Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 794
  • 50 465

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.

Jeffrey

Jäsen
Rodion kirjoitti:
Matti se vielä jaksaa vatvoa asiaa julkisuuteen:

http://www.iltalehti.fi/viihde/200701055558446_vi.shtml

Ja tuo on kansan suosikki pääministeriksi... kansa vaihtoon!

Mun mielestä ihan asiallista toimintaa Masalta. Kyllä jos joku kärttynen akka yrittäisi lehdistössä tietoisesti kurata minun mainetta, niin varmasti haluaisin oikasta asioita.

Pidän Masasta huomattavasti enemmän kuin edellisestä pääministeristämme, toivottavasti sinäkin?

Niin ja PS: Matti ei ollut kansan suosikki pääministeriksi.
 

J.Petke

Jäsen
Tekstille, joka lukee R-Kioskilta ostamani Tyrkish Peber-pussin takana.

"Pakattu tehtaassa, jossa käsitellään määpähkinää, hasselpähkinää ja muita pähkinöitä"
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itselleni.

Esittelin ulkomaalaiselle vieraalleni suomalaista kävelytietä:"The another side is for bicycles and the another one is for pederasts".

Voi huokaus. Ei kannattaisi varmaan käyttää niin vaikeaa sanaa kuin "pedestrian", jos on pää puuta ja kieli lyijyä.

Tosin, huumoria ja hyviä naurujahan tässä maailmassa tarvitaan aina. Joten, ei tuo sikäli kovin huonosti mennyt.
 

PaPuKaiJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh Penguins
Alakerran naapuri tuli sanomaan metelistä ekaa kertaa 1,5 vuoteen ja uhosi vielä olevansa asukastoimikunnassa, vieläkin pistää naurattamaan vaikka onkin muutama tunti jo ..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
PaPuKaiJa kirjoitti:
Alakerran naapuri tuli sanomaan metelistä ekaa kertaa 1,5 vuoteen ja uhosi vielä olevansa asukastoimikunnassa, vieläkin pistää naurattamaan vaikka onkin muutama tunti jo ..

Nyt on pakko kysyä.

Mille sä nyt naurat? Sillekö, että olet saanut meluta puolitoista vuotta ja vasta nyt siitä huomautetaan vai sillekö, että joku viitsii metelistä huomauttaa?

Taidan olla onnellinen etten ole sinun naapuri.

Minua vituttaa se, että joku saatana on mennyt hankkimaan asustamaani taloon pianon. Toivottavasti pitää vielä pianotuntejakin.
 
K

kiwipilot

PaPuKaiJa kirjoitti:
Alakerran naapuri tuli sanomaan metelistä ekaa kertaa 1,5 vuoteen ja uhosi vielä olevansa asukastoimikunnassa, vieläkin pistää naurattamaan vaikka onkin muutama tunti jo ..

Elikkä olet metelöinyt ihan kunnolla jos ekaa kertaa tulee mainitsemaan noinkin pitkän ajan jälkeen? Yleensähän kovin helposti ei asiasta tulla sanomaan. Säälin naapuriasi, mulla on kokemusta mölyävistä idioottinaapureista.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
J.Petke kirjoitti:
Tekstille, joka lukee R-Kioskilta ostamani Tyrkish Peber-pussin takana.

"Pakattu tehtaassa, jossa käsitellään määpähkinää, hasselpähkinää ja muita pähkinöitä"


Itse naureskelen suolapähkinäpussille. Tuotteessa voi olla pähkinöiden jälkiä
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Katson tassa juuri eilis-iltaista uuden tuotantokauden The Apprentice -avausjaksoa. Mukana on tytto, jonka nimi on Muna.

Jo vain nauratti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös