Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- paraikaa tekohengityksessä
Sehän on "Gnorts, Mr. Alien"!Vaikea väitellä tämän logiikan kanssa
Täälläpäin pitzzeriayrittäjät tappelee pesäpallomailoineen kadulla että mistä se kukko kusee.Hesarissa oli juttu potkupallofaneista jotka menevät metsään tappelemaan jonkun muun jengin potkupallofaneja vastaan. Siellä on sillä hetkellä varmasti melkoisen korkee ÄO. Yhteen laskettuna.
Jospa treenaavat kansallislajia. Scoutit paikalle.Täälläpäin pitzzeriayrittäjät tappelee pesäpallomailoineen kadulla että mistä se kukko kusee.
Siinä on leikki kaukana kun hutkivat.
Hesarissa oli juttu potkupallofaneista jotka menevät metsään tappelemaan jonkun muun jengin potkupallofaneja vastaan. Siellä on sillä hetkellä varmasti melkoisen korkee ÄO. Yhteen laskettuna.
Voi olla myös jotkut muut kun just nämä tyypit, nämä jampat ei varmaan osaa edes kirjautua palstoille.Jalkapallo | Suomalaisten jalkapallohuligaanien metsätappeluissa käytetään raakaa väkivaltaa – poliisi huolestui
Suomalaiset jalkapallohuligaanit tappelevat toisiaan vastaan syrjäisillä paikoilla ja kehuskelevat teoillaan somessa. Poliisi huolestui.www.hs.fi
Voi luoja! Voiko nää oikeasti olla näin tyhmiä? Ja sitten hölisevät omilla palstoillaan kendojanareista.
Minusta tämä on myös oiva tapa tuoda kaksi aivosolua yhteen kehään.Minusta tämä on oiva tapa kohdata ja tuoda kaksi ääripäätä yhteen, sanoo Opa.
Ai joko toi Slovakian pelle on tullu takas sieltä Vietnamin lomaltaan jostain luksushotellista?Slovakian PM Fico kutsui Zelenskyin keskustelemaan kaasutoimituksista
Zelenskyins vastaus: -Tule Kiovaan.
Fico kutsui Zelenskyin keskustelemaan kaasutoimituksista – Zelenskyiltä lyhyt vastaus
Ukrainan presidentin ja Slovakian pääministerin välinen sanasota on jatkunut kiivaana.www.is.fi
Valitettevasti, kai.Ai joko toi Slovakian pelle on tullu takas sieltä Vietnamin lomaltaan jostain luksushotellista?
Harvemmin näkee, voi voi, näenkö 65-syntymäpäivääni, kun olen polttanut melkein askin päivässä useamman vuosikymmenen."
Voi,voi näenköhän enää huomista päivää, koska olen syönyt tänään melkein 100 g leikkeleitä."
Facebookin paskoista ruokaryhmistä.,
Minulla nousi vuokra vuoden vaihteessa selvästi saman vuokranantajan keskimääräistä korotusta enemmän, ja tiedusteltuani syytä tälle, sain vastaukseksi että pyrkimyksenä on tasavertaistaa vuokrien hinnat. Ettei tule kenellekään paha mieli kun toiset maksavat vähemmän. Ja minä hölmö kuvittelin että sellaiset asiat kuten huono sijainti, tekemättömät rempat, asunnon kehno varustelu ja rakennuksen esteellisyys myös vaikuttaisivat vuokraan.Elisa ilmoitti nostavansa mun vanhan maailman mukaisen käyttöperusteisen puhelinliittymäni hintaa. Niin puhelut, tekstiviestit kuin multimediaviestitkin (!!!!!) nousevat jonkun sentin tai kymmenesosan tai jotain. Se naurattava elementti on se, että tästäkään ei puhuta käyttöhintojen nostamisena vaan niiden yhdenmukaistamisena.