Jääkuutio kirjoitti:Mielestäni on vain naurettavaa kääntää takkinsa tämän jälkeen. "Ei se Lordi palvonutkaan saatanaa, nehän on hyvä bändi."
Ihan sama... :D
duud kirjoitti:No onhan se lordi paska, mutta perkeleen hyvä se tuolla tunkiolla oli. Se tässä naurattaa, kun en ikinä uskonut tuon jutun menevän missään läpi.
Lexa kirjoitti:Tässä pala ilmeisen hyvin näyteltyä roolia. Arvoitukseksi jää mihin tällä pyrittiin?
http://www.youtube.com/watch?v=snG2V-PtpB8
Sir von Aulis kirjoitti:Tälle gloryhuntingiksi kutsuttavalle ilmiölle. Huomatkaa,että kyseessä on vasta aakkosten ensimmäinen kirjain... muista en tiedä, ei joutanu katsomaan.
: )Kauniit ja rohkeat (The Bold and the Beautiful) Rakastele kanssani, Ridge!. Brooke pyytää Ridgeä ylös makuuhuoneeseen, mutta Taylorillakin on talon isännälle asiaa. Taylor itkee oloaan. Ridge lähtee makuuhuoneeseen, missä Brooke jo odottaa kevyessä silkkiasussaan. Eric kieltää Stephanieta sekaantumasta Ridgen naisasioihin. Stephanie uhmaa kieltoa soittamalla Ridgelään. Taylor vastaa puhelimeen. Stephanie sanoo, että Ridgen ja Brooken eläminen miehenä ja naisena on estettävä. Amerikkalainen viihdesarja Los Angelesin muotimaailmasta. - Huominen jakso alkaa jo klo 17.15.
Ettei olisi ollut nimimerkki Kalkun rusakko itse tamppaamassa. Jatkossa siinä olisi ollut vielä ruotsalainen jälkirotta, "tyst ny!"Master Chief kirjoitti:Tamppaajasketsille. Tuli just äsken kakkoselta Kummeliretrossa.
Master Chief kirjoitti:Tamppaajasketsille. Tuli just äsken kakkoselta Kummeliretrossa.
Olet. Lisäksi jälkeläisistäsi tulee kriminaaleja, joten ei tarvi muksujen tulevaisuudestakaan huolehtia. Siitä on scholl+ äärioikeisto pitänyt huolen.Sir von Aulis kirjoitti:Itse olen tatuoitu, lävistetty, pitkätukka, kuuntelen rock- ja jopa heavymussiikkia, ja soittelen sitä omaksi ilokseni (en bändissä kuitenkaan). Joten, herr scholl, olenko siis rikollinen?