Seppänen on kone!Esko Seppänen @ Urheilulehti päättää kolumninsa
Seppänen on kone!Esko Seppänen @ Urheilulehti päättää kolumninsa
Seppänen on kone!
Kun näistä urheilukentillä sattuneista törkeyksistä tuli puhe, niin törmäsin itse muutama päivä sitten tällaiseen mailan heiluttelu videoon. Tässäkin tapauksessa teko itsessään on törkeä ja raukkamainen, mutta samalla tuo tyyli on todella absurdi ja sai kyllä hieman pyörittelemään päätä sekä vähän myös hymähtämään. Kaikenlaisia sitä onkin.
(linkki: Youtube)
Nauran SuomiTV:n "uudistetulle" ohjemistolle.
Säästän teiltä telkku.comin selailun vaivan ja laitan ohjelmakartan tähän:
18.00-21.00 Amerikkalaista ö-luokan tositv- tai komediasarjaa (kerran viikossa myös West Wing tai Sami Garamin kahden markan ruokaohjelma)
21.00-22.00 Conan (huhtikuulta)
22.00-23.00 Amerikkalaista ö-luokan tositv- tai komediasarjaa (ei West Wingiä)
23.00-00.00 Sama Conan uusintana
Kenen mielestä (lähinnä kanavan tekijöiltä tai mainostajilta tiedustelen) tämä voi olla hyvää teeveetä?
Telkku.com
Kotkas, Maarjahaminas, Naandalis ja Hankos ja Raumall auring homotta kaikkest enimä.
Käytössä länsi-suomessa laajemminkin, ei liene Porissa ja Turussakaan vieras ilmaisu. "Jumalauta ku homottaa" saatan itsekin puuskahtaa.
edit: enkä siis ole raumalainen tai homo.
Olen jo vuosia syyttänyt Päiviö Pyysaloa siitä, kun televiissio suoltaa joka kanavalta järkyttävää paskaa, Sinkkuelämää uusintoja yhteen putkeen monta jaksoa ties monennettako kertaa ja muuta akkain ohjelmaa. Syytönhän mies moiseen lienee, mutta jotain on syytettävä ja Päiviö on syntipukki.Klubin matsin televisioinnille. Onkohan itse Päiviö vastaamassa ohjauksesta?
Kamerat menee siellä sun täällä ja vaikka olisi tiukka tilanne niin kamera zoomaa fanikatsomoon tai johonkin statistipelaajaan.