Tämän videon ensimmäiseen yhteentoista sekuntiin tiivistyy jalkapallon syvin olemus! Drogba vs Lehmann
Anssi Ritari.
Eihän tällaiselle pellelle voi kuin nauraa....on syyllinen Kärppien tappioon. Sori vaan, mutta osto- ja puolen Suomen joukkueiden aika on ohitse.
Paras siideri on se joka jää kaupan hyllylle odottamaan naispuolista ostajaa. Itse en henkilökohtaisesti voi todeta muuta kuin että sidukka on naisten ja homojen juoma.
Huvittaa suunnattomasti tämä messakka, jonka sain aikaan vilpittömällä turhaantumisellani koiranpaskaan. Ainakin kolmessa ketjussa jauhetaan paskaa ja jengi käy aivan hiilenä. En todellakaan masinoinut tätä tarkoituksella, moderaattoreille tiedoksi, mutta hauskaahan tämä silti on.
Ensi syksynä Jokerit tiedottaa keksineensä koiranpaskasta puhumisen.
Eli Ilari ei ainakaan Turussa tule kauden jälkeen jatkamaan. Ristiriitaiset tunteet hänestä kyllä vellovat - toisaalta niin taitava, mutta onko hän oikeasti mestaruutta tavoittelevan joukkueen kakkossentteri, mielestäni ei.
Onko Töykkälän lempinimi HIFK:ssa Tykki??
Nauran eräiden ihmisten parisuhteelle, jossa mies on alistettu jonkun nuken tai lelun asemaan. Odotan riemulla päivää, jona mies puetaan potkupukuun ja työnneillään vaunuissa kylillä - jostain syystä luulen, että se päivä voi olla jo huomenna...
Ja en siis puhu omasta parisuhteestani. En uskaltaisi edes yrittää samaa. Tuo varmaan - ihan oikein toki - nauraisi mulle päin naamaa ja suunnistaisi kaljalle.
Hmm.. No kyllähän se (lempinimi) Tykki oli jo Espoossa..
Onko Töykkälän lempinimi HIFK:ssa Tykki?? Ja Petteri Wirtasen Pera?
Ekat seikkailut koettiin muistaakseni 6-vuotiaana kun naapurin tytön koneistoon sovitettiin omaa peliä...verkkokellarissa pulkan päällä. Kotona tästä äidille vielä avauduin ja jumalauta kun olen hävennyt asiaa jälkeenpäin. Äiti kun ottaa asian toisinaan iloiseksi pöytäpuheeksi kun oma nykyinen perhe on siinä ympärillä.