Mille naurat juuri nyt?

  • 13 236 816
  • 50 413

Handyy

Jäsen
Rachel Kauppilalle.

Nykissä tapahtuu kummia. Rachel käy baarissa, menettää muistinsa, oksentaa ja äijä katoaa.
Täytyy kyllä sanoa että ei tuo hirveästi naurata, jos on kokemuksia tyrmäystipoista baarissa. Selvinpäin baariin, yksi kalja -> blackout -> heräät kotoa omasta oksennuksesta ja lompakko on tyhjä. Eikä mitään muistikuvia mistään. Perse ei onneksi kuitenkaan tuntunut kipeältä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Täytyy kyllä sanoa että ei tuo hirveästi naurata, jos on kokemuksia tyrmäystipoista baarissa. Selvinpäin baariin, yksi kalja -> blackout -> heräät kotoa omasta oksennuksesta ja lompakko on tyhjä. Eikä mitään muistikuvia mistään. Perse ei onneksi kuitenkaan tuntunut kipeältä.
Tuohon mitään tyrmäystippoja tarvita... http://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I

(Videossa todella wanha Kummelisketsi.)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Maajoukkuemusiikkia, osa 1

Ylivoimaista ja Sangen herkkää huumoria sisältävä maajoukkueosio Rocks!

Samat sanat. En kuuntele normaalisti ko. genreä ollenkaan, mutta tämä uppoaa kuin metrinen halko. Paras kohta sanoituksessa on kohta 'haluuks seppo kaaliin?", eli ihan selkeä tanssiinkutsu. Meininkiä löytyy ilman turhaan patriotismia.
"Haluuk Seppo kaalin ?!?!"

Ei prkle... hetki meni havaitessa, että watdawak, mutta sitten sai tämäkin veisu uudet piirteet... Kaalin vai kaaliin, se on sitten varmaankin jokaisen oma valinta.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Kattelin UK:lta VPS-Honka peliä ja Hongan neljännen maalin jälkeen, minkä Vuorinen teki, nosti VPS:n pelaaja räpylän pystyyn, koska tilanne oli kaverin mielestä paitsio. Eihän tässä sinäänsä mitään kummallista tai hauskaa muuten olisi, mutta kyseinen jamppa seisoi itse maaliviivalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iltiksen nettisivuille.

Otsikoita:
(klo 8.25) Chicago päätti Olli Jokisen ja Miikka Kiprusoffin NHL-kauden
(klo 8.28) Calgary putosi, Jokinen vapautui MM-kisoihin

Kolme minuuttia, ja uutisesta löydettiin se olennainen. Olli on varmaankin jo lentokoneessa, eikä miestä vituta enää yhtään kun pääsee höntsälle.
 

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kattelin UK:lta VPS-Honka peliä ja Hongan neljännen maalin jälkeen, minkä Vuorinen teki, nosti VPS:n pelaaja räpylän pystyyn, koska tilanne oli kaverin mielestä paitsio. Eihän tässä sinäänsä mitään kummallista tai hauskaa muuten olisi, mutta kyseinen jamppa seisoi itse maaliviivalla.

Itse nauroin tuota samaa. Kaveri kyllä taisi tajuta samalla sekunnilla, kun kätensä nosti, että onkin itse alin mies. Jatkoi siitä sitten luontevasti hiustensa sukimista tai jotain vastaavaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Kattelin UK:lta VPS-Honka peliä ja Hongan neljännen maalin jälkeen, minkä Vuorinen teki, nosti VPS:n pelaaja räpylän pystyyn, koska tilanne oli kaverin mielestä paitsio. Eihän tässä sinäänsä mitään kummallista tai hauskaa muuten olisi, mutta kyseinen jamppa seisoi itse maaliviivalla.

Muutenkin futiksessa tuo paitsiotilanteessa toimiminen välillä ihmetyttää. Osa puolustajista keskittyy siihen käden ylösnostamiseen kesken tilanteen kun vielä olisi paljon tehtävissä. Hukataan yksi tärkeä sekunti, jonka voisi käyttää hyökkääjän kiinniottamiseen. Linjatuomarit tekevät kuitenkin päätökset todennäköisesti ihan itse.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse nauroin tuota samaa. Kaveri kyllä taisi tajuta samalla sekunnilla, kun kätensä nosti, että onkin itse alin mies. Jatkoi siitä sitten luontevasti hiustensa sukimista tai jotain vastaavaa.

Huomautuksena tähän, että futiksessa paitsio vihelletään toiseksi alimman pelaajan mukaan, joten olisihan se voinut paitsio olla vaikka alin mies nojailee maalin tolppaan. Nyt se ei kyllä sitä ollut. Kieltämättä itseäkin nauratti tuo pelaajan reakointi kun huomasi ettei se ollutkaan paitsio. Ensin käsi pystyyn ja kun huomaa, ettei se ollutkaan niin nopeesti hiuksia haromaan.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Vaikka en kiihkeimmäksi jalkapallomieheksi tunnustaudukaan, niin kyllähän se paitsio nyt kuitenkin alimman miehen mukaan tuomitaan.

Kiinnostaisi kyllä, mistä moinen harhakäsitys on sinulle tullut.

Ei tuomita vaan toiseksi alimman. Yleensähän se alin mies on maalivahti, mutta ko. sääntöhän ei erittele kenttäpelaajaa ja molaria mitenkään.

Kiinostaisi kyllä, mistä moinen harhakäsitys on niin monelle tullut.

t. hanu
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Vaikka en kiihkeimmäksi jalkapallomieheksi tunnustaudukaan, niin kyllähän se paitsio nyt kuitenkin alimman miehen mukaan tuomitaan.

Kiinnostaisi kyllä, mistä moinen harhakäsitys on sinulle tullut.

Vaikka en itse asiassa tiedä, voisin veikata että vaikka MV +1. Tiedä sitten kuinka paikkansapitävä aavistukseni on, ja päteekö tämä, jos esim. kärkimies ja MV vaihtavat paikkoja. Avaa itse asiassa uusia taktiikkavaihtoehtoja... eli kävisi järkeen, että säännöissä mainitaan vain toiseksi alin mies.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei tuomita vaan toiseksi alimman. Yleensähän se alin mies on maalivahti, mutta ko. sääntöhän ei erittele kenttäpelaajaa ja molaria mitenkään.

Kiinostaisi kyllä, mistä moinen harhakäsitys on niin monelle tullut.

t. hanu
Niin tämähän ei varmaan tule yllätyksenä, että tuo "harhakäsitys" on selkeä, koska suomeksi puhutaan yleensä "alimmasta kenttäpelaajasta" ja englanninkielisissä säännöissä sitten "second last opponent":sta.

Yritin olla nopea ja asian tarkistettuani poistaa viestin mutta en riittävän nopea sittenkään. :)
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Huomautuksena tähän, että futiksessa paitsio vihelletään toiseksi alimman pelaajan mukaan, joten olisihan se voinut paitsio olla vaikka alin mies nojailee maalin tolppaan. Nyt se ei kyllä sitä ollut. Kieltämättä itseäkin nauratti tuo pelaajan reakointi kun huomasi ettei se ollutkaan paitsio. Ensin käsi pystyyn ja kun huomaa, ettei se ollutkaan niin nopeesti hiuksia haromaan.

Asiallinen korjaus, joka tietysti pitää myös paikkansa. Jotenkin sitä automaattisesti vain katselee sitä alinta pelaajaa. Joo, mutta tässä tilanteessa kavereita oli kyllä n. 5 kpl alempana kuin Vuorinen oli.

Ääh, pilasit hyvän jutun:)
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asiallinen korjaus, joka tietysti pitää myös paikkansa. Jotenkin sitä automaattisesti vain katselee sitä alinta pelaajaa. Joo, mutta tässä tilanteessa kavereita oli kyllä n. 5 kpl alempana kuin Vuorinen oli.

Ääh, pilasit hyvän jutun:)

Enhän mä oikeestaan itse juttua pilannu. Hauska tilannehan se oli silti:)
Samaa mieltä tuosta, että paitsiohan ei ollut lähelläkään, mutta mukavaahan se on välillä päteä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Täytyy kyllä sanoa että ei tuo hirveästi naurata, jos on kokemuksia tyrmäystipoista baarissa.
No on tuo silti hieman hauskaa. Jos Rachel oli newyorkilaisessa yökerhossa ja "Eräs mies toi minulle pöytäämme juoman, jossa saattoi olla jotain joukossa. Joku on myös voinut huomaamattani laittaa tippoja juomaani", niin onhan se vitun hyvä idea juoda se. Ja eräs asia mikä huvittaa tuossa "uutisessa", on se että siinä puhutaan vain rakkaasta ja kullasta. Kyse on siis naisesta, eikä Rachel tahdo tulla kaapista? Noinhan ne usein kierretään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka tuolla maajoukkueketjuissa MM-kisoista kieltäytyneiden pelaajien nimittäminen maanpettureiksi naurattaakin, niin nämä "minä olen pelannut f-junnuissa jääkiekkoa, joten minä tiedän miltä Saku Koivusta tuntuu, kun tämä hävityn NHL-pudotuspelisarjan jälkeen kieltäytyy MM-kisapaikasta." naurattaa ehkä kuitenkin vielä enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Facebookista löytyneelle testille:

"Kuka Lappeenrannan pulsu olet?"

Ei tietystikään saisi nauraa asialle, kun melkoisia ihmisraunioita nuo juopot on. Tuloksina vaan on sellaisia itselleenkin tutuksi tulleita legendaarisia puistokemistejä, että väkisinkin tulee repeiltyä.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Ja eräs asia mikä huvittaa tuossa "uutisessa", on se että siinä puhutaan vain rakkaasta ja kullasta. Kyse on siis naisesta, eikä Rachel tahdo tulla kaapista? Noinhan ne usein kierretään.

Ot, mutta pakko kommentoida. Samaa sukupuolta olevasta rakkaasta käytetään sanaa "elämänkumppani". Voiko homompaa sanaa kielessämme olla? Kukaan hetero ei tuota sanaa taatusti käytä.

-Maila
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Jarkko Ruudun haastattelulle

"Olin vähän väsyny vaihdon jälkeen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös