Joo, Tallberg taitaa olla ainoa noista, joilla on mitään saumaa liigaa pelata. Muut 7 jotain junnuja kuten Åsten ja Tuohimaa.
Jokereiden tv-mainokselle. Kohderyhmä on tosiaan ainakin oikea, kun ovat roudanneet oikein kunnon spurguja torille hehkuttamaan. Loppuun sitten vielä futismies Vesku Loiri sanomaan Jokerit. Mikko Kivinenkin oli siinä. Ehkäpä säälittävin esitys, mitä olen ikinä nähnyt, mutta jossain lähiöissä kaljanvetopiireissä nytkin spurgut diggaavat tuon perusteella Narreista kuin Tony Halmeesta konsanaan.
Ero Klubin futismainoksiin on kuin yö ja päivä.
Tarkoitatkohan spurgulla Smackin ja Laman Rane Raitsikkaa?
Tarkoitatkohan spurgulla Smackin ja Laman Rane Raitsikkaa?
Sarjassamme "olin varma, että luin väärin, mutta siinä sittenkin luki niin". Sähköpostiin on tullut A-Lehtien mainos, jonka otsikko on "Lue Vesku Loirin terveysohjeet miehelle.".
Tuli kyllä pikkaisen revettyä tuolle Iltalehden uutiselle Nämä naiset sekoittavat miesten päät - katso kuvat ja video! | Viihde | Iltalehti.fi.
Yksi ei ainakaan minun päätäni sekoittanut.
http://static.iltalehti.fi/viihde/hunks5_1509MN_vi.jpg
En tiedä, mutta mikä vaivaa kuvan Jokeripelaajan päätä ja mistä hänelle on löydetty kokoa 65/XXXL oleva kypärä? Kuka pelaaja edes on, luulin että numero 5 on jo hilattu kattoon.Mikä vaivaa Toni Söderholmin päätä?
Mikä vaivaa Toni Söderholmin päätä? Todella erikoinen kuva. (Linkki vie kuvaan Toni Söderholmista)
Mikä vaivaa Toni Söderholmin päätä? Todella erikoinen kuva. (Linkki vie kuvaan Toni Söderholmista)
Veikkaan että Söden punoituksesta on tässä kyse? JR sai verenkierron toimimaan?=)
Siitäpä juuri ja minusta naama näyttää muutenkin oudolta kuvassa.
Todhen totta ! Toni Söderholmin naama syynissä
Nauran Ilveksen ja Tapparan 15 maalin ottelulle. Hallissa on varmasti ainakin saatu riekkua koko rahalla.