Mille naurat juuri nyt?

  • 13 232 624
  • 50 407

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Juuri nyt naurattaa ihan pirusti muutamien ihmisten (ml. sivuunkirjoittanut) perverssi ja omituinen huumorintaju, sekä pienet hassut sattumat, jotka muodostavat päivän hauskimmat hetket.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Miten saat tuollaisesta partasuisesta kaverista "tyttö" nimikkeen? En tajua.
Kettutytöistä. Vain raumalainen pystyy siihen, että laittaa mummon vanhan kettupuuhkan päälle mennessään jääkiekko-otteluun.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Itse nauran SupRise Me:lle. Katkeraa, ah, niin katkeraa. Noh, ei auta kuin koota renkaat ja lähteä uuteen nousuun.
 
Nauran jo etukäteen miten Teho Ton tulee tähänkin ketjuun suu vaahdossa kertomaan, miten porilaisilla ei ole varaa ketunpuuhkiin, vaan kuskaavat peleissä mikroautonrenkaita.

Ja minä odotan jonkun porilaisen vastinetta tällä ja muistuttamista siitä, että mikroautonrenkaat ovat oikeasti arvokkaita eikä raumalaisilla ole sellaisiin edes varaa.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Minä taas nauran meidän ikioman maskotin Toejoen veikon huikeille jutuille Ässä-puolella puuttuvan pakin metsästys-ketjussa. Odottelen myös innolla Teho tonin liittymistä keskusteluun.. Ja jos kaikkein suurin toiveeni toteutuu niin SJS 50 liittyy vielä kruunaamaan keskustelun.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
NWA:n lento 188San Diegosta Minneapolisiin lensi ohi Minneapolisin, koska pilotit (virallisen kommentin mukaan) tarkastelivat aikataulua omilta läppäreiltään ja menettivät ajantajunsa.

Kyllä saa olla perkeleen mielenkiintoinen aikataulu, että onnistut lentämään matkustajakoneen puolitoista tuntia ohi kohteen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nauran Lukon cheerleadereille kuva. Pyramiidiin on tukevaa pilariosastoa ainakin tarpeeks! Ne varmaan rakentaa sellasen yhdenkerroksen mallin? Ei kovin viihdyttävän näköinen porukka.

Ihan kuin joku Miss XXXXL-kisan osallistujajoukko.

Hyvänen aika sentään, eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä? Onhan IFK:llakin ainakin se yksi Miss Piggy, mutta jumalauta, Lukolla on niitä moninkertainen määrä... Osanottoni niille, joiden edessä noi lyylit huiskiansa heiluttaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
No ei tuo nyt ihan noin järkyttävä katras ole, voihan olla että Raumalla pidetään moisista, mutta yksi noista näyttää kyllä ihan Jeff Odgersilta.

Raumalla vähän muhkumpi on kyllä kovassa huudossa. Eräs Laura Ruohola sanoi kohdatessamme, jotenkin näin:"Kyl se o kumma, mite varsinki ruuhkases yäkerhos, poja pakka valla kiähnäämää kyljes."

En raaskinut sanoa, että ehkä se johtuu leveästä perseestäsi, että saat noita "lemmenosoituksia" osaksesi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
eikö ihmisillä ole mitään itsekritiikkiä?

No jaa, aikalailla ihan perustyttöjä tuolla moni näyttäisi olevan ja mitä sitten, eihän tuolla nyt mitään ihan susirumia tapauksiakaan näyttäisi olevan. Sadetakkimiehet sitten erikseen, jotka noita pelkästään tulevat jääkiekkopeliin katselemaan. Itse olen ilmeisesti Kouvolassa tottunut, että siinä käytävällä pyörii peruspikkutyttöjä, joihin ei edes sen enempää kiinnitä huomiota. Tosin tänävuonna ollaan menty selkeästi [liite]eteenpäin[/liite] tälläkin sektorilla.
 

Liitteet

  • GoGo1.jpg
    GoGo1.jpg
    56,1 KB · kertaa luettu: 1 548
  • GoGo2.jpg
    GoGo2.jpg
    66,7 KB · kertaa luettu: 1 473

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan nuo oikeasti Lukon cheerleaderit. Tuossa Ässät-pelissä katselin monta kertaa tummiin asuihin ja lippiksiin pukeutunuita tyttöjä ohikulkumatkalla, ja ylhäällä kaverillekin sanoin, että on vähän väärin edes vilkaista kyseisiä daameja. Olivat todella nuoren näköisiä, ja jokainen näytti blondilta barbilta lähinnä. Ehkä osuin vaan väärään paikkaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, tänään nauratti yhtä pöytää, tai lähinnä siihen raapustettua tekstiä, katsoessa:

pöytä kirjoitti:
Koirapoika <3,

J0K3R17 - va1n yksi jengi Stadista
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nyt kyllä paljastuu arveluttavia juttuja Koirapojasta, odotankin mielenkiinnolla Koirapoikaa itseänsä selittämään asiaa parhain päin.

Duoda, duoda... *mieti mieti* ei tässä ole mitään seliteltävää, minähän se olin. Kaappijok3r1.

I'll get mi coat!

EDIT: Kirjoitusvihre korjattu, ei maalainen osaa.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Duoda, duoda... *mieti mieti* ei tässä ole mitään seliteltävää, minähän se olin. Kaappijok3r1.

I'll get me coat!

Nauran tälle. Ja kirjoitusvirhekin vielä. Prkl, se on I'll get mi goat (c) Jiri.

Pientä hilpeyttä herättää sekin, että Tomi Natrin profiilikuva Facebookissa kuva golfpallosta IFK-logolla. Kauan eläköön Country Club, ja silleen.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Kettutytöistä. Vain raumalainen pystyy siihen, että laittaa mummon vanhan kettupuuhkan päälle mennessään jääkiekko-otteluun.

Ei taida olla mies raumalainen, eikä taida olla edes mummon vanha puuhka. Mutta on tuo oikeanpuoleinenkin mies ihan tyttömäisen söpö.

Ps. Mun mutsilla eikä tyttöystävällä ei kasva parta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no, mulla on jotenkin sellainen käsitys, että noiden tsirkkujen olisi tarkoitus olla myös ns. ilo silmälle, eikä aiheuttaa suurempia myötähäpeän tuntemuksia. Tai näin siis ainakin suuressa maailmassa. Toisaalta, siellähän niillä on ihan oikea tarkoituskin, eli kannustaminen. Lajitkin on toki enemmän cheerleader-ystävällisempiä, joten suoraan ei voi ihan vertailla.

Mutta joo, mä lähestyn tätä aihetta vähän eri näkökulmasta kuin te arvon palstaveljet.
 

passenger

Jäsen
Niin no, mulla on jotenkin sellainen käsitys, että noiden tsirkkujen olisi tarkoitus olla myös ns. ilo silmälle, eikä aiheuttaa suurempia myötähäpeän tuntemuksia. Tai näin siis ainakin suuressa maailmassa. Toisaalta, siellähän niillä on ihan oikea tarkoituskin, eli kannustaminen. Lajitkin on toki enemmän cheerleader-ystävällisempiä, joten suoraan ei voi ihan vertailla.

Mutta joo, mä lähestyn tätä aihetta vähän eri näkökulmasta kuin te arvon palstaveljet.

Aiheuttaako nuo naisille enemmän myötähäpeän tunteita. Yllättävän moni mies ihan pitää siitä että naisella on lihaa luidensa ympärillä. Ja ei, en ole minkäänlaisissa tekemisissä kenenkään kuvassa olevan naisen kanssa, enkä todellakaan kannata Lukkoa, ihan huomiona vain. Ei kai noi nyt ihan XXXL-tasoa ole?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nauran Paska lista ohjelmalle. Mahtavaa... tai siis... paskaa musaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Itse asiassa Venäjä/N:liitto on tuottanut fyysisiä ja kovaa taklaavia puolustajia huomattavasti Suomea enemmän, ja enemmän kuin mikään toinen maa Euroopassa.
Ehkä Mängimiehen sinänsä viattoman näköinen nakkaus aiheutti vanhan kunnon TOJ:n paluun? En tiedä, mutta nauroin katketakseni. Mitäs noista, elämän realiteeteista... Internationalea soimaan ja peilin eteen haaveilemaan edes Leninin parrasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös