Mille naurat juuri nyt?

• 13 494 807
  • 51 086
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Vaikea väitellä tämän logiikan kanssa

Liitteet

• IMG_20250109_222006.jpg
    IMG_20250109_222006.jpg
    463 KB · kertaa luettu: 348

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hesarissa oli juttu potkupallofaneista jotka menevät metsään tappelemaan jonkun muun jengin potkupallofaneja vastaan. Siellä on sillä hetkellä varmasti melkoisen korkee ÄO. Yhteen laskettuna.
Täälläpäin pitzzeriayrittäjät tappelee pesäpallomailoineen kadulla että mistä se kukko kusee.

Siinä on leikki kaukana kun hutkivat.

axe

Jäsen
Usein naurattaa kun NHL:ssä tehdään historiaa tai ennätyksiä tyyliin "kolmas pelaaja vuoden 1994 jälkeen, joka on tehnyt rystyllä alivoimamaalin pelin viimeisen kymmenen minuutin aikana vastustajan pelatessa keltaisessa peliasussa".

Mutta alkaa tää Ilveksenkin tänään kertoma historian teko olla melkein NHL-tasoista: "Daniel Gazdasta tuli Ilves-historian 28:s puolustaja, joka on iskenyt 9 maalia yhden kauden aikana."

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hesarissa oli juttu potkupallofaneista jotka menevät metsään tappelemaan jonkun muun jengin potkupallofaneja vastaan. Siellä on sillä hetkellä varmasti melkoisen korkee ÄO. Yhteen laskettuna.

Voi luoja! Voiko nää oikeasti olla näin tyhmiä? Ja sitten hölisevät omilla palstoillaan kendojanareista.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team

Voi luoja! Voiko nää oikeasti olla näin tyhmiä? Ja sitten hölisevät omilla palstoillaan kendojanareista.
Voi olla myös jotkut muut kun just nämä tyypit, nämä jampat ei varmaan osaa edes kirjautua palstoille.

mackblom

Jäsen
Liivik totesi pari min. sitten tuolla nhl-studiossa jotakuinkin: "Mahtavaa, että Columbuksella on ollut parikin tragediaa..."

No, suora lähetys(?) ja lause jatkui, muttei siinä mitään "ikävää" tai "mutta" esiintynyt.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
JYP meni lopettamaan voittoputkensa, tuomarit oli paskoja, ulkona on pimeää ja kylmää, elämä loppuu.

Mutta tuli vastaan tuubissa kanava josta joskus tykkäsin. Tarkoituksena siis yhdistää/pilata biisejä. Ja, toimii.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta tämä on oiva tapa kohdata ja tuoda kaksi ääripäätä yhteen, sanoo Opa.
Minusta tämä on myös oiva tapa tuoda kaksi aivosolua yhteen kehään.

axe

Jäsen
Elisa ilmoitti nostavansa mun vanhan maailman mukaisen käyttöperusteisen puhelinliittymäni hintaa. Niin puhelut, tekstiviestit kuin multimediaviestitkin (!!!!!) nousevat jonkun sentin tai kymmenesosan tai jotain. Se naurattava elementti on se, että tästäkään ei puhuta käyttöhintojen nostamisena vaan niiden yhdenmukaistamisena.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"
Voi,voi näenköhän enää huomista päivää, koska olen syönyt tänään melkein 100 g leikkeleitä."
Facebookin paskoista ruokaryhmistä.

Randall Flagg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suukkuluukku
"
Voi,voi näenköhän enää huomista päivää, koska olen syönyt tänään melkein 100 g leikkeleitä."
Facebookin paskoista ruokaryhmistä.,
Harvemmin näkee, voi voi, näenkö 65-syntymäpäivääni, kun olen polttanut melkein askin päivässä useamman vuosikymmenen.

T41kuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elisa ilmoitti nostavansa mun vanhan maailman mukaisen käyttöperusteisen puhelinliittymäni hintaa. Niin puhelut, tekstiviestit kuin multimediaviestitkin (!!!!!) nousevat jonkun sentin tai kymmenesosan tai jotain. Se naurattava elementti on se, että tästäkään ei puhuta käyttöhintojen nostamisena vaan niiden yhdenmukaistamisena.
Minulla nousi vuokra vuoden vaihteessa selvästi saman vuokranantajan keskimääräistä korotusta enemmän, ja tiedusteltuani syytä tälle, sain vastaukseksi että pyrkimyksenä on tasavertaistaa vuokrien hinnat. Ettei tule kenellekään paha mieli kun toiset maksavat vähemmän. Ja minä hölmö kuvittelin että sellaiset asiat kuten huono sijainti, tekemättömät rempat, asunnon kehno varustelu ja rakennuksen esteellisyys myös vaikuttaisivat vuokraan.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Futisforumilla alkoi hirveät itkupotkuraivarit, kun Vuoden Urheilija onkin Barkov eikä Hradecky. Muutenkin se foorumi on, jalkapalloaiheden uolkopuolella, muutamaa ketjua (mm. suunnistusketju) lukuunottamatta ihan lukukelvotonta paskaa, jos et ole enemmistön kanssa samoilla linjoilla mm. politiikassa, niin paskaa tulee niskaan joka suunnasta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy