Mille naurat juuri nyt?

  • 13 296 853
  • 50 528

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja tuota oliivia en siis meinannut millään tajuta. :D Meillä onneksi tiimityötä täällä, toisella leikkasi tuo neon paremmin.

Tuo ihmeellisen viivasohjon sana muuten laituri. Kyllä, laituri. :D
En ole itsekään, mikään piirtäjä jumalan armosta, mutta tuon ristikon piirtelijän kanssa parina Pictionarya pelatessa taitaisi mennä hermot.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
En ole itsekään, mikään piirtäjä jumalan armosta, mutta tuon ristikon piirtelijän kanssa parina Pictionarya pelatessa taitaisi mennä hermot.

Joo tällaisissa tilanteissa kelaan, että olenko vaan tehnyt virheitä kirjainten kanssa ja jollain ilveellä päätynyt aivan väärään sanaan, mutta ei mennyt niin tuossakaan.

Minäkin joskus kerhoikäisenä jo inhosin piirtelyä ja askartelua, mutta kirjoittaja olen aina ollut. Kirjekavereita riitti ja tietokoneellakin jonkinlaista novellia näpyttelin varsin junnuna.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joo ja tuota oliivia en siis meinannut millään tajuta. :D Meillä onneksi tiimityötä täällä, toisella leikkasi tuo neon paremmin.

Tuo ihmeellisen viivasohjon sana muuten laituri. Kyllä, laituri. :D
Kyllä se laituri on kun sen hoksaa. Yläperspektiivistä kuvattu, pidemmät ripset on veneiden paikkoja ja tuo leka on laituri.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kyllä se laituri on kun sen hoksaa. Yläperspektiivistä kuvattu, pidemmät ripset on veneiden paikkoja ja tuo leka on laituri.
Toi on puolikas kirkkovene ja en viitsi kertoa enemmin kun täällä voi olla nuorempiakin lukijoita!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onhan se laituri, kun sen tietää ja ymmärtää, mitä ajetaan takaa. Piirros on silti kuin isojen poikien puoleen väliin jäänyt piirros kouluvihkossa.
Minulla meni kolmatta tuntia tuota taitavaa abstraktia piirrosta tulkitessa ennen kuin sen laituriksi ymmärsin.
WarWasen.. WarWaksen.. WarWaan... SotaOlion kirkkovene parkkeerataan niihin ripsiin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minulla meni kolmatta tuntia tuota taitavaa abstraktia piirrosta tulkitessa ennen kuin sen laituriksi ymmärsin.
WarWasen.. WarWaksen.. WarWaan... SotaOlion kirkkovene parkkeerataan niihin ripsiin.
Jassooh... Sano vaa Warpuli, ripset kyl kelpais!!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsi näki auton, jonka rekisterikilvessä oli numero 666
- Tiedätkö iskä mitä tarkoittaa 666
- No?
- Se on paholaisen luku
- Niin taitaa olla
- Mä tiedän toisenkin paholaisen luvun
- ?
- 69
- ....
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Google Gemini AI. Google poisti Geministä kuvien luomisen, miksiköhän? Asetukset, joissa valkoista ihmistä ei näytetä, ovat johtaneet huvittaviin lopputuloksiin. Malliksi pari.
 

Liitteet

  • IMG_20240226_234550.jpg
    IMG_20240226_234550.jpg
    1 MB · kertaa luettu: 360
  • IMG_20240226_234642.jpg
    IMG_20240226_234642.jpg
    837,8 KB · kertaa luettu: 356

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmiset tekee elämässä virheitä
Itse olen ollut siinä uskossa, että alinta sotilasarvoa ei menetä vaikka tekisi mitä. Ilmeisesti ysärillä tämä sotilasarvon menetys oli automaatio(?). Aika läppä Niinistöltä joka ei tosiaan ole kunnostautunut minään armahtajana ja hyvää linjaa on vetänyt tuolla osastolla.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tasan kahdeksan vuotta sitten kun pidin täällä tuparit tankkiveljille niin Turun Epe päätti sitoa tyhjäkassin näin. Eise sit naurattanut kun piti avata.
 

Liitteet

  • 10712674_10153717761144667_4200804554580420912_o.jpg
    10712674_10153717761144667_4200804554580420912_o.jpg
    144,5 KB · kertaa luettu: 289
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös