Vieläkö joku jaksaa tosissaan nauraa tuolle Naisasiat-ketjulle? Alkuun ihan hauskaa settiä, mutta nyt kiertää pahasti kehää ja ketju täyttyy toinen toistaan huonommista mukahauskoista letkautuksista. Uutta käännettä vaatisi jo. Tai sitten olen vaan tosikko.Huhhuh, alkoholitonta siideriä ja naisasiat -ketjun jutut.... Ja minä kun luulin jo että Jatkoajan taso on pudonnut. Huikeaa settiä! Kyllä vedet valuu silmistä kun näitä lukee.
Ihmebantu... keeps getting better tai sitten siihen vaan pääsee paremmin sisälle. Äskeinen 'määrää lääkkeet kaverille' -sketsi oli kohtuullisen hulvaton!
Tämä on parempi Kahen kilon siika - Tappajahai RemixKai se pari saunaolutta herkisti nauruhermoja, mutta tämä video naurattaa vielä viidennelläkin katselukerralla.
(Muutaman pilkun olisit voinut laittaa virkkeeseen...)
Tämä on parempi Kahen kilon siika - Tappajahai Remix
Tälle Tosifanin opastukselle:
Sanoo mies, joka ei tiedä mitä yhdyssanat ovat.
Tämä oli paljon hauskempi ton skidin alkuperäisillä "vokaaleilla". Minkä helvetin takia ne oli muutettu tuommoisiksi?Kai se pari saunaolutta herkisti nauruhermoja, mutta tämä video naurattaa vielä viidennelläkin katselukerralla.
Eeeihän se välttämättä pystymisestä ole kiinni. Kysehän on monesti vain siitä, että ammattimiehet hoitavat homman ammattimaisesti ja sillä aikaa voi vaikkapa itse tehdä jotain muuta, kenties sellaista, missä uskoo olevansa parempi. Kyllähän monet palkkaavat esimerkiksi siivojia ja puutarhureita, vaikka ehkä osaisivat itsekin siivota ja puutarhuroida.Tällä hetkellä nauran Hynyselle ja hänen teinipoikamaiselle mun kaverit hakkaa sut koska en itse siihen pysty -asenteelle.
On hyvä, että tuntee monen alan osaajia, jotta voi tarpeen tullen kysellä heidän apuaan.
Tällä hetkellä nauran Hynyselle ja hänen teinipoikamaiselle mun kaverit hakkaa sut koska en itse siihen pysty -asenteelle.
On se nyt ihme hommaa, että ROISTOn tekonen saa välilisesti sympatiaa ja kun ryöstön kohde sitten siitä vittuuntuu aivan ansaitusti, niin kohde on muka naurettava.En Hynysen kontakteista tiedä mitään, mutta kyllähän tuo julkisuudessa huutelu vähän nololta vaikuttaa kuitenkin.
ryöstön kohde sitten siitä vittuuntuu aivan ansaitusti, niin kohde on muka naurettava.
Varmasti vituttaa jos auto varastetaan, mutta uhkailu joillakin moottoripyöräjengiläisillä on jokseenkin huvittavaa. En tiedä, kuinka hyviä Hynysen pitkätukkaiset kaverit ovat. Jotenkin vaan tuntuu, ettei tuo julkisuudessa huutelu heitä kauheasti innosta.
Tietäen Hynysen joviaalin luonteen, en nyt aivan kirjaimellisesti tuota lausuntoa menisi ottamaan, kuten jotkut ottavat. Näen lausunnon siinä valossa.Onhan tuo nyt lapsellista ja naurettavaa. Vai väitätkö, että esimerkiksi kommentti tämän jälkeen varas ei tule ajamaan muuta kuin korkeintaan rollaattoria olisi asiallinen?
Jaron rankkarin ampujalle. Miten voi olla noin paska yritys, huh huh. Siis mitä helvettiä.