MTV3 otsikolle, Jokisen mahdollisesti tulosta MM-kisoihin: Varma kevään merkki - Kurri soittaa Jokista joukkueeseen. Herkempi yksilö saattaisi ottaa tuon jopa vittuiluna.
Huomautuksena tähän, että futiksessa paitsio vihelletään toiseksi alimman pelaajan mukaan, joten olisihan se voinut paitsio olla vaikka alin mies nojailee maalin tolppaan. Nyt se ei kyllä sitä ollut. Kieltämättä itseäkin nauratti tuo pelaajan reakointi kun huomasi ettei se ollutkaan paitsio. Ensin käsi pystyyn ja kun huomaa, ettei se ollutkaan niin nopeesti hiuksia haromaan.
Asiallinen korjaus, joka tietysti pitää myös paikkansa. Jotenkin sitä automaattisesti vain katselee sitä alinta pelaajaa. Joo, mutta tässä tilanteessa kavereita oli kyllä n. 5 kpl alempana kuin Vuorinen oli.
Ääh, pilasit hyvän jutun:)
No on tuo silti hieman hauskaa. Jos Rachel oli newyorkilaisessa yökerhossa ja "Eräs mies toi minulle pöytäämme juoman, jossa saattoi olla jotain joukossa. Joku on myös voinut huomaamattani laittaa tippoja juomaani", niin onhan se vitun hyvä idea juoda se. Ja eräs asia mikä huvittaa tuossa "uutisessa", on se että siinä puhutaan vain rakkaasta ja kullasta. Kyse on siis naisesta, eikä Rachel tahdo tulla kaapista? Noinhan ne usein kierretään.Täytyy kyllä sanoa että ei tuo hirveästi naurata, jos on kokemuksia tyrmäystipoista baarissa.
Facebookin testit ovat kyllä useinkin surkuhupaisia, eipä noita jaksa kyllä suoritella, vaikka kyllähän ne otsikon perusteella joskus vähän naurattavatkin.Facebookista löytyneelle testille:"
Ja eräs asia mikä huvittaa tuossa "uutisessa", on se että siinä puhutaan vain rakkaasta ja kullasta. Kyse on siis naisesta, eikä Rachel tahdo tulla kaapista? Noinhan ne usein kierretään.
Jarkko Ruudun haastattelulle
"Olin vähän väsyny vaihdon jälkeen"
Onpas sulla saatanan fiksu muija. Ei kestä kiittää, ota kohteliaisuus reilusti vastaan, vaikka suomalainen oletkin."Miksi tuo Niko Kapanen pelaa Venäjällä, jos se on suomalainen?"
Tuolla tyylillä pelaava ei saa jäädä jäähän makaamaan minkäänlaisen taklauksen jälkeen, oli se sitten puhdas tai sikamainen, jos ei sitten tajuttomaksi heittäydy. Surkea esitys.
Enää pitäisi tietää minkä taklauksen jälkeen Ruutu jäi maahan makaamaan.
Eli "kovanaaman" tulee jäädä maahan voivottelemaan kun vastustaja luistelee ohi ja hieman hipaisee? Saranapolvelta tuo toki onnistuu ja on nähty lukuisat kerrat matseissa. Minäkin toki nauran Ruudulle, kuten ketjun aiheeseen sopii.Ruutu pelaa just niinkuin sen pitää.
Eli "kovanaaman" tulee jäädä maahan voivottelemaan kun vastustaja luistelee ohi ja hieman hipaisee? Saranapolvelta tuo toki onnistuu ja on nähty lukuisat kerrat matseissa. Minäkin toki nauran Ruudulle, kuten ketjun aiheeseen sopii.
Niin. Mä nauran Tsekeille jotka tuohon miinaan menevät.