Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 485
  • 50 363

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tälläkin palstalla ollaan kirjoiteltu kuinka huippu-urheilijat elävät pumpulissa ja kuplassa, niin se näyttää tosiaan koskevan yhtä lailla heidän puolisoitaan. On kyllä facepalm-materiaalia tuo Koivun keissi.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Onhan tämä vähän ilkeämielistä, mutta joo olen itsekin naureskellut että nyt on kyllä melkoinen nero tämä Helena Koivu. Tähän verrattuna Sirpa Selänne vaikuttaa suorastaan älyköltä.

Onkos täällä Jatkoajassa jotain yleistä "Lätkävaimot" keskustelua, tästä aiheesta tai jostain muusta aiemmasta?

En nyt vielä bongannut, eikä tällaiset asiat mihinkään asialliseen Mikko Koivu -keskusteluunkaan kuulu.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Spotifyn radio syötti mulle lapaan entuudestaan tuntemattoman hitin: Nyrkkitappelu - Mä haluan olla Jere. Ei voi kuin suositella... :D
Jos haluaa todella energisen keikkakokemuksen, niin suosittelen Nyrkkitappelun keikkaa. Puolen tunnin setti jättää kyllä hymyn huulille, harvoin näkee ja kokee sellaista pyörremyrskyä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Puuvenesoudun SM-kisat ja ne hemmetin Corollan "takapeilit jesarilla" kiinnitettynä veneen takaosaa.
 

Liitteet

  • 200566725.jpg
    200566725.jpg
    234,8 KB · kertaa luettu: 290

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei varmaan sais nauraa, mutta vähän nauratti silti, kun luin Yleltä Kuusamossa parhaillaan menossa olevista Epikset-festareista. Siellä on vähän kaikki tainnu mennä päin vittua. Erityisesti hymyilytti jutussa ollut festarin taiteellisen johtajan haastattelu. Ei oo amatöörien hommaa toi festareiden järjestäminen..
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei varmaan sais nauraa, mutta vähän nauratti silti, kun luin Yleltä Kuusamossa parhaillaan menossa olevista Epikset-festareista. Siellä on vähän kaikki tainnu mennä päin vittua. Erityisesti hymyilytti jutussa ollut festarin taiteellisen johtajan haastattelu. Ei oo amatöörien hommaa toi festareiden järjestäminen..
Minäkin olen vähän salaa naureskellut tälle, mutta en saisi, koska tykkään tuosta indie-kulttuurista.

Mutta kun nyt seuraan arvostamiani yhtyeitä, vaikka Tamara Luontoa, niin toivon, että he saavat tuosta sekoilusta fyrkkaa. Koska tuonne mörön perseeseen matkustaminen maksaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Futsal-Liigan viime vuosien kestomenestyjä FC Kemi ja sporttinen Iida Vainio ovat tehneet kauden mittaisen mediasopimuksen, jonka tavoitteena on lisätä suomifutsalin ja FC Kemin tunnettavuutta että näkyvyyttä Suomessa.


Jos Kumi-Iidalla ei lähde futsal nousuun, niin ei sitten millään!

Kai se nyt sitten muuttaa Kemiin? Tietääkö se missä Kemi on?

Kun ei ole lätkästarojen kanssa ihan natsannut, niin ehkä natsaa sitten jonkun futsalstaran kanssa. Melkein sama.
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Myönnän, että Panu Rajalalle olisi pitänyt avata ketju, en itse viitsi sitä tehdä. Mutta kyseessä on lutunen ja hellyttävä herrasmies, joka ei kerta kaikkiaan osaa ilmaista itseään tavalla, joka ei herättäisi halua laittaa naisseurassa kaverille suukapula:

Uutuuskirja: Panu Rajala paljastaa, miksi hänen ja Katri Helenan avioliitto tuhoutui – etenkin yksi asia hiersi välejä

Voiko enää nöyrän ylimielisemmin ja holhoavammin kommentoida entisen elämänkumppaninsa persoonaa?:

"Mitä akateemisuuteen tulee, Rajala sanoo, ettei hän koskaan korostanut omaa oppineisuuttaan puolisolleen.
– Oikein varoin tietoja ja ilmaisuja, joilla tiputtaisin hänet kyydistä. Ei tullut kuuloonkaan. Minusta oli vain hellyttävää, että hän luuli, että kaikki julkaistavat runot olivat edelleen loppusoinnullisia kuten laulutkin. Hän oli sympaattisesti aluksi tunnustanut pelänneensä, että hänen ”päänsä ei riittäisi minulle”. Luoja varjelkoon! Hänhän huiteli kosmoksen korkeuksissa, kun minä raplasin vanhoja papereita jossakin teatteriarkiston uumenissa, Rajala kirjoittaa."

Tämä tietysti kruunaa jutun:

"OLI EROLLE toki muitakin syitä. Rajala oli nimittäin rakastunut toiseen naiseen."

Rajalan kommentit ovat nähdäkseni parasta, mitä hömppäjulkisuus voi Suomessa tarjota. Toinen helmisaaga on Charles III ongelma siitä, miten karkottaisi ex-prinssi Andrewin kesämökistään. Mihin tarvitaan enää Jim Gaffigania?
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Myönnän, että Panu Rajalalle olisi pitänyt avata ketju, en itse viitsi sitä tehdä. Mutta kyseessä on lutunen ja hellyttävä herrasmies, joka ei kerta kaikkiaan osaa ilmaista itseään tavalla, joka ei herättäisi halua laittaa naisseurassa kaverille suukapula
Panu Rajala, joka ei kiinnostaisi varmaan ketään, jos ei säheltäisi koko ajan naisten kanssa tai puhuisi naisista.
  • Tuli suurelle yleisölle tunnetuksi, kun kirjoitti rohkean kirjan edesmenneestä vaimostaan
  • Tuli vielä tunnetummaksi Katri Helenan kanssa ollessaan ja tästä erotessaan
  • Puhuu mielellään erotiikasta haastatteluissa
  • Edesmenneen vaimon tytär haki viime vuonna Panun lähestymiskieltoon, kun Panun käsi oli ilmeisesti osunut vähän väärään paikkaan
  • Kinastelee edelleen Katri Helenan kanssa julkisuudessa, vaikka erosta on 20 vuotta.
Ja niin edelleen.

Akateeminen runoilija-herrasmies siis.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Naurattaa nämä reaktiovideot tältä hemmolta, ja samaan aikaan tekee surulliseksi, miten surkeassa jamassa Amerikassa on yleissivistys...
Näiden ihmisten on pakko olla maksettuja, ei vain voi olla noin tietämätön....

Mutta ehkä tämä selittää miksi Rumppi on niin suosittu...


 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Taksin kaksi sivuikkunaa varastaakseen pitää touhuta vaikka mitä..
Minkä helevetin takia oli pitänyt esim. särkeä rahaa pienemmäksi, jotta voi varastaa pari sivuikkunaa???
- Hei, onk sul särkee kymppii kolikoiks, ku pitäs varastaa pari ikkunaa taksista...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".

Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.

Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".

Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.

Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
Tästä tulee mieleen yhdet bensavarkaat, jotka vetivät työmaaltamme varastamansa bensan pulkalla vastasataneessa lumessa kotiinsa - poliiseilla ei ollut vaikeuksia selvittää vorojen ja varastetun bensan sijaintia.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".

Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.

Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
Tuo jos olisi ollut vielä avoauto, niin täydellistä..
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylen tv-ohjelma Nostalgia-valtakunta, jossa kaksi äijää puhuu stadin slangia.

"Yx kundi tuli tsiigaa ku dörtsis on stögis."
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moni saattaa ottaa nokkiinsa, mutta onhan tämä kolumni melko hupaisa joiltakin osin.

Minua naurattaa mm. seuraavat kohdat:
* "Lypsäminen oli rankkaa. Vuohen viereen kyykistyttiin ja sen maha puhdistettiin karvoihin takertuneista kakkakikkareista...Myös utareet täytyi pyyhkiä."
* "VUOHI oli liian älykäs minulle."
Ja jottei eroteta sanottua kontekstista niin virkettä edelsi "Se ei halunnut, että sitä lypsää kokematon tunari. Yritimme pidellä sitä väkisin sarvista tilan työntekijän kanssa. Viimeisenä keinonaan se keksi asettua maahan makaamaan, jolloin lypsäminen oli mahdotonta."

* Erityisesti minua huvittaa, että jokin taho maksaa tällaisista kolumneista.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Mattiesko Hytönen (80v.) ei ole mikään väsynyt setämies, vaan todellinen alfa. Hesarissa juttu Hytösestä, jossa hän kertoo olevansa vanhanaikainen mies, joka ei omista puhelinta, pankkikorttia tai televisiota.

Sen sijaan hän toteaa ”Mutta minulla on upea tyttöystävä, tiukat lihakset ja käteistä rahaa.”

Hytönen kertoo myös kirjoittaneensa seitsemän vuoden ajan autofiktioromaania, jonka tyylilajiksi hän nimeää toksisen maskuliinisuuden. Käsikirjoitus on käynyt useammassakin kustantamossa, mutta vielä ei ole tärpännyt.

”Se ei ole kaikkein hoteinta kamaa tällä hetkellä. Nykyäänhän naiset kirjoittavat tarinoita voimaantumisesta. Kaikki kunnia heille, mutta enhän mä voi naiseksi muuttua.” Hytönen toteaa.

On se seeemmmonen....


 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".

Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.

Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
Aikoinaan lukion yhteiskuntaopin tunneilta oltiin tutustumassa paikallisen käräjäoikeuden toimintaan. Eiköhän siellä ollut juuri silloin käsittelyssä yhden puolittunut kaverin törkeä rattijuopumus.

Hän yritti käyttää rangaistusta lieventävänä asianhaarana sitä, että hän soitti itse poliisit. Ei vaan tarkentanut, että soitti autonsa varastetuksi sen jälkeen kun oli sillä kännissä törmännyt pysäköityyn autoon ja sammunut soiton jälkeen autoonsa odottamaan poliiseja.

Aloin aika pian välttelemään hänen seuraansa.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Mattiesko Hytönen (80v.) ei ole mikään väsynyt setämies, vaan todellinen alfa. Hesarissa juttu Hytösestä, jossa hän kertoo olevansa vanhanaikainen mies, joka ei omista puhelinta, pankkikorttia tai televisiota.

Sen sijaan hän toteaa ”Mutta minulla on upea tyttöystävä, tiukat lihakset ja käteistä rahaa.”

Hytönen kertoo myös kirjoittaneensa seitsemän vuoden ajan autofiktioromaania, jonka tyylilajiksi hän nimeää toksisen maskuliinisuuden. Käsikirjoitus on käynyt useammassakin kustantamossa, mutta vielä ei ole tärpännyt.

”Se ei ole kaikkein hoteinta kamaa tällä hetkellä. Nykyäänhän naiset kirjoittavat tarinoita voimaantumisesta. Kaikki kunnia heille, mutta enhän mä voi naiseksi muuttua.” Hytönen toteaa.

On se seeemmmonen....


Jännä homma ettei ole tärpännyt kirjasopparia. Tossa tekstissä naurattaa kyllä moni muukin kohta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös