Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 506
  • 50 455

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Naurattaa välillä moderaattorien touhut. Veinikretskin pelikiellon pituus on naurettava. Että kerralla mäjäyttivät "vain" neljä kuukautta. Joo-o.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Holocaust kirjoitti:
Naurattaa välillä moderaattorien touhut. Veinikretskin pelikiellon pituus on naurettava. Että kerralla mäjäyttivät "vain" neljä kuukautta. Joo-o.


Sama vika. Itse en ole palstaa seurannut kuin reilu vuoden verran, mutta täytyy sanoa, että mielestäni veini on ollut erittäin piristävä poikkeus varsinkin juuri vapaan keskustelun puolella.

Ketähän lie kussut silmään kommenteillaan että piti noin pitkä pelikielto? Ei pysty ymmärtämään.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselen juuri KISSin Japanin keikkaa vuodelta 2001 ja lavalla KISS-valojen välissä on valotaulu, jossa luki yhdessä vaiheessa "We love you". Häpesin bändin puolesta, oli se niin kornia, mutta nyt naurattaa. Jos siinä olisi lukenut vaikka "We love your money", niin se olisi ollut todella rehellistä meininkiä ja taas yksi syy lisää pitää tästä bändistä enemmän.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harva kirjoittaja Jatkoajassa on teksteillään saanut rukattua sääntöjä uusiksi. no nyt on sitten sekin nähty, kun täsmäpommi tipahti kohdalleen. Hieman hymyilyttää kieltämättä moinen oveluus.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nauran skientologialle. Tuli katsottua South Parkin kohua herättänyt skientologiaa tölvivä jakso ja sen jälkeen tutustuin porukan uskomuksiin vähän tarkemmin Wikipedian* välityksellä. Tarina Xenusta on kyllä viihdettä parhaimmillaan. Ja on huomattava että tämän tarinan kuulee virallisesti vasta kun on saavuttanut skientologikirkon kolmannen tason eli toisin sanoen syytänyt riittävästi rahaa siihen suuntaan.

* Linkki vie englanninkieliseen tarinaan, suomenkieliseen pääsee sieltä vasemmasta reunasta jos englanti ei taivu, mutta englanninkielisellä sivulla on paljon enemmän tarinaa.
 

Cube

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Harva kirjoittaja Jatkoajassa on teksteillään saanut rukattua sääntöjä uusiksi. no nyt on sitten sekin nähty, kun täsmäpommi tipahti kohdalleen. Hieman hymyilyttää kieltämättä moinen oveluus.
TOJ? Vai ketä tässä haetaan?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jukka Keskisalon onnitteluketjusta bongasin...

siffa kirjoitti:
Vielä erikoisonnittelut hannes_ko:lle, joka on täällä JA:ssa jaksanut pitää yleisurheilun puolta kovastakin arvostelusta huolimatta.

Saakohan Sporde Sporttila tälläisiä viestejä kännykkäänsä? : )

Erikoisonnittelut hannes_ko:lle... ei hyvää päivää sentään teidän kanssa. Niin sama kaverihan on riemuinnut myös saksalaisten voitoista, kertonee mitä?
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vincent kirjoitti:

Epätodellista kuraa. David Hasseldorffi on kyllä kaikkien dorkien isä, äiti, sisko, veli ja kaikki muutkin sukulaiset. Ilmeisesti juonut aivonsa niin pihalle ettei ole enää pienintäkään hajua mitä tekee.

Jos toi oli tehty vitsiksi niin sitten ymmärrän vähän paremmin, mutta pahoin pelkään että ei...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Castillo kirjoitti:
Aivan loistava kappale ja paras musiikkivideo!

Jumaleisson. The Hoff rulettaa! Kaveri on kerrankin tehnyt biisin huumorilla ja se toimii.

Avo-KITT, jossa ratti oikealla puolella.... hmm...
 
K

kiwipilot

Tämä oli aika hauska:

hannes_ko kirjoitti:
Niin, hyvältä tuntuu. Olli-Pekka Karjalainen on saanut sen verran paljon asiatonta ja asiantuntematonta (eihän se edes ole sana!) kritiikkiä, että ihan oikeasti on tullut välillä suututtua koko kansaan. Kovin harva tässä maassa voi iloita OP:n hopeasta ilman pientä pistoa sydämessä. Hopeailoni kaksinkertaistaa se, että itse valitsin aikoinaan positiivisuuden. Minä en kertakaikkiaan näe mitään järkevää syytä heittää lokaa silloin, kun huippulahjakas urheilija käy kasvukipuja läpi. Olli-Pekkaa on rankaistu siitä, että hän on ollut liian hyvä. Vuosikymmenen ajan on ollut selvää, että OP on poikkeuksellinen moukarilahjakkuus. Kaikki urheilua seuraavat kuitenkin tietävät, miten hankalaa on kasvaa voittajaksi. Kun laji lisäksi on vanhojen kääpien moukari, niin oppirahojen maksaminen ei koskaan ole ihme.

Jännäähän tässä OP:n tapauksessa on se, että kun yleensä moukarissa 26-vuotiaana noustaan kolkuttelemaan huipun tuntumaa, niin OP:lla on nyt jo alkamassa "toinen ura." Veikkaan, että seuraavan 10 vuoden aikana OP moukaroi 5-6 arvokisamitalia, joista 2-3 kultaista. Kerran tai kahdesti OP jää karsintaan, sillä se on moukarinheittoa se. Tietenkin vakava loukkaantuminen voi estää tämän skenaarion, mutta lähtökohta on tämä.

Jos olisin ilkeä ihminen, niin nostaisin nyt ylös ketjut Pariisin MM-kisoista tai Ateenan olympialaisista. Sieltä voi kyllä itse kukin käydä lukemassa asiattomuuksia, ja havaita miten raadollinen tämä maailma on. Eikä Jatkoaika todellakaan ole pahin paikka. Tässä olisi oiva sauma itsetutkiskelulle monellakin jampalla, mutta eiköhän harva siihen ryhdy. Huudetaan vaan kalja kourassa "OP on 'keleen kova äijä!" ja niinhän se on, voinpa huutaa itsekin. Mutta voinpa tehdä sen täydestä sydämestä ja hyvillä mielin.

Kiitos OP.

Taitaa tulla suoraan sydämestä.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
HCM kirjoitti:
Niin sama kaverihan on riemuinnut myös saksalaisten voitoista, kertonee mitä?

No kerro nyt mitä se kertoo?

Ja mistähän se kertoo, HCM, että sen jälkeen kun sun viesteistäsi korjattiin muutama ilmiselvä väärä tieto, joihin olit perustanut vahvat mielipiteesi, niin olet sen jälkeen jo useammassa ketjussa möksännyt ja, anteeksi, sallikaa kulunut ilmaus, itkenyt asiasta.

Ehkä sitä karriääriä palstalla kannattaa tehdä enemmän laadun kuin melun kautta, HCM.
 
Viimeksi muokattu:
Salatut elämät palaa kesätauolta ja kertausosiossa on oikein kuva siitä, kun Ulla Taalasmaata esittävä hoikka stuntmies lentää auton yli ponttoonit lahkeissa. Vielä kun joku selittäisi, minkä takia tätä paskasarjaa tulee vaan katsottua vuodesta toiseen.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Jeihki kirjoitti:
Sama vika. Itse en ole palstaa seurannut kuin reilu vuoden verran, mutta täytyy sanoa, että mielestäni veini on ollut erittäin piristävä poikkeus varsinkin juuri vapaan keskustelun puolella.

Ketähän lie kussut silmään kommenteillaan että piti noin pitkä pelikielto? Ei pysty ymmärtämään.

Voisi epäillä että veini on liipaissut jonkun moden muijaa, mutta se lienee mahdotonta. Ei siksi etteikö veiniltä onnistuisi vaan siksi että epäilen että modeilla tuskin naisia on.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
hannes_ko kirjoitti:
No kerro nyt mitä se kertoo?

Ja mistähän se kertoo, HCM, että sen jälkeen kun sun viesteistäsi korjattiin muutama ilmiselvä väärä tieto, joihin olit perustanut vahvat mielipiteesi, niin olet sen jälkeen jo useammassa ketjussa möksännyt ja, anteeksi, sallikaa kulunut ilmaus, itkenyt asiasta.

Ehkä sitä karriääriä palstalla kannattaa tehdä enemmän laadun kuin melun kautta, HCM.

Ja edellä oleva viesti on muuten 100 % off topic...

Ja jotta en syyllistyisi samaan, minä nauran juuri nyt tuolle : )

Niin ja en minä itke. Vihaan täydestä sydämestäni vaan ihmisiä jotka eivät pysty antamaan kritiikkiä missään tilanteessa suosikkilajistaan / -urheilijastaan / -joukkueestaan vaikka siihen olisi aihettakin. Kyllä, minäkin olen kritisoinnut Jarkko Niemistä, lue vaikka ketju 2006. Kotimaisen urheilun pahin ongelma on juuri hannes_kon tapainen hyssyttely, "eihän sitä nyt kehtaa moittia kun ei sitä itsekään osaa nuinkin vaikeaa lajia yhtään". Ja iltapäivälehdet ovat suuria perkeleitä kun jakavat leijonia ja lampaita, menisivät nyt perkele itse toimittajat kokeilemaan! Only in Finland.

EDIT = Kun luin edelliseltä sivulta tuon vuodatuksesi OP'sta, pakko kysyä - urheilija joka on toistamiseen epäonnistunut arvokisoissa, vaikka kykyjä on ollut ja rahaakin mieheen sijoitettu aika lailla, eikö mielestäsi ihmiset saisi kritisoida tuollaista urheilijaa? Sitten kun pitkän puurtamisen jälkeen urheilija saavuttaa arvokisamitalin, arvostelijat eivät saisi tuntea samanlaista onnen tunnetta mitä hannes_kon tapaiset fanaatikot? Saman kaavan mukaan minä en saisi juhlia ensi keväänä Kiekko-Vantaan Mestis-mestaruutta, olenhan antanut voimakasta kritiikkiä viime kausina. Niin ja tarkennetaan vielä sen verran, että itse en tuntenut minkään asteen hyvän olon tunnetta OP'n mitalista. Yksilöurheilulajeissa minulle on aivan sama mitä maata urheilija edustaa, persoona ratkaisee. OP, Mikael Ingberg, Paula Tarvainen, Kimi Räikkönen - vaikka joku näistä menestyy, en ala vetistelemään onnen kyyneleitä siksi että he edustavat Suomea. En voi sietää kyseisiä urheilijoita ihmisinä, siksi minulla on yksi ja sama miten he menestyvät.
 
Viimeksi muokattu:

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
HCM kirjoitti:
Niin ja en minä itke. Vihaan täydestä sydämestäni vaan ihmisiä jotka eivät pysty antamaan kritiikkiä missään tilanteessa suosikkilajistaan / -urheilijastaan / -joukkueestaan vaikka siihen olisi aihettakin.

Milloin minä kritiikistä olen hermostunut? Asiattomasta panettelusta kyllä.

Ja erityisesti siitä, että sinä kyllä huudat ja meuhkaat, mutta koskaan sinulla ei ole mitään, mihin asiasi perustaa. Vedit alunperin herneet nenään, kun sinun viesteistäsi korjattiin faktat kuntoon. (Enkä edes ollut minä, joka korjasin.) Kun sinulla kerran on aikaa minun viestejäni seurata, niin käypä läpi yleisurheilua koskevat viestit. Esimerkiksi OP Karjalaisen suorituksia olen kritisoinut. En muistaakseni miestä itseään, tai sortunut pilkkaan. Ja lue vaikka EM-ketjusta mietteitäni suomalaisten ottelijoiden valmentamisesta. Eikö se muka ole kritiikkiä? Lue, pliis, ettei tarvitse luulla.

Etkö sinä HCM todella näe eroa perustellun kritiikin ja pilkan välillä?

Mitä eroa näillä virkkeillä on:

"Hohoo, Velli-Pekka Kurjalainen, enpä mitään odottanutkaan, täyttä ripulipaskaa koko mies."

ja

"Heikko karsintaesitys Karjalaiselta. Jos aamukarsintojen tietää tuottavan vaikeuksia, niin kannattaisi sitten panostaa heräämiseen ja valmistautumiseen. Ja se yliyrittäminen pois, karsintaraja menee perusuorituksella, ei sitä lekaa katsomoon tarvitse lennättää."

Jos et osaa sanoa, niin olet varmasti kaamea ihminen seuramiehenä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Shandon Brenahan kirjoitti:
1. Pelaajat oppivat kiekko katsomoon-säännön ja kiekot pysyvät 100 %:sti kaukalossa.

2. Sm-liiga tästä vittuuntuneena keksii, että kohottaminen kielletään kokonaan.

Tuo SB:n kommentti ennustuksetketjussa aiheutti ääneen nauramista, saattaa mennä hieman krapulankin piikkiin, mutta siltin, hyvä heitto.
 

Redbull

Jäsen
Ennen Malkinin loikkausta:
Mr.Penguin kirjoitti:
Noh, eipä tämä mikään yllätys ole. Pysyköön Malkin Venäjällä, täysin munaton pelle. Saisi Shero vaihtaa vittuun koko jätkän. Jotkut hauskat "kiekkonerot" ovat kerenneet ylistää Malkkinia jo paremmaksi kuin Crosbya, mutta kyllähän nuo venäläiset diivat tietää... pelaavat silloin kun huvittavat ja jossain vaiheessa uraa rahasta tulee se kaikista tärkein asia. Nytkin nämä managerisekoilut ja Venäjällä pysymiset kyllä kertovat että aivan kaikki ei ole Evgenillä kotona.
Jälkeen:
Mr. Penguin kirjoitti:
Kyllä Malkin aikamoinen sankari on kun uskalsi lähteä moisesta sontaläjästä nimeltä Venäjä kaikesta mahdollisesta juonittelusta/pelotelusta huolimatta.

Tervetuloa Pittsburghiin, Evgeni Malkin! \o/
 

Kyle

Jäsen
Redbull kirjoitti:
Ennen Malkinin loikkausta:

Jälkeen:

Itse olin muuten juuri kiinnittänyt samaan huomion ja heti piti tulla katsomaan onko asia jo täällä mainittu, viestit ovat kuuden päivän sisällä toisistaan lähetettyjä.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Punalippu kirjoitti:
Eiköhän suuri johtajamme ja kaikkien aikojen kalamies, jonka pyyntimenetelmistä, sekä saalista kalastajat iltanuotiolla silmät ihailusta suurina kertovat legendaarisia tarinoita, kaappaa sieltä sameista vesistä, joissa muut eivät uskalla kalastaa jonkun pienpelien erikoismiehen ennen kauden alkua.

Kyllä se oli hyvä että Pentti näytti kaapin paikan ahneille ja katalille pelaajille, ei tuohon rosteriin oliskaan Häppölät ja Hirsovitsit mahtuneet. Ovatko nyt pelaajat ovat oppineet kuka määrää ja osaa penniä venyttää oikeassa paikassa?

Se on niin että palettia pyörittää suvereenisti sekä sujuvasti Suomessa, että maailmalla kaikkien aikojen peli-ja kalamies Pentti M.

Tämän jälkeen:
Kyynikko kirjoitti:
Suo anteeksi, mutta kirjoituksesi oli kuin Neuvostiliitosta ja miten siellä ylistettiin isä aurinkoista, Josif Stalinia. Ettet vaan ole itse Pentti?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Routaisen sydämen viimeöiselle analyysille Nordic trophy -ketjussa. Ihan älytöntä settiä, mutta taattua RS-laatua.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ensin se mykisti ja sitten se nauratti. Eikö herra arpinaamalle riitä mikään? Kyseinen henkilö on omien sanojensa mukaan mr. Jatkoaika ja jota Suomen jääkiekkoliitto pelkää. Uusin pläjäys löytyy Jatkoajan leffakerho-ketjusta. Kyseinen arpinaama uhoaa kaappavansa omalla elokuvakäsikirjoituksella Hollywoodin! Veretseisauttavan elokuvakäsiksen aihetta ei arpinaama paljasta - pelkää, että joku varastaa sen. Vapise Mika Valtari!
Mahtavaa tykitystä! Jos kyseinen mr.scarface on tosissaan, niin ehkä kyseinen henkilö kärsiin suuruudenhulludesta...

LOL

Se parhaiten nauraa, jolla on voimakkain lääkitys - kait.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Holocaust kirjoitti:
Veretseisauttavan elokuvakäsiksen aihetta ei arpinaama paljasta - pelkää, että joku varastaa sen.
Elokuvan nimi ei ole vaikea arvata: Mr Scarface vs Mr Scarface, The Chickenfight.

EDIT: Arpinaaman tuotanto tänään on oikeastaan huikea. Lukekaa kaikki tänään kirjoitetut viesti, mykistävää. Taitaa kyllä lääkitys olla hieman liian voimakas.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös