HAHHAA! Loistavaa ettei joku mursuviiksi läski kakaran tasolla oleva "toimitusjohtaja" pysty määräämään miten peleissä edetään ja mitä tuomitaan. Oikeus todellakin voitti ja kostona Leinosen ala-arvoiselle käytökselle toivon että Ässät paukuttaa loputkin Tapparan "diiseleistä ja kirveistä" sairastuvalle miettimään kannattiko pelata sopupeli...
Kuusela! Kuusela! Pata painaa, torilla nähdään ja vedetään ulkopaikkakuntalaisia turpaan Porin tapaan! Yeehaa!
Kato linnunluu itse kirjoittelee, no se onkin hyvä voit vaikka pitää kommunikaattoria tai läppäriä katsomossa ja kommenteerata otteluseurantaketjuun kun "diiseli ja kirves" yrittää napata Ässien läskeistä kiinni. VAi kerkeetkö sinne ollenkaan, vai sattuiko leikkaus samaan päivään. HAHAHAA.
Paras voittakoon!
Mikäs tässä naurattaa? Surullistahan tuo lähinnä on. Eka matsi taitaa olla lähes loppuunmyyty, toka ei taida ihan tupaa täyttää ja kolmas luultavasti kiinnostaa monia. Usealle urheilun suurkuluttajalle tossa olisi ollut parikin kiinnostavaa tapahtumaa tarjolla.2.10.2008 pelataan Helsingissä Jokerit-Pittsburgh, HIFK-Kärpät ja jalkapallon Honka-Racing Santander, ilmeisesti ainakin osittain samaan aikaan.
Mutta kaikki eivät mene silti maalivahdille asti. Laukausten määrä > vastapuolen maalivahdin torjunnat.Mutta jääkiekossahan ei tapana ole ohi menneitä suupaisuja laukauksiksi laskea. Kun puhutaan laukauksista tavallisesti tarkoitetaan maalia kohti ammuttuja.
Tasan 41%. Laukauksethan kerrotaan tuossa samaisessa uutisessa.
QUOTE]
Yhteensä kahden maalivahdin prosentti on tuo 41%, sillä maalissa on ollut kaksi "neitiä".
Liubomira Shosheva SOG 134, SVS 57, eli prosentti on 42.5%
Kamelia Drazheva SOG 5, SVS 0, eli prosentti 0%
Yhteensä SOG 139, SVS 57, prosentti 41%.
Mutta jääkiekossahan ei tapana ole ohi menneitä suupaisuja laukauksiksi laskea. Kun puhutaan laukauksista tavallisesti tarkoitetaan maalia kohti ammuttuja.
Minua on vituttanut jo pitkään kun jotkut itkevät ennenaikaisesta
siemensyöksystä, lyhyestä tulilangasta, nallin nopeasta palamisesta,
jne. Se on ihan turhaa paskanjauhantaa.
Ennenaikaisia siemensyöksyjä ei ole olemassakaan, vaan se tulee juuri
sillä samalla saatanan sekunnilla kun kullissa parhaalta tuntuu. Ensin
tulee minuutin verran rautanaulan vahvuista ruikulia, ja sitten
sisiliskon kokoisia ruiskauksia vähän aikaa. Ei siis ennemmin eikä
myöhemmin.
Just on time. Missä siis on ongelma?
Jokainen huolehtikoon itse orgasmeistaan, ja mitä nopeammin pati
irtoaa,sitä enemmän jää aikaa rokkiin, vittuiluun, kaljanjuontiin, ja
syömiseen, eikä tarvi läträtä sen haisevan pillun kanssa niin kauaa. Ja
jos pati lähtee jo lahkeeseen, suuhun, oksistoon, tai´rystysille, ei
tarvitse edes käydä pesemässä sitä niljakasta ahvenenkatkua pois
kullista. Ja yleensä kun heitän housut pois, nainen pilkallisesti
kysyy, kenet aion noin pienellä pippelillä tyydyttää. Hymyt hyytyvät
ilmoittaessani, että itseni ensisijaisesti, ja siihen sen koko kyllä
riittää. Vitun nymfomaanilutkavalaat. Perkele, vetelen lunttuvalaita
enää vain kakkoseen...
Miksi? Mitä olen menettänyt?
Flintstonen lämmin suhde Nielikäiseen naurattaa. Voimia muille Jokerifaneille.
Kirjoitustyylillisesti sangen jaritervomaista, Pohjan Hovin lukeneet ymmärtänevät. Huvittaa minua, näin päissäni kun olen.Ja yleensä kun heitän housut pois, nainen pilkallisesti
kysyy, kenet aion noin pienellä pippelillä tyydyttää. Hymyt hyytyvät
ilmoittaessani, että itseni ensisijaisesti, ja siihen sen koko kyllä
riittää.
MTV3 kirjoitti:Hamilton nälvii Räikköstä Span tapahtumista
McLarenin Lewis Hamilton piikittelee kovin sanoin Ferrarin Kimi Räikköstä Span radalla ajetun Belgian GP:n tapahtumista.
Hamiltonin mielestä Räikkönen jarrutti liian aikaisin pääsuoran päässä toiseksi viimeisellä kierroksella tilanteessa, jossa Hamilton ohitti suomalaisen sateen kastelemalla radalla.
- Jos rohkeus ei riitä jarruttamaan myöhään, niin se on hänen ongelmansa, Hamilton nälvi Räikköstä.
- Tuollaisissa tilanteissa kuljettaja pystyy tuntemaan pidon ja viemään auton lähemmäs äärirajaa. Tiedän olevani hyvä sellaisissa olosuhteissa. Tunsin pidon häntä paremmin. Tiesin, mistä pitää ajaa. Ajoin eri paikoista kuin hän ja löysin pitoa, Hamilton jatkoi.
Belgian GP:n tuomariston mielestä Hamilton onnistui ohituksessaan, koska oli saanut etua oikaisemalla edellisen shikaanin. Hamilton sai oikaisustaan kisan jälkeen 25 sekunnin aikarangaistuksen.
(MTV3-AFP)