Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 262
  • 50 390

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Huoh, eiköhän se ole tullut jo tarpeeksi monesti todettua, että sekä Riksman että Liivik puuttuvat illan kokoonpanosta flunssan takia.

Ensin pitäisi ymmärtää, mitä lukee. Voihan olla, että sämpylänmuru on mennyt silmään...
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huoh, eiköhän se ole tullut jo tarpeeksi monesti todettua, että sekä Riksman että Liivik puuttuvat illan kokoonpanosta flunssan takia.
Huoh. Minkäköhän takia tulin kierrätyskeskuksen puolelle kirjoittelemaan?

Silti... Naurattaa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Nauran Matti "en hoksannut" Vanhaselle. Luulisi nyt valtiotieteiden maisterin ymmärtävän, mitä jääviys tarkoittaa. Oikeastaan mua vituttaa ja kovaa, kuinka tuo kivikasvoinen änkyttäjämulkku saa huseerata yhtään missään. Sisäpiirin väärinkäyttäjä pahimmasta päästä. Mutta ainiin, sehän on (oli) poliitikko eikä tässä saunakavereiden luvatussa maassa kukaan kehtaa laittaa ukkoa oikeasti tilille teoistaan. Tuskin nytkään. Pääministerinäkin lopetti omasta tahdosta, kun normaalissa oikeusvaltiossa moinen valehteleva mätisäkki olisi potkittu pihalle ensimmäisestä vilpistä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Iltalehden tulospalvelu kertoo, että ottelu Turku PS - HPK Hämeenlinna on päättynyt 5-4 rangaistuspotkuilla.

Onkohan liveseuranta kesäajassa?
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilveksen junnuveskari Aittokallion kauden avaukselle: Pelasi melkein puolet ottelusta ja torjuntoja kertyi huimat 2 kappaletta! Yhtään vetoa ei kyllä selän taaksekkaan mennyt, mutta mahtoi olla kylmä olla luukulla.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Jatkoajan otteluraportista HIFK-Jokerit:

"Kaksi HIFK:n maalaista syntyi ylivoimalla..."

Ymmärrettävä kijroitusvihre, mutta kai tuossakin joku freudilainen lipsahdus lienee?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jatkoajan otteluraportista HIFK-Jokerit:

"Kaksi HIFK:n maalaista syntyi ylivoimalla..."

Ymmärrettävä kijroitusvihre, mutta kai tuossakin joku freudilainen lipsahdus lienee?
Itse asiassa paranee vain, freudilaisuutta vahvistaen, kun otat vielä sivulauseen mukaan: ", kun Jokerien Ossi Saarinen ja Ossi Väänänen istuivat yhtä aikaa rangaistuksiaan."
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nauran Matti "en hoksannut" Vanhaselle. Luulisi nyt valtiotieteiden maisterin ymmärtävän, mitä jääviys tarkoittaa. Oikeastaan mua vituttaa ja kovaa, kuinka tuo kivikasvoinen änkyttäjämulkku saa huseerata yhtään missään. Sisäpiirin väärinkäyttäjä pahimmasta päästä. Mutta ainiin, sehän on (oli) poliitikko eikä tässä saunakavereiden luvatussa maassa kukaan kehtaa laittaa ukkoa oikeasti tilille teoistaan. Tuskin nytkään. Pääministerinäkin lopetti omasta tahdosta, kun normaalissa oikeusvaltiossa moinen valehteleva mätisäkki olisi potkittu pihalle ensimmäisestä vilpistä.

Parin viimeisen vuoden seurannut näitä poliittisia "kämmähdyksiä" eri henkilöillä ja taas vahvistui todeksi vanha sanonta: "kepu pettää aina"
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Onkohan uutista korjattu. Mitä hauskaa siinä oli?

"-Lemmy on ÄIJÄ! En malta odottaa, kun esiinnymme Motörheadin lämppärinä heidän brittikiertueellaan marraskuussa."

Edit: Minulla ei ole mitään Michael Monroeta tai hänen musiikkiaan vastaan, mutta olen nähnyt Motörheadilta pari keikkaa Englannissa ja sitä jengiä noilla keikoilla. Valistunut veikkaus on, että kun Monroe on kiekunut 30 sekuntia Up around the bendiä, niin hän löytää sen saxofonin perseestään...
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Edit: Minulla ei ole mitään Michael Monroeta tai hänen musiikkiaan vastaan, mutta olen nähnyt Motörheadilta pari keikkaa Englannissa ja sitä jengiä noilla keikoilla.

Ei kyllä ihan heti uskoisi, että Motörhead vetoaisi kauheasti sadomasokistiseen sateenkaarikansaan, mutta tosiaan minä en ole kyseisen orkesterin keikalla koskaan käynytkään.

Valistunut veikkaus on, että kun Monroe on kiekunut 30 sekuntia Up around the bendiä, niin hän löytää sen saxofonin perseestään...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli sitten tilattua NHL 11 PS3-versio. Ei siinä muuten mitään, mutta olin tilaavinani Xboxille ja tänään sitten postin mukana tuli tämä mukava yllätys. Ketuttaa vietävästi.

Muurahaisleijonalle sattui ikävästi, itse koen tämän todella huvittavana ja jopa naurahdin ääneen. Voin kuvitella henkilön istumassa lattialla ja innoissaan repimässä pakettia auki ja sitten se pieni hiljainen hetki: "Ei vittu.."
 

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä hieman huvittaa Jokerit- ja Kärpät-osioiden ranteenviiltelijät. Kausi on kummankin joukkueen osalta viturallaan, kun runkosarjan peleistä on pelattu jo valtaisat 1,67 %.
 

passenger

Jäsen
Eräälle kaverilleni, joka kysyi mitähän mahtaa maksaa muutaman vuoden vanha käytetty läppäri. Sanoin etteivät kai paljoa, riippuu varmaan vähän millainen. Vastaus kuului: -no semmonen musta, aika iso. Heitin siihen, että mustat ovat hieman kalliimpia. Jatkokysymkset: -Aijjaa, kuinka paljon kalliimpia? Miksi ne on kalliimpia? Ja ihan tosissaan. Ai saatana, petti pokka kyllä ihan täysin.
 

Bronco

Jäsen
"Keldalla yllätin itsenikin - kokeile sinäkin ja voita vuoden keitot"

Anssi Koivurannan kannattaa harkita yhdistetyn vaihtamista näyttelemiseen, niin luontevasti sujuu pojalta...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Anssi Koivurannan kannattaa harkita yhdistetyn vaihtamista näyttelemiseen, niin luontevasti sujuu pojalta...

Anssin kannattaisi myös leikata pois ne pipon alta tunkevat sivusiivekkeet, on ne niin vitun rumat. Jaa no en tiedä, jos antaisi olla vaan. Näyttää tämän kuvan perusteella lyhythiuksisena vielä ärsyttävämmältä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tai jopa samantien kun leikkaisi nuo sivusiivekkeet helvettiin, laittaisi hiuksensa sellaiseen kuosiin ettei sitä pipoa ole pakko pitää koko ajan päässä.

Talviurheilun varjopuoliin ikävä kyllä kuuluu, että pipoa tarvii pitää paljon päässä, myös kilpailujen ulkopuolella, koska pipoissa on yleensä jonkun sponsorin logo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös