NSP:n selostajalle: Arsenal stadium.
Tai sitten en vaan ole kuullut asiasta aikaisemmin.
Nauran Zlatanille, mitä helvettiä?
Ihan kuin se jantteri siinä oikealla sanoisi vielä "yeah, that's right!", tukeakseen Zlatanin suoritusta.Vittu, että jonkun pitäisi vetää tuota nilkkiä kunnolla turpaan ja Anelkaa jälkiruuaksi (ei liity mitenkään maajoukkue touhuihin, vaan on melkeinpä yhtä ärsyttävä ylimielinen pelle, kuin Zlatan. Aivan myrkkyä meikäläiselle kummatkin.)
Lundellin nousulle IFK:n ykköseksi Riskmanin ohi jo ennen kauden alkua. Mahtavaa ja niin odotettua!
Huoh, eiköhän se ole tullut jo tarpeeksi monesti todettua, että sekä Riksman että Liivik puuttuvat illan kokoonpanosta flunssan takia.
Huoh. Minkäköhän takia tulin kierrätyskeskuksen puolelle kirjoittelemaan?Huoh, eiköhän se ole tullut jo tarpeeksi monesti todettua, että sekä Riksman että Liivik puuttuvat illan kokoonpanosta flunssan takia.
Huoh. Minkäköhän takia tulin kierrätyskeskuksen puolelle kirjoittelemaan?
En tiedä?
Itse asiassa paranee vain, freudilaisuutta vahvistaen, kun otat vielä sivulauseen mukaan: ", kun Jokerien Ossi Saarinen ja Ossi Väänänen istuivat yhtä aikaa rangaistuksiaan."Jatkoajan otteluraportista HIFK-Jokerit:
"Kaksi HIFK:n maalaista syntyi ylivoimalla..."
Ymmärrettävä kijroitusvihre, mutta kai tuossakin joku freudilainen lipsahdus lienee?
Nauran Matti "en hoksannut" Vanhaselle. Luulisi nyt valtiotieteiden maisterin ymmärtävän, mitä jääviys tarkoittaa. Oikeastaan mua vituttaa ja kovaa, kuinka tuo kivikasvoinen änkyttäjämulkku saa huseerata yhtään missään. Sisäpiirin väärinkäyttäjä pahimmasta päästä. Mutta ainiin, sehän on (oli) poliitikko eikä tässä saunakavereiden luvatussa maassa kukaan kehtaa laittaa ukkoa oikeasti tilille teoistaan. Tuskin nytkään. Pääministerinäkin lopetti omasta tahdosta, kun normaalissa oikeusvaltiossa moinen valehteleva mätisäkki olisi potkittu pihalle ensimmäisestä vilpistä.
Michael Monroe orkestereineen saa varmasti "erittäin" lämpimän vastaanoton lämmitellessään tätä bändiä Englannissa: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2252173&pos=no-tu
Linkki kertoo *Tadaaaa* sen bändin.
Onkohan uutista korjattu. Mitä hauskaa siinä oli?
Edit: Minulla ei ole mitään Michael Monroeta tai hänen musiikkiaan vastaan, mutta olen nähnyt Motörheadilta pari keikkaa Englannissa ja sitä jengiä noilla keikoilla.
Valistunut veikkaus on, että kun Monroe on kiekunut 30 sekuntia Up around the bendiä, niin hän löytää sen saxofonin perseestään...