Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 467
  • 50 455

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa tämä Ketonen&Myllyrinteen lätkäaiheinen sketsi sopia taas nykyhetkeen:Valmentaja

Irtokiekkoo oman maalin eteen ja aktiivisia kiekosta luopumisia.

Dufva tainnut olla roolimallina.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Taitaa tämä Ketonen&Myllyrinteen lätkäaiheinen sketsi sopia taas nykyhetkeen:Valmentaja

Irtokiekkoo oman maalin eteen ja aktiivisia kiekosta luopumisia.

Dufva tainnut olla roolimallina.
Ei tosiaan ollut Dufva. Enemmänkin tuo vaikuttaa Suhosen Apelta. Siis tuo lievä paniikointi ja äänenpainot.

Itse nauran tällä hetkellä Lyyrypyrstön ääntelylle.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Uusimman Pirkka-lehden niksipirkka osiolle ja varsinkin tuolle ilmapallo ja sänky jutulle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Schollilla on IRC-galleriassa oma fanikerho, keski-ikä alle 18 vuotta.

En valitettavasti voi linkittää, sillä silloin paljastaisin Herr Schollin oikean henkilöllisyyden.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azulin oikea henkilöllisyys selviää kirjoittamalla hakukenttään Azul.
Vai?

Was?

Schollin oikea nimi selvisi mulle ihan muuta kautta, ja sitten sen googlaamalla löysin tuon IRC-gallerian yhteisön.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, yritin olla hauska ja selvittää, että sinä olet tämä kaveri mutta ilmeisesti epäonnistuin..

Sorry, pää on niin täynnä limaa, ettei ajatuskaan kulje...

Menit sitten paljastamaan. Sorry, nyt on pakko raportoida mode-sedille. Saat elinikäisen bannin, ei täällä sovi muiden kuvia tahi henkilöllisyyksiä luvatta esitellä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielikuva Proffasta avaamassa "kakkosta" ja ihmetys kun ei sieltä pimeästa tulekaan jääkiekkoa vaan ihan muuta tavaraa
Mulle tuli ihan sama mieleen. Proffa taitaa olla niitä henkilöitä, jotka vaikka syövät sen kiekon, jos se vaaditaan voittoon. :)
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Tulinpa kattoneeksi Tanska-Itävalta -matsia Urheilukanavalta ja Oliver Setzingerille tuli kakkonen. Jäähyaition kamera kuvasi sivusta, kun Setzinger kyseli toimitsijalta "Do you speak english?" pariin otteeseen ja heti perään pari kertaa "Have a beer!". Toimitsija vain kääntyi poispäin, ei ilmeisesti ymmärtänyt mitään tai ei vain jaksanut kuunnella.

Pari kertaa kuvanauhaa kelanneena olen 99% varma, että Setzinger sanoi naistoimitsijalle englanniksi "Imetkö munaa?" ja Urheilukanavan selostaja repesi nauramaan... "Oliver siinä hauskuuttaa itseään". Leveä hymy vielä siihen päälle.

Aika törkeää, mutta aiheutti hyvät naurut :)
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Tulinpa kattoneeksi Tanska-Itävalta -matsia Urheilukanavalta ja Oliver Setzingerille tuli kakkonen. Jäähyaition kamera kuvasi sivusta, kun Setzinger kyseli toimitsijalta "Do you speak english?" pariin otteeseen ja heti perään pari kertaa "Have a beer!". Toimitsija vain kääntyi poispäin, ei ilmeisesti ymmärtänyt mitään tai ei vain jaksanut kuunnella.

Pari kertaa kuvanauhaa kelanneena olen 99% varma, että Setzinger sanoi naistoimitsijalle englanniksi "Imetkö munaa?" ja Urheilukanavan selostaja repesi nauramaan... "Oliver siinä hauskuuttaa itseään". Leveä hymy vielä siihen päälle.

Aika törkeää, mutta aiheutti hyvät naurut :)
Kuvamateriaalia tarjolla: http://www.youtube.com/watch?v=MZbZ5th59lU
Jokanen voi itse päätellä mitä hän sanoo :)
 

Jotva

Jäsen
Urheilukanava näyttää olevan hyvä paikka saada hymistelyn aihetta: Slovakia-Norja matsin selostaja mainosti, että illalla on kanavalla tulossa mielenkiintoinen ottelu USA-Yhdysvallat.

Hetken kesti ennen kuin itsekään ymmärsin, että nyt en ymmärtänyt.
 

MDK

Jäsen
Otteluseurantaketjulle. Väärin voitettu, Kanadaa ei kiinnostanut. Jos arvostelet Jypin pelaajia, sinulla on jotain Jyppiä vastaan. Antsa on pelle, Hannes on pelle, Rudi on pelle. Jaananiinamaa blaa blaa blaa.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jarkko Ruudulle. Mies tuo positiivisessa merkityksessä hymyn naamalle möm möm kisoissa.

Huikee Äijä!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Otteluseurantaketjulle. Väärin voitettu, Kanadaa ei kiinnostanut. Jos arvostelet Jypin pelaajia, sinulla on jotain Jyppiä vastaan. Antsa on pelle, Hannes on pelle, Rudi on pelle. Jaananiinamaa blaa blaa blaa.
Negaation kautta mennään aina, senhän suomalainen osaa. Mielenkiintoista olisi tietää millainen henki nettikeskusteluissa on esim Tre Kronorin kannattajilla yleensä vastaavissa tilanteissa.. eller hur?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös