Kastoi mitä ja mihin...?Kaveri kirjoitteli irkkiin juuri tällaista:
[07:51] <@xxxx> viikon pimein uni oli vissiin se että käytiin porukalla lomalla ukrainassa ja zelenskyi vei czesckun johonki ortodoksi-koppiin ja kastoi
Olipa outo viesti.Millaisen Pietarin kalansaaliin @agent082 saikaan NHL-puolella kohtuullisen laiskalla troolaamisella. Eikä kierrokset tämän ympärillä lopu vieläkään, vaan moderaattorien varoituksista huolimatta uunot menevät katiskaan yhä uudelleen vaikka ko. nimimerkki on jo aktiivisen työn lopettanutkin jo hetki sitten.
Naureskelin koko aamun, ja vieläkin vähän hihityttää. Olin tuossa risteilyllä ja aamusta alkoi kuulua naapurihytistä sellainen kakofonia että hui. Siellä oli kaverilla vissiin vähän paha olo, ja vatsalaukkua tyhjennettiin molemmista päistä samaan aikaan. Oli kyllä sellainen show että saatana...
Kai oli sentään Gabriellan retroristeily kyseessä? Siellä oli tuota huonovointista porukkaa vähän enemmänkin :)
Minulla on sellainen muistikuva, että ala-asteella oli ruokailusalissa muotokuva istuvasta presidentistä ja joistain aiemmistakin. Pääministeristä en muista kuvaa nähneeni, mutta kai niitäkin jossain oli.Joidenkin harmitukselle tuosta, että Tampereella on nyt Sanna Marin -kuva. Sairaaloissa ja yliopistoissa on kuvia professoreista. Monien kuntien ja kaupunkien tiloissa on kuvia vanhoista päättäjistä. Ehkä se on se kateus, Marin on ollut vain Tampereen valtuuston johdossa.
On ne muutkin pj:t ikuistettu.Joidenkin harmitukselle tuosta, että Tampereella on nyt Sanna Marin -kuva. Sairaaloissa ja yliopistoissa on kuvia professoreista. Monien kuntien ja kaupunkien tiloissa on kuvia vanhoista päättäjistä. Ehkä se on se kateus, Marin on ollut vain Tampereen valtuuston johdossa.
On ne muutkin pj:t ikuistettu.
Olikohan osansa eilisellä aika kovalla merenkäynnillä? Eli keikkuiko paatti?Naureskelin koko aamun, ja vieläkin vähän hihityttää. Olin tuossa risteilyllä ja aamusta alkoi kuulua naapurihytistä sellainen kakofonia että hui. Siellä oli kaverilla vissiin vähän paha olo, ja vatsalaukkua tyhjennettiin molemmista päistä samaan aikaan. Oli kyllä sellainen show että saatana...
Olikohan osansa eilisellä aika kovalla merenkäynnillä? Eli keikkuiko paatti?
Tämä on yksiselitteisesti kertakaikkisen väärin, mutta ei voi mitään. Krapula ja kaikkea, niin silloin kaikki tuntuu vähän niin kuin hauskalta:
Juu, hauskempaa toi olis ollu Saksa vs. Israel matsissa. Kyllä mä silti vähän hörähdin, vaikka vanha vitsi änd vot not.Vanhat ystävät WW II:n ajoilta tervehtivät sen ajan hengen mukaisesti.