Mihin piilotit loput ruumiista?Toi on totta, vaikka olen tiputtanut yhden jalan navetan paskakaivoon niin ihmisjätteen lemu on ainoa mikä saa yökköämään.
Mihin piilotit loput ruumiista?Toi on totta, vaikka olen tiputtanut yhden jalan navetan paskakaivoon niin ihmisjätteen lemu on ainoa mikä saa yökköämään.
Saipa-fanit...Mihin piilotit loput ruumiista?
Lappeenranssa ne olisi HuhtiniemessäSaipa-fanit...
Olisiko ollut kyseessä isompi ulosteen siirto?Ihmispaskaa olen kuullut kuljetettavan rekoilla paikasta toiseen, mutta että oikein ihmisen paskaa.
Ei kyllä avautunut miksi.
Ihmisulostetta kuljettanut rekka kaatui valtatie 2:lla – osa lietteestä todennäköisesti jätetään tien poskeen
Ajoneuvon kuljettaja loukkaantui onnettomuudessa lievästi. Liikenne palautui normaaliksi ennen iltakuutta.yle.fi
Kuinkas muutenkaan, Ulos T kirjoittaa ulosteeniirrosta.
Kuinkas muutenkaan, Ulos T kirjoittaa ulosteeniirrosta.
Joo tänään ja huomenna luen vain ulkomaalaisia sivustoja. Onneksi Jatkoajassa ei paljon jauheta veropäivästä, niin täällä voi huoletta lueskella ketjuja.Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.
Minulle avautui, että jonkun duuni on (varmaankin) etukäteen kerätä kaikista mahdollisista julkkiksista ja "julkkiksista" listaa, joiden tuloja lähtevät sitten tämän päivän koittaessa tykittämään verottajan tiedoista, jotta varmasti saadaan kerrottua kaikille paljonko kukakin on tienannut.Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.
Minulle avautui, että vuosi vuodelta tämä veropäivä kiinnostaa entistä vähemmän.
Joskus ainakin oli versio tuosta leikistä, että "Kuka pelkää lumimiestä".Ennen leikittiin Kuka pelkää mustaa miestä, nykyään Kuka pelkää mustekalaa. Samapa se, mutta enpä tiennyt tuotakaan.
Ja pikkujunnujen kiekkoreeneissä se oli jäämies.Joskus ainakin oli versio tuosta leikistä, että "Kuka pelkää lumimiestä".
Joskin se on hauskaa seurattavaa, kun aina veropäivän aikaan alkaa palstalla kollektiivinen marina siitä, miksi tällekin turhakepelaajalle maksettiin näin paljon ja kuinka toimiston ylisuuret liksat ovat juurisyy joukkueen alisuorittamiseen. :)Joo tänään ja huomenna luen vain ulkomaalaisia sivustoja. Onneksi Jatkoajassa ei paljon jauheta veropäivästä, niin täällä voi huoletta lueskella ketjuja.
Muutaman kerran on tullut noita leffoja katseltua - ei siis kokonaan, vaan osia sieltä ja toisia täältä - ja on ne kyllä sellaista huttua, että harva kyyninen ihminen niistä jaksaa innostua. Tuotannolliset arvot ovat pelkkää paskaa, näyttelijäsuoritukset niin geneeristä kuin voi vaan olla ja juonien suurimmat erot liittyvät oikeastaan paikkakuntiin. Kyseiset leffat lienevät suosittuja varsinkin raamattuvyöhykkeellä, mutta tuskin muualla.Friiltä tulee joka päivä kaksi Hallmarkin jouluelokuvaa, joita ei aina erota toisistaan. Samat näyttelijätkin pyörivät kuvioissa. Piti googlata, montako niitä on oikein tehty ja luku on yli 300 vuodesta 2009 lähtien. Pelkästään viime ja täksi jouluksi niitä on tehty 40 kumpanakin. Siinä on jollekin jouluttajalle katsomista.