Mille naurat juuri nyt?

  • 13 232 211
  • 50 406

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Projekti:kissa-ketjua lueskellessani naurattaa kuinka idiootti eläin kissa onkaan, omistajista puhumattakaan. Kerran olen ammoniakki-kämppään eksynyt, muttei siellä hetkeä kauempaa voinut olla, kunnei se haju lähde pesemälläkään.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Projekti:kissa-ketjua lueskellessani naurattaa kuinka idiootti eläin kissa onkaan, omistajista puhumattakaan. Kerran olen ammoniakki-kämppään eksynyt, muttei siellä hetkeä kauempaa voinut olla, kunnei se haju lähde pesemälläkään.

Kyllähän tuollaiset Seppikset saa aina hymyn huulille, vai että kissan omistajat idiootteja.


Söikö naapurin kissa sun undulaatit?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielikuvalle ahtaajien työn fyysisyydestä. Aikaisemmin ahtaajien työ oli fyysistä, uutiskuvien perusteella tämä on historiaa...

Esimerkki: Nyky ahtaajat työmaallaan

Linkki vie Satakunnan Kansan uutiseen ahtaajien lakon loppumisesta.

edit: Muutettu kirjoitusasua diplomaatisemmaksi, ajatus säilyi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielikuvalle ahtaajien työn fyysisyydestä. Aikaisemmin ahtaajien työ oli fyysistä, uutiskuvien perusteella tämä on historiaa...

edit: Muutettu kirjoitusasua diplomaatisemmaksi, ajatus säilyi.
Konevoimalla se tavara nykyään siirtyy, eli pulskat miehet vain istuvat trukin ohjaamossa vääntämässä rattia, nauttien samalla "vuorineuvoksen"palkkaa. Kyllä noilla miehillä riittää meijerivoita ja kulutusmaitoa yllinkyllin jatkossakin.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Konevoimalla se tavara nykyään siirtyy, eli pulskat miehet vain istuvat trukin ohjaamossa vääntämässä rattia, nauttien samalla "vuorineuvoksen"palkkaa. Kyllä noilla miehillä riittää meijerivoita ja kulutusmaitoa yllinkyllin jatkossakin.

Olin kerran satamassa suorittamassa vastaanottotarkastusta edustamani yrityksen hyödykkeille ja hommassa tarvittiin myös trukkikuskia joka tietysti oli paikallisen satamaoperaattorin palveluksessa, kun sataman alueella oltiin.

No kuski kyllä saapui pian paikalle mutta jäi puomin taakse n. 200 metrin päähän. Siinä sitten vähän ihmettelin että miksei kaveri tule lähemmäksi. Työnjohtaja sitten sanoi että rattimiehillä on sopimus että koneesta ei tarvitse nousta pois ilman erikseen listattuja syitä. No ei siinä sitten auttanut muu kuin lähteä avaamaan puomia.. Silloin kyllä nauratti, todellista asiakaspalvelua!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Konevoimalla se tavara nykyään siirtyy, eli pulskat miehet vain istuvat trukin ohjaamossa vääntämässä rattia, nauttien samalla "vuorineuvoksen"palkkaa. Kyllä noilla miehillä riittää meijerivoita ja kulutusmaitoa yllinkyllin jatkossakin.

Väistämättä nauru maittaa pohjattomalle typeryydelle, mieti niitä Liliuksien fyysisyyksiä mieluummin, jos kateus on käyttövoima elämässä, tai jonkun buntta Wahlroosin kompetensseja sanoa yhtään mitään oikeasta maailmanmenosta, kateuksissasi kun pönkität näiden tyhjäntoimittajien pussia. Vaan minä nauran tyhmyyden elämälle antavaa eliksiiriä. Suomalaiset ei kyllä ole mitään ruudinkeksijöitä ja se naurattaa lisää.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Ryan Glenn, kolme IS-tähteä. Ei ainuttakaan tehopistettä ja mies jäi ainoana joukkueestaan miinukselle +/- tilastossa!

Mistähän taikurinhatusta tämä on vedetty?
 

Hermeliini

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Canadiens de Montréal, Arsenal FC
Toistaiseksi jaksaa vielä naurattaa enemmän kuin itkettää. Mika Saukkonen. Miksi ihmeessä sen pitää puhua aina välillä tiukoissa pelitilanteissa kuin Kummelin Luomisen tuskaa -sketsin heebo?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Minua hieman huvittaa tuo vääntö tuolla "Monikulttuurisuus - rikkaus vai vitsaus?"-ketjussa.. Kun muut argumentit loppuvat, niin onneksi Suomen Kieli vielä pelastaa..

Kieliasusta päätellen Sergei on ilmeisesti vetänyt hieman taikajuomaa lauantai-illan kunniaksi. Kippis!

Luet haastattelua kuin piru raamattua, keskityt kielioppiin ja vedät niistä johtopäätökset, samalla ohitat sen kuuluisan ison kuva kokonaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tuo Teräspallit-ohjelma varsin heikko, mutta tuli hymähdettyä tuolle paksulle muijalle jolta meni vati nurin kun "vamppi" vietteli sen äijää. Legendaarisen epävarma plösö täysin hädissään mustasukkaisuuden iskiessä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Väistämättä nauru maittaa pohjattomalle typeryydelle, mieti niitä Liliuksien fyysisyyksiä mieluummin, jos kateus on käyttövoima elämässä, tai jonkun buntta Wahlroosin kompetensseja sanoa yhtään mitään oikeasta maailmanmenosta, kateuksissasi kun pönkität näiden tyhjäntoimittajien pussia. Vaan minä nauran tyhmyyden elämälle antavaa eliksiiriä. Suomalaiset ei kyllä ole mitään ruudinkeksijöitä ja se naurattaa lisää.

Löitpä luun kurkkuun kaikille jotka ovat perustelleet Liliuksen palkkaa hänen työnsä fyysisyydellä.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eräille KooKoo-faneille.

Ilmeisesti ottaa koville kun 80km idemmästä löytyy kiekkokulttuuria ja SM-liigajoukkue kun omassa kaupungissa oman kaupungin joukkue pelatessaan Mestis semifinaaleja ei kymenlaaksolainen kansa löydäkään hallille! Ja sitten pitää todistella Mestiksen katsojakeskiarvoja...
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tämä parin minuutin pituinen Salatut elämät-peli kyllä pelasti päivän täydellisesti. Vihaan kyseistä sarjaa, mutta ovathan Ismo & Seppo siitä huolimatta melko koomisia hahmoja. Ei tosikoille.
http://talotaikurit.mun.fi/
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Tämä parin minuutin pituinen Salatut elämät-peli kyllä pelasti päivän täydellisesti. Vihaan kyseistä sarjaa, mutta ovathan Ismo & Seppo siitä huolimatta melko koomisia hahmoja. Ei tosikoille.
http://talotaikurit.mun.fi/

Nyt oli oikeesti todella lähellä legendaarinen kahvit näppikselle. Kiitos tästä, helemee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös