Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 161
  • 50 761

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk




Henkilöön ottamatta kantaa niin aina välillä huvittaa kuinka tietyt pöhinätyypit aina pakottavat vertauksia kaiken ja oman tekemisensä välillä. Poliitikot ja yrittäjät pahimpia kyllä tässä.

Ramu tuonne ehtikin jo kommentoimaan, mutta itsekin mietin, että lätkässä kyllä aika huono vinkki pitää katse kiekossa. Paitsi ehkä jos on molari.

Tuo kuva suorastaan huutaa pientä tööttiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tälle
 

Liitteet

  • Screenshot_20231207_132351_Discord.jpg
    Screenshot_20231207_132351_Discord.jpg
    200,9 KB · kertaa luettu: 265

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen lapsellinen, tiedän.

Meinasin tulla linkittämään samaa.. tosin siitä näkökulmasta, että voi apua.. noh, sen sanon, että onpahan tämä toimittaja pelastanut ainakin oman työpäivänsä. Ja tämä on totta kai luetuimpien uutisten ykkösenä, eli maailma on selvästikin valmis
 

Virgil Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Repesin jonkin verran, kun tuo vanhempi nainen toteaa "do you know who the KKK are, they're democrats!" We'll mam, I'm gonna have to disagree with you on that.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto Schwarzenegger hyökkäsi kimppuun. Terminaattori. Rambo ja Rocky myös. Stallone. Van Damme ja Chuck Norris. Kaikki tuli samaan aikaan eri suunnista. Krokotiilimies meinasi syöttää mut krokotiileille ja Tarzan leijonille. Sitten tuli American Ninja. Pieksin ne kaikki. Päävastustaja oli Karate Kid ja rampana vielä. No ajattelin juosta leuka edellä päin ja tönäistä kumoon, mutta hitto se vetikin kurkipotkun siihen. No etuhammas lähti irti. Voi tähän olla vaihtoehtoinenkin tarina, mutta mennään tolla.

Kauanko te muuten ruukaatte pitää uusia just rakennettuja hampaita suussa? Mä kaks päivää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kauanko te muuten ruukaatte pitää uusia just rakennettuja hampaita suussa? Mä kaks päivää.
Riippuu aika paljon siitä onko sulla tekarit, vai oletko juonut jonkun pirkat ja edellämainittu Karate Kid eli Kontulan Kyllikki on palkattu hankkimaan ne takaisin?

Toisaalta en usko ensimmäiseen, sillä tekohammasmies voittaa Karate Kidin supervoimillaan kerta kerrasta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Olen kuukauden verran Urheilucastin jaksoissa jäljessä, niin tuli kuunneltua pari jaksoa putkeen eilen. Ihmettelin vaan, että mitenkäs tuo Urheilujätkä-intro kuulostaa paljon rivakammalta kuin aiemmin, ja että Seppäsen normaalistikin nopea puhetapa oli melkeinpä konekiväärimäistä papatusta. Ihan kun olisi meinannut tulla lankoja pitkin koko episodin ajan. Äsken tuli huomattua, että toistonopeus oli syystä tai toisesta muuttunut normaalista muotoon 1.25x. Ei ollutkaan Esko vetänyt kokkeliövereitä, vaan oli kuuntelijassa vika.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK



Vaikka itsekin nautin anglismeilla leikkimisestä, tälle klassikolle tulee edelleen hymähdeltyä. Muutama viikko Losissa teki Sarasta amerikkalaisen.

Once you're in there's never going to.. like the way back. -Sara Chafak

Tuollaista mongerrusta kuulee nykyään todella usein erityisesti itseäni nuoremman sukupolven suusta ja vaikka se edelleenkin särähtää korvaan, on siihen jotenkin tottunut. Itse en tuollaiseen puheeseen juurikaan taivu.

Joskus aikoinaan teini-iässä tuli tunnettua suunnilleen vuoden tai pari itseäni vanhempi suomenruotsalainen tyttö, joka sotki iloisesti suomea, stadin slangia ja ruotsia sekaisin ihan tavallisessa keskustelussa. Koska itse asustin noihin aikoihin Hyrylässä, jossa harvempi ikäiseni nuori puhui ruotsia, kuulosti tuon tytön puhe hyvinkin eksoottiselta omaan korvaani.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuonna 2023 Chafakin tyyli ei toden totta ole harvinainen. Sikäli mielenkiintoista, kun kyllähän englannin kielellä on ollut mm. populaarikulttuurin myötä ollut selvä vaikutus suomeen jo vuosikymmeniä, mutta kohti miltei filippiiniläisten puhekieltä näytämme olevan menossa. Silloin tällöin kuulen esimerkiksi teinityttöporukoiden vaihtavan jatkuvasti suomen (ihan aksentittoman, ettei kyse ole heikosta suomen kielen taidosta) ja englanin välillä. Vaikka itse olen jo kolmekymppinen, omaankin puheeseen englanninkielisiä ilmauksia on hiipinyt jatkuvasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös