Eikös olisi vielä simppelimpää vain katsoa sen lasin läpi, onko pullossa vielä jotain?Jos olet oikeakätinen niin täydet tuolin yms. oikealle puolelle ja tyhjät vasemmalle. Jos olet vasuri niin vice versa.
Simple as that.
Eikös olisi vielä simppelimpää vain katsoa sen lasin läpi, onko pullossa vielä jotain?Jos olet oikeakätinen niin täydet tuolin yms. oikealle puolelle ja tyhjät vasemmalle. Jos olet vasuri niin vice versa.
Simple as that.
You missed the point. Tulee turha pullonnosto, katsehan on kiinni tietsikan ruudussa koko ajan.Eikös olisi vielä simppelimpää vain katsoa sen lasin läpi, onko pullossa vielä jotain?
Mulla on sisäänrakennettu systeemi, joka on koko ajan tietoinen a) pullon/tölkin sijainnista b) täyttöasteesta. Ei ole olemassa turhia pullonnostoja.You missed the point. Tulee turha pullonnosto, katsehan on kiinni tietsikan ruudussa koko ajan.
Itse ehdotan ratkaisuksi sitä että pullollinen tyhjennetään yhdellä huikalla; niin ei ole muita kuin avaamattomia ja hylsyjä.
Ajatellaanpa Elisabeth Fritzliä tai hänen lapsiaan. Viekö perhetausta mahdollisuudet vai ei?
Mitä helvettiä juuri äsken tapahtui?
Pancor, ei jumalauta! Aivan hervoton kappale!
http://777-team.org/~funk/kuvei/funny/niinisto.jpg (linkki johtaa Iltalehden uutiseen, kun Niinistöstä tuli isoisä)
Tälle kuvalle hieman repeilin.
Niilin hanhetSaat Pancor kohta ostaa mulle uudet vatsalihakset, kun olen ensin edelliset nauranut loppuun!
Maikkarin teksti-tv otsikolle: "HIFK:lle kova paluumuuttaja" = Turo Järvinen!
Audi-mies Kiesin lausunnot ja niistä aiheutunut kohu naurattaa.
Onkohan kaveri päästellyt kieli poskessa noita juttuja ja niitä sitten tulkitaan tosissaan sanotuksi? Melkein enemmän naurattaa, jos se onkin ollut ihan tosissaan, eikä yhtään ajatellut, mitä noista voi seurata. Aika äijä!
Samalla asialla, huhhuijaa mitä settiä taas Maikkarin toimitukselta :DMaikkarin teksti-tv otsikolle: "HIFK:lle kova paluumuuttaja" = Turo Järvinen!
Nauran sille, että The Äijäpalsta Jatkoajassa käydään keskustelua siitä, kuuluuko paita silittää kerran vaiko peräti kaksi kertaa, ja mikä on sen paikka silityskertojen välillä...
Nauran sille, että The Äijäpalsta Jatkoajassa käydään keskustelua siitä, kuuluuko paita silittää kerran vaiko peräti kaksi kertaa, ja mikä on sen paikka silityskertojen välillä. Monella naisten hömppäsaitillakin on miehekkäämpi meno.
– Heineken on premium-tuote ja Suomessa olutmarkkinat ovat hyvin hintaohjautuneita. Siksi kasvu on kohtuullisen hidasta, Hartwallin markkinointijohtaja Tuomas Kahri sanoo.
Eikä tarvitse mennä kun pari viikkoa takaperin, niin täällä vasta miehekäs meno olikin.
t. Robson Da Silva