Mille naurat juuri nyt?

  • 13 233 572
  • 50 411
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En muista tarkalleen mutta olikos aikaisemmin jo juttua siitä että järjestelmän on tarkoitus jossain aikataulussa toimia ihan alueellisenakin, ettei Raumlaasten tarvitse olla huolissaan Kasukkalan karhuista? Tällä hetkellähän jokainen viesti lähtee koko valtakunnan laajuudella.

Tällainen muistikuva minullakin on. Eivät kai ole saaneet systeemiä vielä kunnolla alueellisena pelaamaan. Sen tarkoitus on kait näkyä jokseenkin samalla tavalla kuin alueelliset TV-uutiset.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä naisasiat -ketju on huvittavaa luettavaa, vaikka pitkään sitä välttelinkin. Hitusen on poikettu Jompan asioista, kun siellä Vanha Len on jo lähettämässä sähköpostilla kuvaa meisselistään BoredOldLadylle, heh.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä naisasiat -ketju on huvittavaa luettavaa, vaikka pitkään sitä välttelinkin. Hitusen on poikettu Jompan asioista, kun siellä Vanha Len on jo lähettämässä sähköpostilla kuvaa meisselistään BoredOldLadylle, heh.

Ja juurikin nimenomaan kuvaa meisselistä. Hitto kun ei saanut sähköpostiosoitetta...työpöydällä olisi valmiina kuva kunnon ruuvarista. Vaikka hullu olenkin niin aikuisten oikeasti...meikäläisen katkaravussa ei ole mitään nähtävää...:D
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka joku olisi kiinnostunut katkaravuistakin, jotkut kuulemma syövätkin niitä...

Juu tuo on totta...vaimokin monesti haluaa ottaa tuon poskeen. Kyllä sä tiedät mistä puhut!

Jatkoajassa on minusta keskivertoa välkympää jengiä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä naisasiat -ketju on huvittavaa luettavaa, vaikka pitkään sitä välttelinkin. Hitusen on poikettu Jompan asioista, kun siellä Vanha Len on jo lähettämässä sähköpostilla kuvaa meisselistään BoredOldLadylle, heh.

Ei saa nauraa!!!

Ja BOL:kin on ihan koko illan miettinyt sopivaa meiliosoitetta, jonne Vanha Len voisi meisselikuvansa lähettää... vielä en ole keksinyt sopivan hauskaa, joten Vanha Len saa lisäaikaa kuvauksilleen.

Itse en pidä katkaravuista, missään muodossa. Yök. En edes jättikatkoista.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ihmetyttää ettei kukaan ole kyseenalaistanut koko sidukkakeskustelua. Ei sellaisia hermanneja ole edes nussittu tähän maailmaan, jotka ostaisivat alkoholitonta juomaa virosta LAVAkaupalla. Kyllä viimeistään maksun yhteydessä jotkin vaskikellot soisivat kun koppa maksaisi puolet oikeasta.

Itse nauran auringon kanssa kilpaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei saa nauraa!!!

Ja BOL:kin on ihan koko illan miettinyt sopivaa meiliosoitetta, jonne Vanha Len voisi meisselikuvansa lähettää... vielä en ole keksinyt sopivan hauskaa, joten Vanha Len saa lisäaikaa kuvauksilleen.

Itse en pidä katkaravuista, missään muodossa. Yök. En edes jättikatkoista.

Hmm sopisiko BoredShrimp@mikävain.com tai Meisselittanassa@Bol.com tyyppiset osoitteet? Vielä olisi yksi OldLensShrimpscrewdriver@meisselikuvatjakoon.com

Tuossahan noita olisi..
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja BOL:kin on ihan koko illan miettinyt sopivaa meiliosoitetta, jonne Vanha Len voisi meisselikuvansa lähettää... vielä en ole keksinyt sopivan hauskaa, joten Vanha Len saa lisäaikaa kuvauksilleen.
Ehdotan boredOldShrimp@lady.com Mitäs sanot? Minusta tuollaisen osoitteen minne miehet lähettävät katkaravunkuvia ei ole pakko olla hauska.
Asiasisältö on osoitetta tärkeämpi.

Terveisin koo
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh, alkoholitonta siideriä ja naisasiat -ketjun jutut.... Ja minä kun luulin jo että Jatkoajan taso on pudonnut. Huikeaa settiä! Kyllä vedet valuu silmistä kun näitä lukee.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmebantu... keeps getting better tai sitten siihen vaan pääsee paremmin sisälle. Äskeinen 'määrää lääkkeet kaverille' -sketsi oli kohtuullisen hulvaton!
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huhhuh, alkoholitonta siideriä ja naisasiat -ketjun jutut.... Ja minä kun luulin jo että Jatkoajan taso on pudonnut. Huikeaa settiä! Kyllä vedet valuu silmistä kun näitä lukee.
Vieläkö joku jaksaa tosissaan nauraa tuolle Naisasiat-ketjulle? Alkuun ihan hauskaa settiä, mutta nyt kiertää pahasti kehää ja ketju täyttyy toinen toistaan huonommista mukahauskoista letkautuksista. Uutta käännettä vaatisi jo. Tai sitten olen vaan tosikko.

Noh, minä puolestani nauran sille kuinka omat pitkävedot kusevat järjestään yliajalla tehtyihin maaleihin.
 

d2uce

Jäsen
Ihmebantu... keeps getting better tai sitten siihen vaan pääsee paremmin sisälle. Äskeinen 'määrää lääkkeet kaverille' -sketsi oli kohtuullisen hulvaton!

Aivan liian myöhään havahduin tämän sarjan olemassaoloon. Puolitoista jaksoa nyt katsottuna eikä Yle Areenasta ainakaan näytä löytyvän.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälle Tosifanin opastukselle:



Sanoo mies, joka ei tiedä mitä yhdyssanat ovat.

Muista raportoida ne, älä naureskele niille täällä, muuten moderaattorit tulee perääsi. Yritän opetella nöyrästi lisää. Itseasiassa minua hymyilyttää se, että joku on näin tarkkaan minun kirjoituksiani seurannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös