Pakko tunnustaa, että anatsun teoria Salattujen Elämien jatkosta nauratti.
Morsiamen (?) äiti: Teidän lapsenne eivät tule olemaan teidän lapsianne. (tai jotain sinnepäin)
Voi luoja mitä porukkaa, kunnon freakshow!
Mutta missä on Luigi?
Naurattaa käyttäjät, jotka näkevät itsensä juntti-ketjussa, ja sen jälkeen avautuvat "kaikki on muka junttia" -tyylisillä viesteillä.
On se silti aika säälittävää, että kaikkien muiden tekemiset nähdään jollain tavalla junttina, mutta itse ollaan übertrendikkäitä keskustelupalstalla. Todellisuudessa ruutua tuijottaa keski-ikäinen kaljamaha, jonka elämän kohokohta nykyisin on huutaa lauantaina kännissä liigamatsissa.
- Hulkkonen hakkasi minua pohkeille läpi ottelun aina kun tuomarin silmä vältti. En todellakaan ymmärrä miksi. Hän luuli saavansa minut tolaltani, mutta sen sijaan hän vaikutti vain tyhmältä suomalaiselta, Strömberg purnasi Aftonbladetille.
Feissarimokat ja Hevostallin panohanskat. Minä olen NIIN normaali...
Kiva kun kerroit, peli olikin nauhalla eikä sitä nyt tarvitse sitten enää katsoa. Kiitos.Heh, viime yönä jätin ensimmäisen kerran tässä kuussa Capitalsin pelin katsomattta, niin heti tuli 4-1 voitto ja Ovechkin teki hattutempun. Pitäisiköhän jättää useamminkin katsomatta? :)
Kiva kun kerroit, peli olikin nauhalla eikä sitä nyt tarvitse sitten enää katsoa. Kiitos.
Edellisen kirjoittajan tavoin kehotan tällaisissa tapauksissa pysymään pois tietynlaisilta sivuilta ja palstoilta, ensimmäisenä mieleen tulisi vältellä näitä jääkiekkoaiheisia paikkoja.Kiva kun kerroit, peli olikin nauhalla eikä sitä nyt tarvitse sitten enää katsoa. Kiitos.
Kiva kun kerroit, peli olikin nauhalla eikä sitä nyt tarvitse sitten enää katsoa. Kiitos.
Naurattaa näin digiaikana, että joku turvautuu vielä VHS:än.
Urpo. Tiesitkö etteivät savikiekot tai avokelat ole lopullisesti "kuolleet sukupuuttoon". Niin, ja mä nauran sinua.
Jotenkin hymyilyttää ajatus Rihkamaasta tallentamassa NHL peliä savikiekolle tai avokelalle...