Viimeiset seitsemän ja puoli vuotta tullut naurettua nimimerkki schollille.
Vaikka scholl on ollut Jatkoajassa vasta vajaat viisi vuotta?
Minä hymähtelen schollin aktiivisuudelle
Rekisteröitymispäivä: 10.10.2003
Viestejä 14,444 (8.00 posts per day)
Viimeiset seitsemän ja puoli vuotta tullut naurettua nimimerkki schollille.
Vaikka scholl on ollut Jatkoajassa vasta vajaat viisi vuotta?
Minä hymähtelen schollin aktiivisuudelle
Rekisteröitymispäivä: 10.10.2003
Viestejä 14,444 (8.00 posts per day)
Oho.. ny otin vähän ennakkoa. Luulin, että janari kuuluu ihan alkuperäiseen kalustoon, mutta kyseessä onkin vähän tuoreempi nimimerkki. Mai pääd.
Siis kuka on tämä psychodad? Aivan huikeaa settiä ensin nämä Antti "70 pistettä" Laaksonen ja nyt räjäyttää potin IFK:n maalivahtikeskustelussa. Huikeaa settiä!
Kukkis 77 toisella foorumilla kirjoitti:Heh, sain tehtäväksi tehdä paikallisen ravitsemusliikkeen taustamusiikkijärjestelmään soittolistan yksiä bileitä varten. Teinkin. Mutta samalla ajastin sinne soimaan Panteraa maanantaisin lounasaikaan, poistin kaikki paskat biisit ja bonuksena ujutin mukaan oman versioni Radio Novan uutisista:
http://www.veriryhma.org/Biisit/Uutiset.mp3
Seuraava uutinen aiheutti kyllä repeämisen, vaikka ei saisi vaarallisille asioille nauraa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1591134
Ja miten toi kuva liitty mihinkään?
Lueskelin juuri läpi SaiPa - JYP -ketjua, ja naureskelin pitkän tovin eräiden SaiPa-fanien, etenkin Jussi77:n, teiniangsteille Jarkko "Kuningas" Immosta kohtaan.
Kuinka monta kuningasta sinulla oikein on? Ainakin Jagr ja Immonen tulee näin lähimuistista mieleen.
Immonenhan nyt varsinkin on pelkkä kuivunut oravan jätös, kuninkaasta kaukana.
En tiedä, onko ollut täällä jo, mutta tämä Nettiauto-ilmoitus sai hymähtelemään.
Ei saatana, totaalinen pudotus. :DJody Shelley
Michael Jackson
Kari Tyni
Phil Collins
Diego Maradona
... lisäksi lukematon määrä "kaikkien aikojen parhaita", "legendoja", "jumalia" jne.
Johanna Tukiainen ja playboy video. Kyllähän mä ymmärrän, että photoshoppia käytetään paljon noissa lehteenkin pääsevissä, mutta eiköhän J-Tuk vaatisi jo supertietokoneen muokkaamaan kuvia.