Paljonko pulssi mahtaa olla kun olen sisällä? -Matti Vanhanen
Kyllä naurattaa. Ei itsellä ole tullut tuollainen mieleen, mutta Mattihan on fiksu mies, pääministeri.
Oli muutenkin aivan mahtavaa tekstiä.
Uskomattoman sekavia viestejä kyllä osa.
Paljonko pulssi mahtaa olla kun olen sisällä? -Matti Vanhanen
Kyllä naurattaa. Ei itsellä ole tullut tuollainen mieleen, mutta Mattihan on fiksu mies, pääministeri.
Naisasiat -ketju ja Scholl. Need I say more?
Kaikkia kiinnostaa kuitenkin henkinen ja fyysinen pillu, toisilla kilpailukykyisempi, toisilla sellainen josta ei tarvitse ressata.
Naureskelen ääneen tälle Maikkarin höpöhöpötanssi-ohjelmalle. Ei tonnikeijua muistuttava juontajatyttö voitakkaan kisaa, vaikka Jorma ja Janne niin haluaisivat.
Ei ole todellista tämä avautuminen.
No Golden AWehan on aina peesaamassa schollia.Kyllä muutkin osaa, kuin Scholl:
TORSTAINA 17.04 Tiedotustilaisuus.
Faktaa on ja oli, lähteeni vain erehtyi päivämäärästä, annoin palutetta, tietenkin. Lähteitä en täällä kerro, en usko kovin monen kertovan.
Itse odotan saavani uusista nimistä tietoa jo alkuviikosta, se laitanko tiedon tänne riippuu olenko netin ääressä ja kuinka salaista tieto on(kiusaamistako?). Jostain kumman syystä en vielä tietoa ole saanut...onko jokin muuttunut...
Viime vuonna tiesin Heikkisen ja Pesosen ym. kauan ennen julkistamista mutta en silloin ollut Jatkoajan keskustelija.
Polttoriporukka unohti vaatteet pukukoppiin - vedestä etsittiin hukkunutta
15.04.2008 15:12
Oulussa Tuiran uimarannan lukitusta pukukopista 12.04.2008 löytyneidenvaatteiden alkuperä on selvinnyt.
Vaatteet olivat jääneet polttariporukkaan kuuluneelta henkilöltä pukukoppiin. Vaatteiden löytymisen yhteydessä pidettiin mahdollisena, että ne ovat uimassa olleen henkilön jäljiltäpukukopissa ja uimari on mahdollisesti hukkunut.
Vaatteiden lyödyttyä pukukopista, mahdollista hukkunutta etsittiin vedestä.
Vaatteet unohtanut henkiklö pahoittelee tapahtunutta.
IS
Sisko on lähdössä tässä kohtapuoliin Amerikkaan hiukan pidemmäksi aikaa. Enpä ole aikaisemmin tullut ajatelleeksi, että siellä oikeasti kysyttäisiin tällaisiä:
Lainaus:
Do you seek to enter the United States to engage in export control violations, subversive or terrorist activities, or any other unlawful purpose? Are you a member or representative of a terrorist organization as currently designated by the U.S. Secretary of State? Have you ever participated in persecutions directed by the Nazi government of Germany; or have you ever participated in genocide?
Uutisia eläinmaailmasta: Oulussa aasit ovat tehneet Matti Alatalolle 1+1 vuoden sopimuksen Kärppiin.
Vanha fakta: viritys onnistui, jos teho ei pudonnut nimeksikään. Viilatut satulat jne.Poliisi pinkoi viritetyn mopon kiinni Hirvensalmella. No ei ollut sitten virittely vissiin ihan nappiin mennyt.
Poliisi pinkoi viritetyn mopon kiinni Hirvensalmella. No ei ollut sitten virittely vissiin ihan nappiin mennyt.
- Minulla on ollut Facebookissa 1180 kaveria, joista suurin osa niin sanottua fanijoukkoa, Kataja sanoo.