Mun korvaan ainakin kuulostaa ihan Remontti-Reiskalta... =)
Mun silmään taas Pasi Viherahon matkimiselta...
Mun korvaan ainakin kuulostaa ihan Remontti-Reiskalta... =)
Mun silmään taas Pasi Viherahon matkimiselta...
Enemmän nauratti toi suurhälytys aiheesta.
Mutta näin maksavana asiakkaana toivoisin ettei näitä "kissanristiäisiä" hälytettäis :) tai ainakin jokun alueellinen hätäilmotus olis riittänyt...
Saapa nähdä mitä SM-liigan kuvankäsittelyosasto saa tuosta kaverista aikaiseksi, vrt. tapaus Kimmo Eronen viime syksynä.Tuli tuossa vähän leikittyä paintillä ja huomattua, että on tuo Lukon Petruzalek vaan astetta kaksnaamasempi kaveri:
Zatrupelek
:D
Eka kuva on siis ihan muokkaamaton :O
Olipas ylilyönti ilmoittaa oikein valtakunnan mediassa ihmisen päälle hyökänneen suurpedon suuntaavan kohti 70 tuhannen asukkaan kaupungin keskustaa.
Systeemi kokee hyvin nopeasti inflaation jos kaikista vastaavista tapauksista aletaan tiedottamaan tällä tavalla.
En muista tarkalleen mutta olikos aikaisemmin jo juttua siitä että järjestelmän on tarkoitus jossain aikataulussa toimia ihan alueellisenakin, ettei Raumlaasten tarvitse olla huolissaan Kasukkalan karhuista? Tällä hetkellähän jokainen viesti lähtee koko valtakunnan laajuudella.
Jep, heräsin hyvin ansaituilta päiväunilta tuohon piipitykseen. Huusin muijalle, että mikä tuo ääni on. Tämä vastasi, että Lappeenrannassa on karhu purrut lenkkeilijää. Luulin, että se vittuilee.
Kyllä naisasiat -ketju on huvittavaa luettavaa, vaikka pitkään sitä välttelinkin. Hitusen on poikettu Jompan asioista, kun siellä Vanha Len on jo lähettämässä sähköpostilla kuvaa meisselistään BoredOldLadylle, heh.
Vaikka hullu olenkin niin aikuisten oikeasti...meikäläisen katkaravussa ei ole mitään nähtävää...:D
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka joku olisi kiinnostunut katkaravuistakin, jotkut kuulemma syövätkin niitä...
Jatkoajassa on minusta keskivertoa välkympää jengiä.
Verrattuna mihin?
Verrattuna mihin?
Vanha Len on Turusta, ymmärtäähän sen.
Kyllä naisasiat -ketju on huvittavaa luettavaa, vaikka pitkään sitä välttelinkin. Hitusen on poikettu Jompan asioista, kun siellä Vanha Len on jo lähettämässä sähköpostilla kuvaa meisselistään BoredOldLadylle, heh.
Ei saa nauraa!!!
Ja BOL:kin on ihan koko illan miettinyt sopivaa meiliosoitetta, jonne Vanha Len voisi meisselikuvansa lähettää... vielä en ole keksinyt sopivan hauskaa, joten Vanha Len saa lisäaikaa kuvauksilleen.
Itse en pidä katkaravuista, missään muodossa. Yök. En edes jättikatkoista.
Ehdotan boredOldShrimp@lady.com Mitäs sanot? Minusta tuollaisen osoitteen minne miehet lähettävät katkaravunkuvia ei ole pakko olla hauska.Ja BOL:kin on ihan koko illan miettinyt sopivaa meiliosoitetta, jonne Vanha Len voisi meisselikuvansa lähettää... vielä en ole keksinyt sopivan hauskaa, joten Vanha Len saa lisäaikaa kuvauksilleen.