Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 727
  • 50 390

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Alistajiahan on ollut joskus kirjapainoissa töissä, eli ihan oikea ammatti on kyseessä hauskasta nimestään huolimatta.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Iltasanomien uutiselle, jossa kerrotaan naisesta, joko on teetättänyt itselleen maailman suurimmat rinnat. Edellinen ennätyksen haltija, rintansa jo pienentänyt, kertoo näin:

"Päädyin siihen pisteeseen, että en pystynyt istumaan, koska polveni eivät taipuneet. En saanut käsiäni yhteen. Lisäksi minulla oli ongelmia aivoissa, keuhkoissa ja sydämessä."

Kyllä pitää tosiaan olla ongelmia aivoissa, jos rinnat alkaa olemaan kymmenen kertaa vesimelonin kokoisia...
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Ilta-sanomissa oli tietenkin suuri juttu Karpelan raskaudesta.

Joutui nauramaan ääneen kun vieressä oli pääkirjoitus otsikolla, "Porsaanreikä Tukkoon".

Tokihan tuon kaikki yhdistää..
 

J.Petke

Jäsen
Nauran kakkosen Satuhäät-ohjelman akalle ja sen "miehelle". Siinä on miehellä edessä varmasti antoisa monitoimikoneen rooli. Akka on semmonen kotihirviö ettei oo toista.

Juu ja katselen tätä ihan vapaaehtoisesti.
 

J.Petke

Jäsen
Mites tuo mutsi? Ei vittu mikä eukko.

Muutenkin tulee ihan fiilis jostain "uskovaisten" juhlista. Ei paljon näy oman ikäistä sakkia tuolla. Itse olisin luultavasti lähtenyt noista kemuista jo hyvissä ajoin.

Nämä kaksi edellistä jaksoa ovat olleet melkein parasta huumoria televisiossa tällä hetkellä. Olen sarjan fani.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Nauran kakkosen Satuhäät-ohjelman akalle ja sen "miehelle". Siinä on miehellä edessä varmasti antoisa monitoimikoneen rooli. Akka on semmonen kotihirviö ettei oo toista.

Juu ja katselen tätä ihan vapaaehtoisesti.

Oli kyllä äitiinsä tullut. Anoppi pääsi pätemään vielä juhlissa, loppuilta oli varmaan sensuroitu ihan hyvästä syystä. Hyvää loppuelämää vaan ihan leppoisen oloiselle miehelle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muutenkin tulee ihan fiilis jostain "uskovaisten" juhlista. Ei paljon näy oman ikäistä sakkia tuolla. Itse olisin luultavasti lähtenyt noista kemuista jo hyvissä ajoin.

Nämä kaksi edellistä jaksoa ovat olleet melkein parasta huumoria televisiossa tällä hetkellä. Olen sarjan fani.
Aika samanmoisia ajatuksia täälläkin ja täytyy myöntää, että yllättäen on minullekin käynyt niin, että kanavasurffailu torstaisin on viime aikoina loppunut siihen, kun olen sattumoisin tuon Satuhäät-ohjelman kohdalle hetkeksi pysähtynyt. Siis aivan hulvatonta komiikkaa, kun osaa tietyllä asenteella tuota katsoa. Itselläni ei kyllä pokka pitäisi, jos oma mahdollinen eukkoni lusikka suussa, ja lusikan päässä tennispallo, kävelisi pitkin pihaa ja olisi muutenkin muka niin tosissaan sen suhteen, että luodaan sukujen edessä (mahdollisesti) uusi varallisuusoikeudellinen sopimus. Ehkäpä se naurun luominen on tarkoituskin mutta itse kyllä lähtisin toisenlaisen pelikirjan mukaan tuota hommaa rakentamaan.

Siis suoraan sanottuna, en ole vuosiin nauranut niin paljon kuin tänään tuota Satuhäät-ohjelmaa katsoessani. Suosittelen!
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Nauran tolle painijapellelle, joka Huomenta suomessa huutaa :D

Samaa nauroin kanssa. Kuka vittu se muuten oli? Kaverilla oli kyllä sekottunut muutama siideri kaljakoriin, sen verran sekaisin oli. Olihan muuten hanttawilmakrauseschl.....ski taas laittanut itsensä nätiksi, onneksi ei ollut aamuheijaria, kun olisin muuten myöhästynyt töistä.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Uuno Turhapuro, Pekka Puupää, Pekka Töpöhäntä... Nojoo ei mitään ihan kymppejä valintoja maskiin, mutta Turusta taas kajahtaa. Salakilla tepsin hierojien naamat maskilla. Aikamoista.

Niin kaikillahan pitäisi tietenkin olla maskissa joku "sata salamaa iskee tulta ja koko elämä räjähtää" -tyylinen maalaus joka ois siis niin cool.

Nauran sille, kun brittien laivastossa on sellainen arvo kuin able seaman, niin onko siitä pykälää alemmat sitten unable seamaneja... "unable seaman, ladatkaa kanuuna! - yyyöööääääeeeee ei kykene"
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Äidille ja tyttärelle jotka Iltalehden liitteessä kertovat miten antavat suurimman osan vapaa-ajastaan varusmiehille. Kyseessä siis Soden "tädit". Ei olisi kyllä työpaikka johon ensimmäisenä haluaisin tyttäreni (jos sellainen olisi) menevän töihin. Onhan se tietty tärkeää duunia pitää varusmiehien mielialaa yllä, mutta kuitenkin.
 
Lahdessa tänä viikonloppuna järjestettävän Frostbite-hevimetallifestivaalin tapahtumille.

Tilanteen etenemisestä ja aiemmin tapahtuneesta voi lukea täältä. Vahvaa näyttöä alusta lähtien, mutta kunnon herkut löytyvät kymmenennen sivun tienoilta eteenpäin.

Noh, pääasia että on bileet käynnissä.
 
K

kiwipilot

Timo T.A Mikkoselle ja tiukalle avautumiselle 7-päivää -lehden nettitv:ssä. Mies on täynnä itseään kuin pieni koira paskaa. "Minä, minä, minä..."
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Äidille ja tyttärelle jotka Iltalehden liitteessä kertovat miten antavat suurimman osan vapaa-ajastaan varusmiehille.
Ihailtavaa omistautumista asialleen. Kuinkahan paljon kyseisillä naisilla on vapaa-aikaa? Sitä vain siis mietin että kuinkahan monta kertaa he ehtivät illassa varusmiehille antamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös