Oho, jopas oli huonoa suomea. Luulisi, että jaksaisi hieman panostaa, kun noinkin virallisen kanavan kautta etsii työvoimaa. Toki jos ei osaa, niin minkäs sille voi. Ei voi kauhalla pyytää, jos on lusikalla annettu.Haluatko turhaksi julkkikseksi?
Ilmoittaudu tästä!
Etenkin tämä kohta nauratti:Oho, jopas oli huonoa suomea.
Pääsijaisesti haemme showtanssijoita, mutta myös mm. erilaisiin elokuva-avustus ja videokuvaustehtäviin, mallintöihin ja pr-keikoille haemme myös ihmisiä.
Haluatko turhaksi julkkikseksi?
Ilmoittaudu tästä!
Joo, eihän neljän kultamitalin pankinjohtaja voi olla pätevä jääkiekkojoukkueen toimitusjohtajana. Toista se on Espoossa, jossa päävalmentajan paikkaan vaaditaan possukoulun suorittaminen.Uusi toimitusjohtaja aivan verrattavissa siihen kun Waltteri Immonen sai näyttöpaikan Jokereiden päävalmentajana, kultainen 90-luku painaa kovasti näissä valinnoissa.
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta taisipa possu valmentaa joukkueensa jatkoon vaikka vastassa oli kanadalainen ammattimies.Toista se on Espoossa, jossa päävalmentajan paikkaan vaaditaan possukoulun suorittaminen.
Eihän toi horo osaa edes äidinkieltään kirjoittaa.
Säälittävä eukko.
Suomessa Kiss on vieraillut viidesti. Kerran jopa Oulussa.
Nauran tälle --> http://www.youtube.com/watch?v=g2cT5J0gxeU
En tiennytkään että Memorial Cupin pytty oli Made in Hong Kong laatua ..
"Viestirykmentin luutnantti kertoi todistajana, että perinne oli hänelle tuntematon."
Minua nauratti paljon enemmän taas tämä:Oikeus: "Mopon käynnistäminen" on simputusta.
Itse tuolle yhdelle monista helvetin typeristä "perinteistä" en naureskele. Lapsellista paskaa, mutta sitähän tuo "miesten koulu" on. Seuraava kohta kuitenkin vähän nauratti:
Ylex:llä on haastattelussa venäläiset Euroviisu-voittajat ja ketäs muuta niiden puhe muistuttais kuin herra Boratia... Tervetullut kevennys tähän työpäivän lomaan...