Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 524
  • 50 365

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Ex-tyttöystävän karaoke-video MTV3:n Huumassa pisti kyllä naurattamaan toden teolla.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tutzban täydelliselle blackoutille sekalaisten kysymysten ketjussa.
Sattuuhan sitä itse kullekin mutta jatkoaika antaa aina vastauksen;)
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Vantaan energian tuoreimmassa asiakaslehdessä oli tehty galluppia "Miten sinä olet osallistunut ilmastotalkoisiin?". Yksi vastaajista kertoo käyttävänsä joulkista liikennettä ja kotona energiansäästölamppuja. Ei tässä vielä mitään hauskaa, mutta kun tämä vastaaja sattuu olemaan Kristian Vieri Vantaalta. Oli kaveri sitten oikeasti Vieri tai ei, niin nauru pääsi silti. Ei se ainakaan Bobolta näyttänyt.
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200803047339044_hu.shtml

Oliko joskus muinoin itse veini se joka jossain ketjussa mietti milta imuri näyttää pikkuhousuissa. Joku Puolan neropatti sitten mieluummin tekee kuin kuvittelee. Olis ny kuitenkin valinnut edes naispuolisen... Tai mikä minä olen neuvomaan, en noista vekottimista ja niiden viehätyksestä mitään ymmärrä...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200803047339044_hu.shtml

Oliko joskus muinoin itse veini se joka jossain ketjussa mietti milta imuri näyttää pikkuhousuissa. Joku Puolan neropatti sitten mieluummin tekee kuin kuvittelee.

Itselleni osui silmään tuosta linkittämästäsi uutisesta seuraava kohta;
IL/Seppo Hyrkäs kirjoitti:
...Mihin maailma - tai ainakin Englanti - on menossa? Vuosi sitten herra Robert Stewart sai kolmen vuoden ehdollisen vankeustuomion sekaannuttuaan seksuaalisesti polkupyöräänsä.
WTF?? Ja meillä kotosuomessa annetaan samantasoisia tuomioita lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä..

Miten sekaannutaan seksuaalisesti polkupyörään?!?
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Itselleni osui silmään tuosta linkittämästäsi uutisesta seuraava kohta; WTF?? Ja meillä kotosuomessa annetaan samantasoisia tuomioita lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä..

Miten sekaannutaan seksuaalisesti polkupyörään?!?

Kivuliaalta kuulostaa, mutta joillekin kipu kuuluu asiaan.

Itse en vielä noin pitkälle päässyt, jäin miettimään että mistä tunnistaa mies- ja naispuoliset imurit, ellei niillä ole etunimeä kuten kyseisessä tapauksessa. Repeilyttää vieläkin, ei riitä että saa pervon maineen imurin panemisesta, mutta että vielä homppelehtii imurin kanssa. Tämä mies on seinävarmasti kuuluisa siinä vankilassa mihin sitten lie joutuukaan....
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Iltalehti uutisoi aiheesta aikanaan: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml
Ei tainnut lieventää asiaa että kyseessä oli oma polkupyörä.

Itsekin muistan uutisen, mutta siis tästä tärähti se kolmen vuoden ehdollinen tuomio?!?

Minulle on aivan sama vaikka oma naapurini nussisi puhki polkupyörät, potkurit, pesukoneet tai kynnysmatot kotonaan, kunhan jättää muut elävät olennot rauhaan. Mutta että seksuaalirikollinen ja kolmen vuoden ehdollinen tuomio pyörän rakastelusta!!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta kun IL:n normaaliuutisetkin saattavat olla jostain vanhasta hupilehdestä peräisin, niin mistähän sitten nämä Hullu maailma-jutut? Totuusarvoa ei välttämättä ole kovin paljoa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Iltalehti uutisoi aiheesta aikanaan: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200710266770605_ul.shtml
Ei tainnut lieventää asiaa että kyseessä oli oma polkupyörä.

Voi luoja! Olen muutaman kerran korjaillut pyörääni parvekkeella ja tuon jutun jälkeen ymmärrän ne säälivät ja huvittuneet naapurien ilmeet kun raahasin pyörääni kolmanteen kerrokseen, kaiken lisäksi miestenpyörä. Muistan yhdenkin kerran kun vielä naapurille huikkasin, että pitää PANNA pyörä kuntoon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuli luettu oikein ajatusten kera seuraavat viisun sanat:

Before I had a baby
I didnt care anyway
I thought about the back door
I didnt know what to say
But once I got a baby
I, I tried every way
She didnt wanna do it
But she did anyway...
Deep Purplen biisi Knocking At Your Back Door vuoden -84 levyltä Perfect Strangers kertoo ymmärtääkseni samoista harrasteista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Deep Purplen biisi Knocking At Your Back Door vuoden -84 levyltä Perfect Strangers kertoo ymmärtääkseni samoista harrasteista.

No joo. Kyllähän nämä sanat semmoisen kuvan antavat:

Feel it coming
It's knocking at the door
You know it's no good running
It's not against the law
The point of no return
And now you know the score
And now you're learning
What's knockin' at your back door
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuolle hymiölle. Pienempikuinkolme.
Mitenköhän noita hymiöitä pitäisi lukea; mitä ne tarkoittavat? Kyllä minä sen silmää iskevän hymynaaman tunnistan, mutta suurin osa on kyllä ihan hepreaa. Taidan olla vanha.

Nauran siis itselleni. Aika kulkee, juna meni jo. Evil jäi asemalle.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Hesarille. Lehti hehkuttaa kovin äänin miten HIFK pistää talouttaan kuntoon, kun saa kahden pudotuspelikierroksen lippurahat itselleen ja kerrotaan että mikäli ottelusarja Bluesia vastaan menee seitsemänteen peliin, on se jättipotti myös Bluesille.

Vaikka HIFK onkin suosikki, niin kai se Tepsi pitää voittaakin, ennen kuin mistään Blues-sarjasta puhutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös