Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 739
  • 50 364

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Voi jeesus että mua vituttaa noi. Joskus takavuasina ostelin autoja vähän fiiliksen mukaan ja ilmottelin sitten Nettiautossa kun myin vanhaa pois. Joka ikiseen ilmotukseen pistin kissan kokosilla kirjaimilla että "Hinta lukee ilmotuksessa, EI VAIHTOA!"

Joka toinen reply oli joko tingattu hinta tai ehdotus jostain haistavitun vaihtokaupasta. Pidin oikein demonisen messun kun poistin tilini lopullisesti siältä.
Mulla meni myös hermot, kun Nettiautossa myin autoa.
Ilmoituksessa luki selkeällä suomen kielellä: Ei vaihtoa ulkomaille muuton vuoksi.
Puoli tuntia ilmoituksen jättämisen jälkeen joku tarjosi ikivanhaa bemaria ja välirahaa.
Vastasin ehkä vähän turhankin kärkevästi jotenkin tähän tyyliin: Saatanan bemarihomo! Opettele lukemaan ja käyttämään vilkkua! Ei vaihtoa!
 

Glove

Jäsen
Eikös tämä tornari jatkunut jotenkin niin, että varusmiehen rynkyn perä osui säikähtäessä lutia suuhun, johon luti oli hampaita sylkiessään todennut jotain: "Esimerkillistä toimintaa, aina valmiina taisteluun" ja antanut kuntsarin?

KaiPR:ssä, ja varmasti muuallakin, oli kyllä hyviä tornareita. Ikinä palvelusaikana tiennyt onko totta, väritettyä totuutta tai ihan täyttä paskaa.
Nyt kun virkistit muistiani, niin näinhän siinä juuri kävi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei tosin naurata yhtään, mutta Turun Samppalinnassa joskus liigakiekkoilija sukelsi matalaan päähän ja neliraajahalvaantui. Samassa uimalassa on kuulemma tapahtunut myös näitä kympistä makopritsin hypänneitä, joiden suolet ovat sitten levinneet pisin pieliä. Se vaan, että toinen tarinoista pitää ikävä kyllä paikkansa. Väärä ketju, sori.
Rouvalin Simohan se.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kakkakapina.
IS: "Alkuperäinen toistaiseksi voimassa oleva ohje kuului näin: ”Toimipiste suunnittelee oman henkilöstönsä kanssa, kuka kasvatushenkilöstöstä kuljettaa jätteet kannellisissa sangoissa jätehuoneessa sijaitsevaan jätöksille tarkoitettuunjäteastiaan.
Esimerkiksi Twitterissä moni kapinallinen opettaja ilmoitti, ettei aio ryhtyä ”kuskaamaan kakkoja” tai ”minä en todellakaan tyhjennä yhtään kakkaroskista. Se on varma se.”

Kaikkea sitä nykyään tapahtuu. Itse kävin 12 vuotta kansa- ja oppikoulua käymättä kertaakaan koulun vessassa paskalla.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kakkakapina.
IS: "Alkuperäinen toistaiseksi voimassa oleva ohje kuului näin: ”Toimipiste suunnittelee oman henkilöstönsä kanssa, kuka kasvatushenkilöstöstä kuljettaa jätteet kannellisissa sangoissa jätehuoneessa sijaitsevaan jätöksille tarkoitettuunjäteastiaan.
Esimerkiksi Twitterissä moni kapinallinen opettaja ilmoitti, ettei aio ryhtyä ”kuskaamaan kakkoja” tai ”minä en todellakaan tyhjennä yhtään kakkaroskista. Se on varma se.”

Kaikkea sitä nykyään tapahtuu. Itse kävin 12 vuotta kansa- ja oppikoulua käymättä kertaakaan koulun vessassa paskalla.
No huh, olin välttynyt tuolta uutiselta, kun en pahemmin noita iltapaskoja (sic!) lue. Ihmetyttää-ketjuun voisin tätä ihmetellä: miksi ne suunnittelee kouluissa työskentelevien aikuisten kuskaavan niitä paskoja? Miksi jokainen ei kuskaa itse sitä tuotostaan sinne jätehuoneeseen? Kai ne oppilaat sais omat paskansa pistää kantamaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kai ne oppilaat sais omat paskansa pistää kantamaan.
Niinpä, ja bajamaja koulun pihalla olisi takuuvarmasti nykyajan koululaiselle ja varsinkin sosiaaliselle medialle painajainen.
Toki, jos joku sinne bajamajaan sattuisi oikeasti menemään, niin eiköhän siihen ympärille kerääntyisi lauma ulvomaan ja kuvaamaan sekä hakkaamaan bajamajan seiniä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis miksi koulussa pitäisi kuskata kakkaa? Onko siellä putkiremppaa tai jotain edessä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No jos tuo on Tapparan kanta pelikuntoisuudesta, niin sillä sitten mennään.

Edit. Toinen tapa on haalia niitä oikeasti pelikunnossa olevia pelaajia muista joukkueista/sarjoista.
Kyllä. Pualen päivän varotusajalla "haalitaan" pualikomppaniaa muista joukkueista. Emmää tiä kuinka tosissaan kirjottaja on, mutta kyllähän tässä nyt tuli tää perinteinen "mitä vittua mä just luin...?" -fiilis.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Kyllä. Pualen päivän varotusajalla "haalitaan" pualikomppaniaa muista joukkueista. Emmää tiä kuinka tosissaan kirjottaja on, mutta kyllähän tässä nyt tuli tää perinteinen "mitä vittua mä just luin...?" -fiilis.
Näköjään myös perjantain ottelu siirtyy. Joku joukkuehan jätti korona-aikana pelin väliin (eli hävisi sen), mutta eihän sitä nyt TAPPARASSA voida silleen hoitaa. Vointeja sinne.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Se on Messin selvä heikkous kyllä. Voisi ottaa mallia Litmasesta, joka oli saanut sen alibihölkkäilyn kehitettyä lähelle täydellisyyttä. Energiaa kului ja maisema vaihtui yhtä vähän kuin Messin kävelyssä, mutta näytti ahkerammalta.
@El Gordo n analyysia Messin kävelystä kentällä eilisessä otteluseurannassa. On hihityttänyt koko päivän ja seuraavaksi kun jostain tulee pätkä Litmasen jolkottelusta niin repeäminen lienee varmaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puhuin äitini kanssa puhelimessa. Hän kertoi että...
Tarvitsee uuden tussun kun vanha on jo virttynyt ja likainen...
Tuosta kohti purskahdin nauramaan.
Ja äitini kutsuu siis lattian pesimen irrotettavaa kankaista pesin osaa tussuksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Puhuin äitini kanssa puhelimessa. Hän kertoi että...
Tarvitsee uuden tussun kun vanha on jo virttynyt ja likainen...
Jaahas, se on iskällä ehtoolla tiarossa kiälihommia. Mietippä sitä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Veikko Huovisen novelli Yllyttäjä, jossa esitellään hieno idea:

"Kuolettavan tylsiin työtilaisuuksiin ja kulttuuritapahtumiin kyllästynyt vastuullinen virkamies Jani Jaakoppila palkkaa huutajan karjumaan ja rähisemään virallisissa tilaisuuksissa."

Tämä voisi olla tosi virkistävä tempaus monissa tilaisuuksissa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Veikko Huovisen novelli Yllyttäjä, jossa esitellään hieno idea:

"Kuolettavan tylsiin työtilaisuuksiin ja kulttuuritapahtumiin kyllästynyt vastuullinen virkamies Jani Jaakoppila palkkaa huutajan karjumaan ja rähisemään virallisissa tilaisuuksissa."

Tämä voisi olla tosi virkistävä tempaus monissa tilaisuuksissa.
Jonkin aikaa jo miättiny että pitäs ottaa väliin taas jotain fiktiivistä kerrontaa lukuun kun käytännössä pelkkiä tietoteoksia tullut tankattua jo todella pitkään. Sitten miätin että juu, mutta mitähän se vois olla. Tän viästin innottamana taidan kahlata seuraavaks vielä lukemattomat Huoviset läpi. Ei niitä pitäsi paljoo olla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tilasin pizzan kotiinkuljetuksella, ja parhaillaan katselen liveseurannasta kun kuski ei meinaa löytää perille. Tuossa ihan vieressä se on hetken pyörinyt, mutta tänne sisäpihalle ei ole vielä osannut kääntyä. Ja sitä ennen näytti rikkovan liikennesääntöjä ajelemalla sellaista tienpätkää, joka on tarkoitettu vain joukkoliikenteen käyttöön.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tilasin pizzan kotiinkuljetuksella, ja parhaillaan katselen liveseurannasta kun kuski ei meinaa löytää perille. Tuossa ihan vieressä se on hetken pyörinyt, mutta tänne sisäpihalle ei ole vielä osannut kääntyä. Ja sitä ennen näytti rikkovan liikennesääntöjä ajelemalla sellaista tienpätkää, joka on tarkoitettu vain joukkoliikenteen käyttöön.

Löysikö se koskaan perille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös