Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 888 425
  • 34 590

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika on pysähtynyt ikuiseen luuppiin Kangasalla.

20 vuotta sitten:

Nyt:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui tässä näitä matematiikan tehtäviä tehdessä, että olen aloittanut tehtävien tekemisen vaikeimmista tehtävistä eli yhtälölaskuista, koska ne sattuivat olemaan tehtävälistan ensimmäisinä eivätkä siis kronologisessa järjestyksessä. Alkuvaikeuksista selvittyäni nekin ovat alkaneet jotenkin sujua. Onneksi seuraavat laskutehtävät ovat helpompia.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.
Minulle avautui, että jonkun duuni on (varmaankin) etukäteen kerätä kaikista mahdollisista julkkiksista ja "julkkiksista" listaa, joiden tuloja lähtevät sitten tämän päivän koittaessa tykittämään verottajan tiedoista, jotta varmasti saadaan kerrottua kaikille paljonko kukakin on tienannut.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.

Joo, ei ole kiinnostanut ikinä, eikä kiinnostele vieläkään, tosin se vituttaa kun suosikkikanavani radiossa eli Radio Suomi jauhaa myös näistä tuntitolkulla.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ennen leikittiin Kuka pelkää mustaa miestä, nykyään Kuka pelkää mustekalaa. Samapa se, mutta enpä tiennyt tuotakaan.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ennen leikittiin Kuka pelkää mustaa miestä, nykyään Kuka pelkää mustekalaa. Samapa se, mutta enpä tiennyt tuotakaan.
Joskus ainakin oli versio tuosta leikistä, että "Kuka pelkää lumimiestä".

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös nuokin pitäisi olla lumi- tai jäähenkilöä? Mä olen niin kamalan wokettunut (menikö oikein?).

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Elämässäni lienee kaikki aikalailla kunnossa, koska tunsin ja tunnen melko suurta ärtymystä siitä, että taloyhtiössämme suruliputetaan väärin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Joo tänään ja huomenna luen vain ulkomaalaisia sivustoja. Onneksi Jatkoajassa ei paljon jauheta veropäivästä, niin täällä voi huoletta lueskella ketjuja.
Joskin se on hauskaa seurattavaa, kun aina veropäivän aikaan alkaa palstalla kollektiivinen marina siitä, miksi tällekin turhakepelaajalle maksettiin näin paljon ja kuinka toimiston ylisuuret liksat ovat juurisyy joukkueen alisuorittamiseen. :)

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui eilen, että Father Brownia samannimisessä tv-sarjassa näyttelevä on sama näyttelijä, joka näyttelee Harry Potter-elokuvissa Arthur Weasleyta.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteeksi muodostunut numero eli 9 (25/30) tuli tuosta analyysitehtävästä. Jonkin verran on opiskelua edessä, jotta oppisin kunnon analysoijaksi, mutta tästä on hyvä lähteä liikkeelle.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.
Muutaman kerran on tullut noita leffoja katseltua - ei siis kokonaan, vaan osia sieltä ja toisia täältä - ja on ne kyllä sellaista huttua, että harva kyyninen ihminen niistä jaksaa innostua. Tuotannolliset arvot ovat pelkkää paskaa, näyttelijäsuoritukset niin geneeristä kuin voi vaan olla ja juonien suurimmat erot liittyvät oikeastaan paikkakuntiin. Kyseiset leffat lienevät suosittuja varsinkin raamattuvyöhykkeellä, mutta tuskin muualla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy