Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Aika samanmoisia ajatuksia täälläkin ja täytyy myöntää, että yllättäen on minullekin käynyt niin, että kanavasurffailu torstaisin on viime aikoina loppunut siihen, kun olen sattumoisin tuon Satuhäät-ohjelman kohdalle hetkeksi pysähtynyt. Siis aivan hulvatonta komiikkaa, kun osaa tietyllä asenteella tuota katsoa. Itselläni ei kyllä pokka pitäisi, jos oma mahdollinen eukkoni lusikka suussa, ja lusikan päässä tennispallo, kävelisi pitkin pihaa ja olisi muutenkin muka niin tosissaan sen suhteen, että luodaan sukujen edessä (mahdollisesti) uusi varallisuusoikeudellinen sopimus. Ehkäpä se naurun luominen on tarkoituskin mutta itse kyllä lähtisin toisenlaisen pelikirjan mukaan tuota hommaa rakentamaan.Muutenkin tulee ihan fiilis jostain "uskovaisten" juhlista. Ei paljon näy oman ikäistä sakkia tuolla. Itse olisin luultavasti lähtenyt noista kemuista jo hyvissä ajoin.
Nämä kaksi edellistä jaksoa ovat olleet melkein parasta huumoria televisiossa tällä hetkellä. Olen sarjan fani.
Siis suoraan sanottuna, en ole vuosiin nauranut niin paljon kuin tänään tuota Satuhäät-ohjelmaa katsoessani. Suosittelen!