Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 264
  • 50 366

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
uusimmalle iltatytölle..

http://www.iltalehti.fi/iltatytto/

ei tällä neidillä taida vintillä ihan kaikki komerot olla lämpimänä..

Naikkonen on päättänyt tosissaan päässtä "julkisuuteen":

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200803067353665_uu.shtml

Toivottavasti tuota "kaunotarta" ei tarvitse koskaan nähdä missään tv-ohjelmassa. Tosin luulen vaan, että sekin aika on jo käsillä, kun hänet jostain reality-sarjasta löytää.

Ei sillä Kanervalla näköjään ole mitään tasovaatimuksia.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Voisin melkein lyödä vetoa että ko. pyrkyri työntää itsensä johonkin reality-ohjelmaan, vähintään johonkin B-luokan keskusteluohjelmaan tyyliin G-piste.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Iltapulu kirjoitti:
En tässä vaiheessa voi kommentoida sitä millään tavalla, glamourmalli totesi lyhyesti

Glamourmalli. Voi vittu.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kulkukoirakeskustelu ei vaikuta enää vetävän surulliseksi tai hiljaiseksi vaan pikemminkin kiivaaksi taisteluksi ihmisiä ja USA:ta vastaan, jossa edes huutomerkkejä ei säästellä. Myös metsästys on taas laitonta ja turhaa.

Ymmärtäähän sen, tämä kyseinen olento nimittäin osaa jopa nuolla omia Cassejaan.

~SIEG HEIL!!!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Yllättävää, että sinä fiksuna jamppana et näe tuon teon taakse.

Turhautuminen se on syynä ylilyönteihin joka paikassa. Milloin syynä maailmankaikkeuden suurimmat voimat, milloin pelkkä tyhmyys. My name is Lucifer, please take my hand.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Niin, jotkut purkavat turhautumisensa pleikkaan, säkkiin, painoihin tai vaikkapa kielten opiskeluun, joku tappaa. Mutta joo, saa olla koko aihe minun puolestani. Ainakin tässä ketjussa.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Kiekkokeskisuomalainen kyykyttää Iltapulua!

"Juttusarjan muotohan on muuten jossain määrin varastettu ”Kolmen pointin journalismia” viljelevältä Ilta-Sanomilta. Lukijoittemme onneksi Kiekko-Keskisuomalainen kuitenkin kyykyttää kilpailijansa sillä yhdellä lisäpointilla."

Koko juttu: http://www.ksml.fi/kiekko/uutiset/neljä-pointtia:-risto-dufva(86523).ece
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Viikon vanha, mutta uutisissa jotain puhuivat siitä virolaisesta vankikarkurista joka otti sitten kirjaimellisesti, vai lie ollut kielimuurista kysymys kun hän pakeni karkauspäivänä vankilasta.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Orman Mollis kirjoitti:
...miten sekaannutaan seksuaalisesti polkupyörään?!?

Iltalehti uutisoi aiheesta aikanaan: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml
Ei tainnut lieventää asiaa että kyseessä oli oma polkupyörä.

Onkohan kyseessä taas se samainen kaveri joka aiemmin antoi rakkauttaan polkupyörälle?!? Nyt kohteena lyhtypylväs..

Tulee mieleen se Kummeli-sketsi, missä Mauno Ahonen kertoi miehen harrastaneen sukupuoliyhdyntää navetan keskipilarin kanssa..
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Itänaapurin kiekkojoukkueen kannattajien tunteiden vuoristoradalle. Länki-Lundellin kanssa ei koskaan ole tylsää...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hifk-radion selostaja-kommentaattorikaksikolle. Huikeaa settiä Linkulta ja Hakilta. Mitä niille tarjoillaan?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitens tuo meidän oma kuninkaamme on pelaillut Ipassa? Monesko puolustaja pakkihierarkiassa? Viime aikoina kerännyt ihan kelpo pisteetkin ja uhoa riittää.(iloinen hymiö)
Meidän oma kuningas? Hehheee! Jopa varhaisnuoriin suippoihin on parin vuoden takainen aivopesu uponnut tehokkaasti. Uskokaa nyt jo, että aika entinen ei koskaan enää palaa..
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
My name is Lucifer, please take my hand.
Ihminen joka siteeraa tätä biisiä saa ainakin minulta myhäilevän nyökkäyksen.

Ai niin: nykytrendin mukaan pitäisi varmaan kirjoittaa saa ainakin itseltä...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihminen joka siteeraa tätä biisiä saa ainakin minulta myhäilevän nyökkäyksen.

Eräs ikimuistoisimpia, tyylikkäimpiä, cooleimpia lausahduksia musiikin historiassa.

Äkkiseltään tulee mieleen vertaisia vain...

"And he walked on down the hall."

"Hey Mama! Look at me.
I'm on my way to the promised land."


"Cause a month on the road and I'll be eating from your hand"

"All the wrong I've done
You can deliver me, Lord
I only wanted to have some fun."


"Have you seen Junior's grades?"

"I'm hot, and when I'm not, I'm cold as ice."

"We don't get fooled again"

Siitä vain tunnistelemaan. Jos joku ei tunnista jotain, menkää huomenna levykauppaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"I'm hot, and when I'm not, I'm cold as ice."
Tästä tulee hakematta mieleen, että

she had a face of an angel
smiling with sin
the body of Venus with arms



Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, ja jos mietitään parasta avauslausetta biisiin, niin

25 whores in a room next door

on aika vahvoilla.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Q jaksaa naurattaa koomisilla jutuillaan kerta toisen jälkeen... Nyt on kuulemma Kaiffari Kaikkonen tekemässä ensi kaudeksi paluuta. Viimeksi kaveri pelaillut 2003-2004 kaudella.

Varmaan loundgessa käynyt Kaikkosen kanssa juttelemassa
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Eräs ikimuistoisimpia, tyylikkäimpiä, cooleimpia lausahduksia musiikin historiassa.

"Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee, mutta käypää rahaa jos poltetaan, se ajatus kyllä häiritsee."

Tähän olis voinut laittaa vaikka koko biisin, on se niin hyvä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itse nauran
Ihan itse? Et toisia puolestasi laita nauramaan?

Minä nauran, edelleen, ihmisten pakkomielteelle korvata "minä" sanalla "itse".

Taidan olla yhden miehen ristiretkellä tässä. Ihan itse.



Edit. Mikä vittu tässä on kun tätä ei tajuta? Itse EI ole synonyymi sanalle minä. Ette kai te rakkaanne korvaan kuiski, että "itse rakastan sinua".

Itse tarkoittaa ilman apua, omatoimisesti. Jos joka lauseessa joutuu korostamaan, että ihan itse ilman apua juon maitoa tässä, niin huonosti menee.
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onkohan kyseessä taas se samainen kaveri joka aiemmin antoi rakkauttaan polkupyörälle?!? Nyt kohteena lyhtypylväs..

Tapahtuu tätä kotisuomessakin.

Kaverini kertoi tyypistä joka raiskaa autojen pakoputkia Porin Anttilan parkkihallissa. Useamman kerran ovat vartijat joutuneet viemään miehen pois sieltä hallista ja poliisitkin ovat häntä sieltä kuskanneet. Jostain syystä, en halua autoani sinne enää viedä.

Auto ei tykkää, että sitä raiskataan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös