Mestis onkin harrastelijasarja. Seuraisit liigaa, niin saisit todellisen kuvan kiekosta lajina.Onhan tuo arkipäivää jääkiekossakin. Viimeisen viikon aikana on sattunut ainakin kolme tapausta mestiksessä missä väitellään oliko ulosajo oikeutettu.
Mestis onkin harrastelijasarja. Seuraisit liigaa, niin saisit todellisen kuvan kiekosta lajina.Onhan tuo arkipäivää jääkiekossakin. Viimeisen viikon aikana on sattunut ainakin kolme tapausta mestiksessä missä väitellään oliko ulosajo oikeutettu.
Koulumme opettaja totesi tänään: "on poliittisesti epäkorrektia sanoa neekereitä neekereiksi."
Korjasi hetken päästä sanomansa.
Sama. Mulla arkiaamu alkaa aina kahvilla ja Fingerporilla. Joskus ei juurikaan naurata, useimmiten vähintään hymyilyttää. Tämänaamuinen oli parhaita pitkiin aikoihin. Yksinkertainen on kaunista.Tälle!!!
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135270270338.jpeg
Linkki vie Fingerpori-strippiin. Aikaisin aamulla katoin ja nauran vieläkin.
Kaikille ässäfaneille, paitsi itselleni, kun niin innostuivat tuolla "Hankinnat kauden 2011-2012 kuluessa"-ketjussa. Oli jo varmaa bongattua Masin autoa ja Joensuukin välähteli spekuloinneissa. Joku niitä vaivaa...
Katsoin Pekka Jalavan esiintymisen Turussa youtubesta ja harvemmin on tullut naurettua yhtä paljon. Loistava esiintyjä, joka lähti aivan liian aikaisin.
Melkoinen tähtikavalkadi menossa yhdessä Jatkoajan ketjussa, ei voi kuin nauraa. Saatte ihan itse arvata mistä on kyse. Vinkki: ei puutu enää kuin Jomppa ja Vanha Len.
Nauran itselleni! Ja vähän myös Vanha lenin jortikalle.
Lisäksi naurattaa muiden leirien vittuilut narreille liittyen näihin uusiin hankintoihin.
Täytyy muistaa, että Pertti Scheisse (kutsumanimi Persche) veti edelliskauden Idols-finaalissa Get Onin sellaisella varmuudella, etten ainakaan itse usko mihinkään "Saat multa wuthering heightsin, se rentun wuthering heights on"- tyylisiin Irwin-Bush-sekasikiöihin. Tuloksena oli kakkossija, ja taakse jäivät mm. Oulun Antti Tuisku, Jyskylän Trio Niskalaukaus ja Porin Yök.
Ainoa asia, joka hieman pelottaa on tietysti Pescheen taustabändin koostumus. Viime tuotantokaudella jengissä oli about viisi basistia ja pari kolme rumpalia. Nyt Persche lähtee koittamaan onneaan BeeGees-tyylisellä kahdeksanhenkisellä mexicolaisella sopraanokuorolla (Los Oravapartios featuring Retiisi) , jota säestävät oboe, fagotti ja tuuba (Trio Rosvot). Rummuissa on Raju-Eki ja bassoa soittaa Ilari "Slow-hand" Melart. Tuolla kokoonpanolla Get Onin esittäminen tulee olemaan erittäin haastavaa.
Joku hullu meni kysymään mitä nimimerkki HIFK:n naisrintamalle kuuluu, ja kyllähän se kukko kiekuu kun käsketään. Eikös tälle sankarille voisi perustaa ihan oman naisasiaketjun? Täällä viedään hölmöjä palstalaisia kuin pässiä narussa -ketju?
Nämä videot ovat suoranaista vessataidetta, todella mustaa huumoria.
En viitsisi kuvailla linkkiä enempää, sillä saattaa viedä jo ehkä olemattoman huumoriarvonsa.
Yellow Pee Pee Monster!
Mitä helvettiä mä just katoin? Tuhannen taalan kysymys on myös, miksi nauroin noille videoille mielipuolisesti.