No nyt löytyy Areenasta uusin jakso
Satuhäitä. Täytynee katsoa ja ilmeisesti huvittua.
Ensireaktio oli epäuskoista naurua. Ja närkästys siitä, että häissä juodaan Elyseen ykköstä eikä edes pidetä lasista oikein kiinni (joo, olen kuullut aiemminkin olevani hienopieru, mutta se kuulemma sopii mulle). Sitten meni jonkun aikaa lähinnä tuijottaen ruutua epäuskoisesti. Pieni ymmärrys ja liikutus tuli kun tämä kundi sanoi söpösti, että hänestä tuntuu, ettei häntä aina ihan ymmärretä (jaa ihanko näin?), mutta Minttu tuntuu ymmärtävän. Sormuksia kaiverrutettaessa ensimmäinen kysymys, "hei onks sul roskista siinä jossain, tässä olis tällänen...". En halua tietää mikä.
Ja jumalauta noita pehmoeläimiä... Ja leikkiautomattoja! Ei saatana. Nöyrin anteeksipyyntö naapureille tästä räkätyksestä. Ja miten tuo pappi on suostunut osalliseksi klovnikarnevaalia? Ilme toimituksen jälkeen on kyllä kuin pyytäisi herraltaan mielessään anteeksi.
Sitten funtsailin sellaistakin, että vaikka en noin periaatteessa tuomitse pilvenpolttoa, jos se on hyvin satunnaista eikä aiheuta harmia kenellekään, tästä videosta käy kyllä hyvin ilmi, kuinka liikaa polttaneesta ihmisestä tulee ameebamainen hidas alkulimaolio.
Ai niin, voisiko joku kertoa, miten
mennään kihloihin? Mä olen aina luullut, että kihloissa ollaan kun on kosittu, vastattu myöntävästi ja sen jälkeen päätetty hääpäivä.