Linnankundi
Jäsen
Naureskelen omalle lukihäiriön kehittymiselle. Olen mestisosion nimimerkin Tietoamestikset lukenut pitkään Tietoamikset. Äsken tämäkin aivosolmu lopulta aukeni.
Jasper Pääkkönen tulkkina, kun Matti kertoo totuuksia.
@Ulos T. kommentoimaan asiaa, kansa vaatii. On paska tuuri käynyt Ruotsissa.Nyt on kyllä nimi enne... Haastateltavana toimitusjohtaja Raymond Paska ja aiheena tämän edustaman yhtiön järjestämässä tilaisuudessa levinnyt ripuliepidemia.
Raju ripulikaaos Ruotsissa – nyt puhuu Raymond Paska
Kunnallispomojen konferenssissa lähti liikkeelle vatsatauti. Raymond Paskan mukaan tilaisuudessa tarjoiltiin falafeleja.www.is.fi
@Ilmari Ahde teikäläinen on vähän hidas...tätä ilmiselvää ulostesiirtoa on jo käsitelty täällä toisaalla:@Ulos T. kommentoimaan asiaa, kansa vaatii. On paska tuuri käynyt Ruotsissa.
tyyppi ostanu 1300dollarin pihakeinun. Tilannut jostain apista kasaajan. 7h jälkeen lopputulos on melkoisen vakuuttava.
Olen seurannut kyseistä striimaajaa siitä lähtien kun hän oli todella pieni kala. Nykyään omaisuus mitataan miljoonissa, joten herralla on kyllä varaa näihin huteihin.
Tuossa vielä video(selitys) tapauksesta.
On kyllä kätevää. Yhteen laatikkoon voi laittaa voileipätarvikkeet, yhteen laatikkoon alkoholia piiloon uteliaiden katseilta ja yhteen lasten vanukkaat, jotka isä voi syödä ennen kuin lapset ehtivät.Siis leipätarvikelaatikko. Mä laitan leivän päälle voita, toisinaan juustoa. Tarvitsenko leipätarvikelaatikon jääkaappiin? Sekasortoinen toi kaappi toki muuten on, mutta en syytä siitä leipätarvikkeita. Mutta todennäköisesti tarvitsen. Riittääköhän joku 20 litran ämpäri?
Mitään en myönnä! Vaimon lonkerotkin saattoivat mennä samassa hötäkässä.On kyllä kätevää. Yhteen laatikkoon voi laittaa voileipätarvikkeet, yhteen laatikkoon alkoholia piiloon uteliaiden katseilta ja yhteen lasten vanukkaat, jotka isä voi syödä ennen kuin lapset ehtivät.
Kiitti vaan. Nyt alkoi soida päässä...On kyllä kätevää. Yhteen laatikkoon voi laittaa voileipätarvikkeet, yhteen laatikkoon alkoholia piiloon uteliaiden katseilta ja yhteen lasten vanukkaat, jotka isä voi syödä ennen kuin lapset ehtivät.
Taitaa olla vassareita tämä apulaisoikeuskansleri, joka tämän torppasi.Rajaa ei kiinni saada, vaikka meillä piti olla paras puolue siihen oikein sisäministeriyttä myöten.