Mille naurat juuri nyt?

  • 13 232 548
  • 50 407

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nauran tämän palstan SaiPa-faneille jotka jaksavat edelleen rutista lauantain tappiosta ja jostain tilanteesta josta ei vihelletty jäähyä. Samaan tekstiin saadaan sotkettua Jokereiden miljoonat ja Hjallis joka ei anna Hentuselle, joten Hentusen pitää kitistä tms. Ja eihän unohdeta maksettuja tuomareita.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiheuttaako nuo naisille enemmän myötähäpeän tunteita. Yllättävän moni mies ihan pitää siitä että naisella on lihaa luidensa ympärillä. Ja ei, en ole minkäänlaisissa tekemisissä kenenkään kuvassa olevan naisen kanssa, enkä todellakaan kannata Lukkoa, ihan huomiona vain. Ei kai noi nyt ihan XXXL-tasoa ole?

Luultavasti aiheuttaa. Itse olen sitä mieltä, että jonkinlaista itsekritiikkiä voisi muutamat typykät jostain haalia hieman enemmän. "Normaalissa elämässä" naisella saa ja pitääkin olla hieman lihaa luidensa ympärillä, mutta en vain voi sille mitään, etten pidä aikuisten tai lähes aikuisten naisten pomppimista spandekseissa ja pikkupikkupaidoissa jäähalleissa makkarat viuhuen kovinkaan "normaalina". Minun silmiini se ei ole esteettisen näköistä, enkä itse voisi kuvitellakaan meneväni edes nykykunnossani tiukat trikoot päällä edes kotiovestani ulos. Ja totuuden nimissä, muutaman tuossa kuvassa esiintyvän naisen rinnalla mäkin olen hippiäinen.

Mutta toisaalta arvostan, että hieman suuremmatkin naiset uskaltavat tehdä sitä, mistä nauttivat, vaikka silavaa onkin kertynyt hivenen. Mutta jos sovitaan, ettei ihan mun nenäni alle tulla heilumaan, koska tarkoitus kai olisi, että minäkin siitä pelitapahtumasta jotakin nautintoa saisin :).

Ja passengeria en missään nimessä sekoita Lukkoon. En missään olosuhteissa. En nyt, enkä jatkossakaan :).
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nauran tämän palstan SaiPa-faneille jotka jaksavat edelleen rutista lauantain tappiosta ja jostain tilanteesta josta ei vihelletty jäähyä. Samaan tekstiin saadaan sotkettua Jokereiden miljoonat ja Hjallis joka ei anna Hentuselle, joten Hentusen pitää kitistä tms. Ja eihän unohdeta maksettuja tuomareita.

Minua ei naurata yhtään. Vituttaa lähinnä. Jokeri fanit ovat helvetin ylimielisiä mm. SaiPaa kohtaan ja huutavat tätä pois liigasta. Niin paljon paskaa on Jokereilta tullut SaiPan niskaan, että ymmärrän täysin SaiPa fanien reaktiot jos tuomari on ratkaissut pelin jälleen kerran Jokerien eduksi.

Minua naurattaa, että Jokerien kolme kertaa isommalla pelaajabudjetilla kasattu parasikinämissäänsuomalainen joukkue on SaiPan takana sarjataulukossa ja viimeisenä. Nautin todella tästä tilanteesta.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin paljon paskaa on Jokereilta tullut SaiPan niskaan, että ymmärrän täysin SaiPa fanien reaktiot jos tuomari on ratkaissut pelin jälleen kerran Jokerien eduksi.

Koska on viimeksi tuomarit "ratkaisseet" pelin Jokereille Saipaa vastaan ? Tuokin pelin ratkaisu oli se ettei yhdestä tilanteesta tullut jäähyä, ja vaikka se Jokereiden yksi maali olisi hylätty peli olisi silti tasan ?
Ja jottei jää epäselväksi niin jälleen kerran nauran sinulle arvon kaukosäädin, mitäpä olisi jatkoaika ilman sinun kaltaisiasi laatukirjoittajia. Parempi paikka :)
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua ei naurata yhtään. Vituttaa lähinnä. Jokeri fanit ovat helvetin ylimielisiä mm. SaiPaa kohtaan ja huutavat tätä pois liigasta. Niin paljon paskaa on Jokereilta tullut SaiPan niskaan, että ymmärrän täysin SaiPa fanien reaktiot jos tuomari on ratkaissut pelin jälleen kerran Jokerien eduksi.

Nyt nauran sille, että saat vitutuksen jostain jatkoajan jokerifanien nettikirjoittelusta. Hienoa, että elämä on täynnä suuria murheita vai miten se meni :)
 
Iltalehdelle joka hehkutti jonkin nimimerkin olleen ulvilan murhan takana ja nyt tuo nimimerkki oli käyny kuittaan kirjoituksen pelkäksi sonnaksi.
Oli häipynyt palstalta samaan aikaan kun vaimo oli pidätetty.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iltalehdelle joka hehkutti jonkin nimimerkin olleen ulvilan murhan takana ja nyt tuo nimimerkki oli käyny kuittaan kirjoituksen pelkäksi sonnaksi.
Oli häipynyt palstalta samaan aikaan kun vaimo oli pidätetty.

Hmm, oisko tähän jotain linkkiä tai vastaavaa. Ei ihan avautunut mitä ajoit takaa. Miksi se nimimerkki oli poistunut palstalta, ja miksi Iltalehti syytti murhista nimimerkkiä?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hmm, oisko tähän jotain linkkiä tai vastaavaa. Ei ihan avautunut mitä ajoit takaa. Miksi se nimimerkki oli poistunut palstalta, ja miksi Iltalehti syytti murhista nimimerkkiä?

Vaimo oli tunnettu aktiivisuudestaan eri perhesivustojen ja perhefoorumeiden parissa, ja jotain/joitain sivustoja taisi jopa ylläpitää. Veikkaisin jotain tähän suuntaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voiko tälle muuta kuin nauraa?

Uusi jokerihahmo tähdittää arvontalähetystä

Kohta varmaan lottoarvonnassa on sellanen söpö pieni screeni minne kaikki voi tekstarilla laittaa "näytä tissit" ja "lähetä yx lentopusu" viestejään. Puuh..
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ameriikkalainen kuntoiluvälinen Shake Weight, joka

On aika kätevä laite jos haluaa pitää käsissä multidildoa. Lihaksien kasvun kanssa tuolla ei ole niinkään tekemistä. Ehkäpä tuo voi jänteitä ja niveliä hieman vahvistaa ja aktivoida.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mä nauroin kun kuvittelin jonkun Juha Lindin sinne lähetykseen maskotiksi. Linkin avaaminen tuotti sitten pienen pettymyksen...

Samoin! Luulin, että Fredrik Bremberg vai mikä tämä Jokereiden uusi vahvistus olikaan, olisi laitettu juontamaan lottonumerot esim. ruotsiksi.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vähän haiskahtaa tää homma. Kauhea kasa rahaa ja laukku jää mukamas vahingossa pöydälle. Ja pakoautosta päätellen, ei luulisi olevan tarvetta alkaa laukkuvarkaaksi.

"Poliisin mukaan nuorehko ulkomaalainen pariskunta nappasi vartioimatta jääneen käsilaukun, jossa oli useiden kymmenien tuhansien eurojen edestä omaisuutta."

Useiden kymmenien tuhansien...olikohan siellä kenties pari taulutelkkaria, muutama tietokone ja Gaggenaun täydellinen keittiö. Tiedän kyllä, että naisten käsilaukkuihin mahtuu tavaraa, mutta...

Että silleen...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
"Poliisin mukaan nuorehko ulkomaalainen pariskunta nappasi vartioimatta jääneen käsilaukun, jossa oli useiden kymmenien tuhansien eurojen edestä omaisuutta."

Useiden kymmenien tuhansien...olikohan siellä kenties pari taulutelkkaria, muutama tietokone ja Gaggenaun täydellinen keittiö. Tiedän kyllä, että naisten käsilaukkuihin mahtuu tavaraa, mutta...

Että silleen...

Koruja, kello, äkkiähän niihin uppoaa kymppitonni poikineen. Mutta kummaltahan tuo tuntuu, omaisuutta käsilaukussa vähän helvetisti ja sitten se jätetään kuin koira paskansa.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt arvon KingNothing faktat haltuun, ennen kuin antaa näppäimistön laulaa. Sihvonen valmentaa HPK:n b-junnuja.

Ai perkele, mun moka. Menen häpeämään nurkkaan ja nukun huonosti yön. Sieltä on siis odotettavissa HPKlle "kultainen sukupolvi", mestaruuksia tuova ikäluokka
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ryssät tekee jotain, ne todella ryssii sen.
Venäläisten öky-SUV sisältää mm. luodinkestävät ikkunat ja timanttikoristeiset mittarit, mutta..... sisusta on tehty valaan esinahasta!

Jos tuo juttu pitää paikkansa niin jokaiselle tuommoisen auton ostajalle annetaan 3 pulloa Russo-Baltique Vodkaa joka maksaa 1 000 000€ pullo, joten jos maksat autosta 1,5miljoonaa $ saat sen mukana 3miljoonan € edestä tavaraa. Ei ihme ettei KHL seurat oikein kannata.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ai saatana miten loistavaa settiä Basson keskustelupalstalla Diili-ohjelmasta. Varsinkin erään nimimerkin analyysit mieskisailijoista...sivulla 6 ja neljäs viesti nimimerkiltä King_Bong. Ei voi kuin nauraa...todella osuvaa tekstiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös