Se on klo 2.15 Suomen aikaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa?Kerro äkkiä millon se sitten on, kun juuri ajattelin mennä hetkeksi nukkumaan, että jaksaisi sitten yöllä pysyä hereillä. Jos sitä ei sittenkään pelata Suomen aikaa yöllä.
Se on klo 2.15 Suomen aikaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa?Kerro äkkiä millon se sitten on, kun juuri ajattelin mennä hetkeksi nukkumaan, että jaksaisi sitten yöllä pysyä hereillä. Jos sitä ei sittenkään pelata Suomen aikaa yöllä.
Se on klo 2.15 Suomen aikaa. Mikä tuossa on niin vaikeaa?
"Puhutaan varmaan nyt vaan kymmenien levyjen eroista.. sadoista?" On se rankkaa, kirjastokortti vaan käyttöön.
Negativen joku hyypiö, vaikutti melkein purskahtavan itkuun heidän lättynsä hävittyä Disco Ensemblelle ja Jari Sillanpäälle jollain turhalla viikkolistalla.
Mun mielestä aivan mielettömän magee lämäri! Itse olen aina ylpeä kun saan noin tarkan lämärin aikaan, joka sitten vielä soi maalissa. Toiseen päähän kenttää vielä samanlaisia lisää!Sveitsin omalle maalille. Karmea lämäri tolpan juuresta sisään!
Mua nauratti sen toisen Negativen hyypiön (millä ne isot aurinkolasit) kertomus videon kuvaamisesta ruotsalaisessa tehdashallissa. Kuulemma oli kylmä, mutta joskus "taidetta tehdessä saa kärsiä". Sanokaa muut mitä vaan, mutta en mä nyt suostu Negativen musiikkia taiteeksi kutsumaan. Ja kärsiä jos vähän viileä on. Vitun rokkitähdet.Joo itekkin nauroin tälle. Todellinen rokkari.
Mua nauratti sen toisen Negativen hyypiön (millä ne isot aurinkolasit) kertomus videon kuvaamisesta ruotsalaisessa tehdashallissa. Kuulemma oli kylmä, mutta joskus "taidetta tehdessä saa kärsiä". Sanokaa muut mitä vaan, mutta en mä nyt suostu Negativen musiikkia taiteeksi kutsumaan. Ja kärsiä jos vähän viileä on. Vitun rokkitähdet.
d2uce kirjoitti:Sveitsin omalle maalille. Karmea lämäri tolpan juuresta sisään!
Eiliselle nelosen urheiluankkurille joka kertoi, että Suomi-Usa pelataan keskiviikon ja torstain välisenä yönä Suomen aikaa.
Tälle tuli vähän naurettua:
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200805157655477_ki.shtml
Mahtukohan kirkkosanomat jalkojen alle?
Ei saatana avaudu, mikä tässä on nauratti?
Luuli olevansa yksin Jatkoajassa kun ei kukaan muu kommentoinut Suomi-USA -peliä, vaikka sivustolla oli yöllä lähes 2000 lukijaa. Huomattuaan että on kirjoitellut väärään ketjuun hän toteaa oikeaan ketjuun:Vähän noloa täällä pitää yksin monologia, häh?
On.
Nyt alkaa olla aika retardi olo, vedin monologia tuolla toisessa otteluseurantaketjussa.
Ihmettelinkin vähän, että eikö muut jatkoaikalaiset oo todellakaan hereillä.
Hieno peli, hieno voitto. Ja täysin oikeutettu.
En ole tutustunut Disco Ensemblellen materiaaliin, mutta Disco Ensemblestä voidaan mielestäni puhua ihan samassa lauseessa vaikka Negativen kanssa. Kumpikaan yhtye ei tarjoa mitään nautintoa, niin sopivat hienosti samaan lauseeseen.Mutta ethän viitsisi puhua Disco Ensemblellestä ja Negativesta edes samassa kappaleessa, lauseesta nyt puhumattakaan, joohan?
Vittu mä en tuurilla vetele, vaan taidolla!
Monestiko on sitten kirvellyt virtsatessa?
Before Entering Your Vehicle:
-If someone looks suspicious, leave the area immediately, do not try to go to your vehicle. Contact UCPD 642-6760.
-Look around and underneath your vehicle before approaching.
-Check the back seat of your vehicle
If You Sense You Are In Trouble:
-Move away from the potential threat if possible.
Nyt nauran kyllä Matti Vanhaselle, Paula Lehtomäelle ja heidän "En tiennyt, ketkä olivat vaalirahojeni takana" kommenteille. Just joo, niin vissiin. Täytyy sanoa että näin pahasti paskaa ei ole poliitikot vähään aikaan päin namaa puhuneetkaan. Iken duunitekstari kommentit on näihin verattuna aika uskottavia... :)
Tyttö rikkoon parisuhteita "voimillaan"!!! Onkohan se voima ajeltu?