naisin sitä!"
Hetken mietittyään extreme-urheilija äännähti nurkasta: "Miaau!"
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Hah-hah-haa.......

Paha saa palkkansa, ellei sitten ole m***-korttia taskussa.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
avatar kirjoitti:
Siis onks tää joku vitsi vai hä? En oo nyt ihan perillä.


OT: Ei aina kaikesta tarvikkaan olla perillä... mitään vitsiähän tuossa varsinaisesti ei ole,mutta asia (käytännössä aiheena TOJ vs. muut) ja sen mittakaava tuossa 10-15 viimeisen postauksen kohdalla alkaa nousta "naurettavuudessaan" aivan uudelle tasolle.


Toisekseen pojat olivat valinneet vähän väärän ketjun tuolle aiheelle...

Kolmanneksi, laittamani linkki kertoo siitä,kuinka älyttömäksi touhu karkasi.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
avatar kirjoitti:
Siis onks tää joku vitsi vai hä? En oo nyt ihan perillä.

Joku sitten otti asiakseen yrittää kommentoida toisella palstalla minunkin nimissäni! Mah~tawaa huumaa. Soitan Himmlerille, saa Luger puhua.

Vincent kirjoitti:
Kolmanneksi, laittamani linkki kertoo siitä,kuinka älyttömäksi touhu karkasi.

Taisi kohde itse laittaa tuon linkittämäsi ketjunavauksen. Vai mites muuten sinä sen satuit löytämään?

~AUF MARSCH!!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Immortal kirjoitti:
http://www.freephotosandvideos.com/

Tälle. Mielettömiä kasarivideoita.


Kiitos paljon! Helvetin hienoja videoida löytyy kasapäin: Iron Maiden - The Number of the Beast, W.A.S.P. - L.O.V.E. Machine, Quiet Riot - Cum On Feel The Noize, Guns N Roses - Welcome To The Jungle jne.

edit: ja Bangles - Walk Like An Egyptian - voi namiskukkeli...
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vincent kirjoitti:
mitään vitsiähän tuossa varsinaisesti ei ole,mutta asia (käytännössä aiheena TOJ vs. muut) ja sen mittakaava tuossa 10-15 viimeisen postauksen kohdalla alkaa nousta "naurettavuudessaan" aivan uudelle tasolle.
Oikeastaan uusi taso saavutettiin vasta sitten, kun siellä närkästyneenä naristiin siitä, että taidatte kytätä naapureitannekin :D
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mr Scarface kirjoitti:
Minua ihmetyttää muutenkin, miksi maailmaa uudistavia henkilöitä syrjitään jatkoaika-palstalla moderaattoreitten toimesta. Pelkäävätkö moderaattorit, että minä saan esimerkiksi tahtojani, ja ajamiani asioita läpi Suomen jääkiekkoliittoon, ja muuallekin? Olen eläessäni pyrkinyt useita eri teitä pitkin vaikuttamaan ja ajamaan asioita läpi, kuten juuri Maajoukkueen kokoamis-strategiaa, ja tapaa valmistautua Olympialaisiin ja MM-kisoihin. Eihän täällä palstalla olevilla ole mitään tietoa tai kuvaa siitä, miksi minulle alkoi sadella uhkaussoittoja, juuri kovimpien kritiikkien jälkeen maajoukkuetoimintaa kohtaan. Pelkäävätkö moderaattorit ja jatkoajan ylläpito minua ja valtaani? Minä olen jatkoaika.

Ihan mukava piriste päivälle.

Koko Jatkoaika pelkää Mr Scarfacea!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Sama naurunaihe kuin fantasasharkilla. "Minulle alkoi sadella uhkaussoittoja". Hei haloo?! Oletko ilmoitellut täällä puhelinnumerosi, vai tiedetäänkö maailmalla kuka on JA:n arpinaama? Heh! "Minä olen jatkoaika" - voihan vitalis, kun on vaatimaton tuo arpinaama...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Immortal kirjoitti:
http://www.freephotosandvideos.com/

Tälle. Mielettömiä kasarivideoita.
Huikean kireitä housuja. Kontrastiakin löytyy kun ensin pyöräyttää Slayerin - Raining blood ja seuraavana olevan Slick Rick - Children story, kaikkea sitä on joskus ollut. Kyllä ennen oli kaikki paremmin, musavideotkin oli jotain uutta ja ihmeellistä. Niitä kelailtiin kopionkopionkopion....kopiolta ja ihmeteltiin kun Sabrinan videossa meinasi vilahtaa tissi, käykää tarkistamassa josko näkyisi. Itsehän katsoin sen toki ensimmäiseksi.
 
Menin imuroimaan simpsonien 10. tuotantokauden. Joo se onkin dubattu italiaksi. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Homer puhumassa italiaa. Loistavaa. Pitää kai koittaa ettiä tekstit siihen tai sitten mennä opiskelemaan italiaa.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jyrki Koulumiehen heitolle uutisten lopussa "Myöhäisuutiset tunnin kuluttua TV1:ssä, täällä jatketaan kuningasjalkapallolla." Hieno heitto yleensä niin nihkeiltä uutistoimittajilta. Näin se maailma muuttuu ilmeisesti..
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Immortal kirjoitti:
http://www.freephotosandvideos.com/

Tälle. Mielettömiä kasarivideoita.

Huikea sivu. Vielä kun joku kertoisi, kuinka saan napattua noita videoita talteen.

Mikähän kesä se oli, kun oltiin pelimatkalla Saksassa ja kaverilla oli KEEL-orkesterin kasetti ja reissusta ostamallaan kaksipesäisellä mankalla nauhoitti kyseisen äänitallenteen kuunneltavakseni. Ikinä en ole tuota Because the night -videota nähnyt. Ainoastaan samaiselta reissulta ostamallani korvalappustereolla veivannut ajat sitten moneen kertaan.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Sain meilin kaverilta, jossa oli adressi Kaukametsän pakolaiset-sarjan uusintojen esittämisen puolesta. :)
Jep jep, pakkohan tuo on allekirjoittaa, tärkeän asian puolesta kun kerran adressataan. =)
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Seymon kirjoitti:
Sain meilin kaverilta, jossa oli adressi Kaukametsän pakolaiset-sarjan uusintojen esittämisen puolesta. :)
Jep jep, pakkohan tuo on allekirjoittaa, tärkeän asian puolesta kun kerran adressataan. =)
Oli muuten ihan loistava sarja lapsuudessani <3! Samoin kuin Vili Vilperi, Prätkähiiret ja Tao Tao. Niin, ja tietysti Muumit.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
wilberto kirjoitti:
Jyrki Koulumiehen heitolle uutisten lopussa "Myöhäisuutiset tunnin kuluttua TV1:ssä, täällä jatketaan kuningasjalkapallolla." Hieno heitto yleensä niin nihkeiltä uutistoimittajilta. Näin se maailma muuttuu ilmeisesti..

Koulumiehen Jyrkiltä tulee yllättävän monesti hauskoja juttuja telkkarissa. Sen takia tuli ennen talousuutiset katsottua ku Jyrki niitä teki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös