Hidastuuhan autokin sitä nopeammin, mitä enemmän painaa jarrua.Aika erikoinen juttu, että hidastuminen voi olla nopeaa.
Näin on käynyt asuntotuotannolle Helsingissä, kertoi YLE.
Käyttäisin silti sanoja "voimakkaammin" (asuntotuotanto) tai "tehokkaammin" (jarrutus).Hidastuuhan autokin sitä nopeammin, mitä enemmän painaa jarrua.
Onhan tämä vähän ilkeämielistä, mutta joo olen itsekin naureskellut että nyt on kyllä melkoinen nero tämä Helena Koivu. Tähän verrattuna Sirpa Selänne vaikuttaa suorastaan älyköltä.
Jos haluaa todella energisen keikkakokemuksen, niin suosittelen Nyrkkitappelun keikkaa. Puolen tunnin setti jättää kyllä hymyn huulille, harvoin näkee ja kokee sellaista pyörremyrskyä.Spotifyn radio syötti mulle lapaan entuudestaan tuntemattoman hitin: Nyrkkitappelu - Mä haluan olla Jere. Ei voi kuin suositella... :D
Minäkin olen vähän salaa naureskellut tälle, mutta en saisi, koska tykkään tuosta indie-kulttuurista.Ei varmaan sais nauraa, mutta vähän nauratti silti, kun luin Yleltä Kuusamossa parhaillaan menossa olevista Epikset-festareista. Siellä on vähän kaikki tainnu mennä päin vittua. Erityisesti hymyilytti jutussa ollut festarin taiteellisen johtajan haastattelu. Ei oo amatöörien hommaa toi festareiden järjestäminen..
Futsal-Liigan viime vuosien kestomenestyjä FC Kemi ja sporttinen Iida Vainio ovat tehneet kauden mittaisen mediasopimuksen, jonka tavoitteena on lisätä suomifutsalin ja FC Kemin tunnettavuutta että näkyvyyttä Suomessa.
Panu Rajala, joka ei kiinnostaisi varmaan ketään, jos ei säheltäisi koko ajan naisten kanssa tai puhuisi naisista.Myönnän, että Panu Rajalalle olisi pitänyt avata ketju, en itse viitsi sitä tehdä. Mutta kyseessä on lutunen ja hellyttävä herrasmies, joka ei kerta kaikkiaan osaa ilmaista itseään tavalla, joka ei herättäisi halua laittaa naisseurassa kaverille suukapula
Minkä helevetin takia oli pitänyt esim. särkeä rahaa pienemmäksi, jotta voi varastaa pari sivuikkunaa???Taksin kaksi sivuikkunaa varastaakseen pitää touhuta vaikka mitä..
Tästä tulee mieleen yhdet bensavarkaat, jotka vetivät työmaaltamme varastamansa bensan pulkalla vastasataneessa lumessa kotiinsa - poliiseilla ei ollut vaikeuksia selvittää vorojen ja varastetun bensan sijaintia.Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".
Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.
Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
Tuo jos olisi ollut vielä avoauto, niin täydellistä..Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".
Joopa-joo, sellaisia järjen jättiläisiä. Tai sitten olivat vaan olleet tarpeeksi sekaisin, ettei käynyt mielessäkään, että se kuskin paikalle päässyt olisi voinut avata sisäpuolelta myös sen toisen oven.
Peräkontin lukkokin oli pitänyt laittaa paskaksi, vaikka olisihan se pahvisen hattuhyllyn vaan voinut nostaa pois paikoiltaan ja tsekata että kontissa ei ole mitään muuta kuin roskaa ja roinaa.
Aikoinaan lukion yhteiskuntaopin tunneilta oltiin tutustumassa paikallisen käräjäoikeuden toimintaan. Eiköhän siellä ollut juuri silloin käsittelyssä yhden puolittunut kaverin törkeä rattijuopumus.Kun multa pöllittiin aikoinaan ooppeli, niin sankarit olivat rikkoneet sekä kuskin että vänkärin puolelta ikkunat. Oikeudessa sitten kyselin (joo, jouduin itse hoitamaan asiaa, koska syyttäjä näin jostain kumman syystä määräsi), että miksi ne molemmat piti oikein rikkoa? "Eihän matkustajat olisi päässeet muuten kyytiin".
Jännä homma ettei ole tärpännyt kirjasopparia. Tossa tekstissä naurattaa kyllä moni muukin kohtaMattiesko Hytönen (80v.) ei ole mikään väsynyt setämies, vaan todellinen alfa. Hesarissa juttu Hytösestä, jossa hän kertoo olevansa vanhanaikainen mies, joka ei omista puhelinta, pankkikorttia tai televisiota.
Sen sijaan hän toteaa ”Mutta minulla on upea tyttöystävä, tiukat lihakset ja käteistä rahaa.”
Hytönen kertoo myös kirjoittaneensa seitsemän vuoden ajan autofiktioromaania, jonka tyylilajiksi hän nimeää toksisen maskuliinisuuden. Käsikirjoitus on käynyt useammassakin kustantamossa, mutta vielä ei ole tärpännyt.
”Se ei ole kaikkein hoteinta kamaa tällä hetkellä. Nykyäänhän naiset kirjoittavat tarinoita voimaantumisesta. Kaikki kunnia heille, mutta enhän mä voi naiseksi muuttua.” Hytönen toteaa.
On se seeemmmonen....
80-vuotias | Mattiesko Hytönen tekee kaikkensa estääkseen kropan rapistumisen: ”Aamuyön tunteina tuntuu pahalta”
Mattiesko Hytönen sanoo halunneensa ennen kaikkea raivostuttaa ja naurattaa.www.hs.fi